BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 5 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

RZECZNA BRYZA

RZECZNA BRYZA

Poprzednie imiona: Rzeka, Rzeczna Łapa

Wiek: 44 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -;


Charakter: Rzeka już od urodzenia jest niezłym ziółkiem. Nie słucha nikogo, prawie nikogo, bo swojego mentora na treningach musi słuchać. Trzeba wspomnieć o tym, że do wszystkich zawsze ma pretensje. Posiada wielkie ambicje, chciałaby kiedyś zostać wielką przywódczynią. Trzeba tu dodać, że charakterystyczne jest dla niej wymyślanie przezwisk oraz skracanie imion wszystkich kotów jakie spotka, czyli używa imion kociąt bądź jakoś dziwnie je przerabia, np. "Śnieżuś" bądź "Pyskata Gwiazda". Wciąż robi sobie żarty z kotów, bądź otwarcie je krytykuje, nie zwracając uwagi na ich rangę, nawet bez żadnego żałowania używa czarnego humoru, tylko po to aby żart jej się udał. Rzeczna Łapa to prawdziwa spryciula, potrafi szybko wymyśleć coś, najczęściej wymówkę, aby wyjść z kłopotów, a jej inteligencja jej to ułatwia. Od czasu rozpoczęcia się ery Pstrągowej Gwiazdy, jej wierność trochę spadła, ale dalej było by dla niej wielkim trudem opuszczenie Klanu i musiała by mieć bardzo ważny powód aby to zrobić. Potrafi trzymać nerwy na wodze, choć i tak jeżeli ktoś ją zirytuje, bądź wkurzy, oberwie łapą w pysk. Wspominałam, że ignoruje rangi kotów? Nie do końca to prawda, zawsze próbuję zaimponować wojownikom, bądź rangom wyższym od tej. Jest zawsze bardzo zmotywowana do działania i robi wszystko tylko po to, aby szybciej wspiąć się szybciej, aktualnie od innych uczniów.


Wygląd:

Ogólny opis - Jakimś cudem, Rzeczna Łapa wyskoczyła w górę, ale... Dalej jest niska. Jej teraźniejszy ogon jest dłuższy, niż ogon podczas okresu bycia kocięciem. Zauważyć można na niej szpiczastą sierść, przez co wygląda jakby zawsze była najeżona.. wygładzenie jej futra to lada wyzwanie, w dodatku, że ta nie lubi wygładzania jej futra, ponieważ czuję się wtedy jak kot który niespodziewanie wpadł do wody. Choć jej futro wygląda tak jak wygląda, w rzeczywistości jest bardzo miękkie, nie taki diabeł straszny jak go malują, prawda?. Aktualnie, jej sylwetka zaczyna się trochę zmieniać, kotka szczupleje, ale trudno to na razie dostrzec przez jej futro. Jej lśniące oczy okazujące najczęściej irytację i znudzenie, są koloru pomarańczowego, który na spokojnie można porównać z płomieniami.

Kolor sierści – (Liliowy) szylkretowy tortie

Długość sierści – Półdługa

Kolor oczu – Pomarańcz


Rodzina:

Ojciec – Szakłakowy Cień (*)

Matka – Śledziowe Futro (*)

Rodzeństwo – Brat | Łososiowa Łapa (*); Siostra | Pluskający Ogon (*)

Partner – Psia Łapa

Potomstwo – Jabłuszko


Mentor: Owcze Futerko

Uczniowie:

dawni – Zdołowana Łapa (*)

obecny – ///


Historia: Urodzona w Klanie Nocy jako córka Szakłakowego Cienia i Śledziowego Futra, jako kocię do sprawiania problemów. Jej historia dopiero się rozpoczyna.


Punkty umiejętności:

siła – 30

szybkość - 27

zwinność - 20

skok - 23


Upomnienia: 2/3

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz