WIERZBOWY NOS
Poprzednie imiona: Wiesia
Wiek: 123 księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Starszy
Poziom medyczny: -
Charakter: Wierzbowy Nos jest kotką raczej zamkniętą w sobie, tajemniczą i samotną. Źle się czuje w zbyt dużym towarzystwie, nie przepada też za rozmowami. Nie otworzy się przed pierwszym lepszym kotem, a na jakiekolwiek pytania odpowiada wymijająco. Jest raczej przeciętną wojowniczką i łowczynią, w walce polega na swojej szybkości i sprycie. Zależy jej na klanie i jeśli uzna, że lider postępuje źle, może się sprzeciwić jego rozkazom. Wierzba to kotka o anielskiej cierpliwości, wybuchy gniewu spowodowane zirytowanie czyjąś osobą są niezwykle rzadkie. Nie grzeszy szczerością, z jej pyszczka niezwykle często wymykają się drobne kłamstewka lub przesadnie miłe komplementy.
Wygląd:
Ogólny opis - szczupła kotka o okrągłej głowie i wielkich oczach. Jest w posiadaniu niezbyt długich nóg, krótkiego ogona i małych uszu. Tęczówki Wierzbowego Nosa są bardzo dziwnej barwy - bladego miętowego z przewagą błękitu. Krótkie futro wojowniczki jest białe, lecz końcówki jej włosów na górnej części ciała zakończone są srebrzystym kolorem.
Kolor sierści - srebrzysta
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
Ojciec - Roko
Matka - Donna
Rodzeństwo - Agatka, Maj, Młody
Partner - Burzowy Kwiat (*)
Potomstwo - Bagnisty Kwiat (*), Błotnisty Pysk, Burzowe Futro, Czarna Łapa (*)
Mentor: Burzowy Kwiat
Uczniowie:
dawni - Wróblowy Śpiew
obecny - ///
Historia: Jej matka była kotką z hodowli, lecz niestety - jej właściciele nie byli odpowiedzialni, więc Donna zaszła w ciążę z jakimś losowo napotkanym dachowcem. Urodziła czwórkę kociąt, trzy kotki i jednego kocura. Dwunożni szybko znaleźli domy dla maluchów, gdy te już podrosły, ale nikt nie chciał przygarnąć małej Wiesi. A więc skończyło się jak skończyło - właściciele Donny wzięli jej ostatnią córkę, pojechali do lasu, wyrzucili z samochodu i odjechali. Pewnie niedoświadczona, młoda Wiesia zdechłaby z głodu lub została zagryziona przez jakiegoś drapieżnika, ale los się do niej uśmiechnął - spotkała samotnika o imieniu Bury. Kocur okazał się być na tyle uprzejmy, że nauczył ją polować oraz walczyć. Spędzali ze sobą każdą chwilę, aż w końcu zaiskrzyło pomiędzy nimi. Uznali, że powinni opuścić starą kotlinę na granicy Siedliska Dwunogów i lasu. Po krótkiej wędrówce para samotników natknęła się na patrol Klanu Wilka, a jego liderka okazała się być na tyle łaskawa, że zgodziła się na dołączenie.
Punkty umiejętności:
siła - 15
szybkość - 20
zwinność - 25
skok - 20
Właściciel: Postać NPC
* * *
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz