BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

CHUDERLAWY SKOWYT

 CHUDERLAWY SKOWYT

Poprzednie imiona: Pszenica > Chudzielec > Chuderlawa Łapa

Wiek: 30 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Burzy (dawniej Klan Wilka)

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Gniew i złość skierowana w stronę współklanowiczów złagodniała z czasem. Teraz stali się jego sforą. Sforą, którą musiał bronić choćby nie wiadomo co. Stara się być uczciwym i przykładnym członkiem Klanu Burzy, ale niestety nie zawsze mu to wychodzi. Czekoladowy kocur znany też pod imieniem Czapla Gwiazda stał się wzorem dla młodego psiaka. Lider bardzo zyskał w jego oczach swą mądrością i spokojem, więc liliowy stara się jak może być niczym on. A przynajmniej chociaż trochę jak przywódca, gdyż po nazwaniu Chuderlawego Skowyta kotem nie kończy się za dobrze. Z czasem dla kotów ze swojego klanu stał się potulny jak baranek. Pomimo licznych błędów i wpadek stara się dbać o nich jak może, broniąc zawzięcie przed każdym zagrożeniem, obszczekując je donośnie. Na jego mordce często kwitnie uśmiech, a ogon merda wesoło na widok swoich przyjaciół. Jednak dla wrogów ojczyzny jakimi są koty z pozostałych czterech klanów nie jest już tak łaskawy. Wystarczy, że twoja łapa stanie na terytorium jego wspaniałej sfory, a możesz być pewny, że Chuderlawy Skowyt pierwszy skoczy ci do gardła.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Z dawnej Pszenicy został mu tylko kolor oczu i futra, choć to drugie trudno zauważyć, gdyż Chuderlawy stroni się od mycia, jako że prawdziwemu psu nie wypada. Kocur zmienił się bardzo podczas pobytu u Dwunożnych. Zrzucił zbędny, kocięcy tłuszczyk i poszybował w górę zmieniając się z niewinnej kluski w przystojnego wysokiego kocura. Długie łapska to zdecydowanie znak charakterystyczny tej liliowej kupy futra, podobnie jak nieco podłużny pysk. Ogon ma dość długi, z odgryzioną przez dość pamiętny incydent ze szczurami.

  • Kolor sierści - srebrny liliowy pręgowany tygrysio z białym

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Grzmiący Potok – nie pamięta ojca

  • Matka - Chłodny Wiatr [*] – dawniej ukochana mamusia, dziś kompletnie obca mu kotka; Przybrana: Pyrrha – rasowa suczka, wesoła kompanka wszystkich podwórkowych zabaw oraz nadopiekuńcza przybrana mama

  • Rodzeństwo - Sosnowy Zagajnik, Zmierzchowa Łapa i Bazylia– trzy siostrzyczki, których aktualnie nie rozpoznaje

  • Partner - nie interesują go kotki

  • Potomstwo - jako dumny pies nie może sobie pozwolić na takie spoufalanie się z kotami

Mentor: Narcyzowy Pył – nadal uwielbia kocura.

Uczniowie:

  • dawni - Krowia Łata

  • obecny - ///

Historia: Owoc miłości Grzmiącego Potoku i Chłodnego Wiatru. Na świat przyszedł wraz z trzema siostrzyczkami. Jako, że jest jedynym kocurkiem w miocie rości sobie największe prawo do mamy. Podczas epidemii Czerwonego Kaszlu w Klanie Wilka postanowił wybrać się na wycieczkę do lasu i przynieś mamie jakiś sympatyczny prezent. Jednakże Klan Gwiazd miał na niego inny plan, gdyż nagła ulewa nie ułatwiła mu tego zadania. Oszołomiony tym wszystkim upadł i uderzył się mocno łebkiem w kamień, tracąc przez to pamięć. Obudził się w domu Dwunożnych, nie pamiętając nic z klanowego życia. Zagubiony kociak uznał Pyrrhę, rasową suczkę, za swoją mamę i rozpoczął nowy rozdział w życiu. Wszystko pewnie nadal układałoby się kolorowo, gdyby nie pewna wycieczka do lasu, która odmieniła jego życie ponownie.

Punkty umiejętności:

  • siła - 28

  • szybkość - 22

  • zwinność - 16

  • skok - 34

Upomnienia: 0/3

Właściciel: greenarrowpolak@gmail.com (dayox na czacie)


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz