BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

SZAFIROWY POTOK

 SZAFIRKOWY POTOK

Poprzednie imiona: ///

Wiek: 21 księżyce

Płeć: Kocur

Klan: Klan Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Czy pamiętacie Szafirka, tego małego, uroczego uparciucha? Otóż jest to dokładnie ten sam kocur, jego charakter nie zmienił się praktycznie wcale. Wiecznie roztrzepany, mający głęboko gdzieś swoje obowiązki czy też ten cały Kodeks Wojownika. Gdy Szafirkowy Potok nie będzie chciał pójść na patrol, to tuż przed świtem zaśnie gdzieś w ukryciu i koniec, nie ma kota. Czekoladowy nie łamie jednak zasad, bo chce być bad boyem i buntownikiem, lecz po prostu nie zwraca na nie uwagi, a połowy nawet nie zna. Nawet, jeśli kiedyś się o nich dowiedział, szybko zdążył zapomnieć, bo kocur skupia się tylko na rzeczach które wydają mu się najważniejsze. Szafirkowy Potok najbardziej ceni w życiu wolność, dlatego nienawidzi, kiedy ktoś mu coś nakazuje.

Szafirkowy Potok to także ogromny optymista i luzak, można nawet powiedzieć, że przesadny. Nawet jeśli myśli o konsekwencjach, to i tak wydaje mu się, że wszystko skończy się dobrze, więc często podejmuje ryzyko, przez co oczywiście ma potem wiele kłopotów. Jest to też jednak marzyciel. Nierzadko zdarza się, że kocur zaczyna wkraczać w filozoficzne tematy i odpływa z rzeczywistości. Właściwie w swojej głowie ma własny, odmienny świat, więc często tak zagłębia się w myśli, że wygląda jakby był na Ziemi samym ciałem, a dusza fruwała gdzieś w innej przestrzeni.

Jeśli chodzi o relacje towarzyskie, niebieskooki jest dosyć miłym, a także pogodnym i życzliwym kotem. Jeśli akurat nie będzie zajęty sobą, to pomoże ci, i to bezinteresownie. Trzeba jednak pamiętać, że po ojcu odziedziczył skupianie się głównie na sobie, więc nie zawsze będzie taki pomocny i współczujący - wszystko właściwie zależy od jego nastroju i kota, z którym ma do czynienia. Inną jego cechą jest lenistwo. Szafirkowy Potok tylko szuka okazji, żeby gdzieś się położyć i zasnąć - a spać potrafi przez całą dobę, aby następnie najeść się porządnie i kontynuować swój słodki sen. Potrafi zniknąć gdzieś nawet na patrolu, przy czym później okazuje się, że kiedy nikt nie patrzył wlazł na drzewo i odpłynął w krainę snów.

Wydawałoby się, że Szafirkowego Potoku nie obchodzi Klan Wilka, jednak tak naprawdę jest to dla niego cudowny dom i w głębi serca kocur czuje do niego ogromną miłość. Kiedy będzie trzeba, stanie w szeregach innych wojowników i z zimną krwią zamorduje wroga.


Wygląd:

  • Ogólny opis - Jak na tak młodziutkiego kocurka przystało, Szafirek ma dość okrągłe ciałko i krótkie łapki, lecz w zamian za to całkiem długi ogon. Jest raczej przeciętnej wielkości kociakiem. Jego sierść jest półdługa, koloru mlecznej czekolady, gdzieniegdzie pokryta ciemniejszymi pręgami. Wyjątkiem jest dolna szczęka, na której widnieje biała plamka. Najdłuższe futro Szafirek ma na łebku, gdzie układa się na boki, a także na końcówce ogona, tworząc zabawny pędzelek. Pyszczek Szafirka jest dość krótki, szeroki i płaski, zakończony małym, ciemnym noskiem. Tuż nad nim znajdują się duże, błyszczące, niebieskie oczka, podobnie jak u jego matki nieco skośne, a w dodatku z niewiadomych przyczyn układają się w zeza, co niestety trochę pogarsza wzrok kocurka. Jeszcze wyżej możemy odnaleźć nie za duże, ciemniejsze uszy, ukryte w gęstej kupie futra.

  • Kolor sierści - czekoladowa pręgowana klasycznie z białym

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Iglasta Gwiazda (Szafirek uważa, że jest najlepszym przywódcą i ojcem na świecie)

  • Matka - Gęsie Pióro (kochana mama, bardzo ją ceni i szanuje)

  • Rodzeństwo - Leszczynek (Uwielbia go i stara się go chronić, lubi się nim opiekować); Ostrokrzewik (Też kocha, choć nie rozumie jego energii); a także starsi Przygasający Promyk i Słoneczny Zmierzch

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Trzczcinowy Brzeg, Miedziana Iskra

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Szafirek od urodzenia przebywa w Klanie Wilka, jako syn Gęsiego Pióra i Iglastej Gwiazdy.

Punkty umiejętności:

  • siła - ///

  • szybkość - ///

  • zwinność - ///

  • skok - ///

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Svarta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz