BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 5 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

BRZOSKWINIOWA GWIAZDA

BRZOSKWINIOWA GWIAZDA

Poprzednie imiona: Brzoskwinka > Brzoskwiniowa Łapa > Brzoskwiniowa Gałązka

Wiek: 115 księżyców (5 żyć)

Płeć: Kocur

Ranga: Lider

Poziom medyczny: -

Charakter: Zacznijmy od tego, że mimo upływu księżyców ona nadal jest pewna tego, że nie jest kocurem i żadne sprzeciwy do niej nie docierają. Nikt nie zna dokładnego powodu, dlaczego wmówiła sobie takie rzeczy, ale z pewnością nikt w najbliższym czasie do tego nie dotrze - jest dosyć niepewna co do nowych znajomości i nie czuje potrzeby, aby kogoś zagadać. Nie jest jednak zamknięta w sobie, więc jeżeli kogoś zna to bez wahania zaczyna z nim rozmowę. Nie mówi jednak zbyt wiele, gdyż jest oszczędna w słowach. Zazwyczaj mówi to co musi, a rozgaduje się dopiero wtedy, kiedy mowa jest o historii. Uwielbia słuchać starszych, a później rozpowiadać innym ich różne przeżycia, a także rzeczy, które działy się jeszcze za rządów innych liderów w Klanie Burzy. To między innymi od nich nauczyła się bezwarunkowego zaufania Klanu Gwiazdy, dlatego można ją łatwo nazwać naprawdę głęboko wierzącą. Ma jednak bardzo niską samoocenę i nie docenia swojej wiedzy, gdyż jest w pełni przekonana, że do niczego się nie nadaje. Co do tego jest straszną ślamazarą. Potyka się o swoje łapy i płoszy myszy, zanim w ogóle spróbuje na nie zapolować.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Brzoskwiniowa Łapa to terminatorka dosyć chuda nawet jak na leśnego kota, nie można ją podpiąć pod tłuste koty, bo jej wygląd kompletnie temu zaprzecza. Co prawda to prawda, trudno stwierdzić na początku czy jest gruba czy chuda, gdyż jej długie, puchate, kremowe futerko sprawia, że wydaje się być dużym kłaczkiem. W futerku często plączą się kłębki sierści, a także wplątują się różne mniejsze listki. Kiedy wstanie po upadku musi długo się wytrzepywać, aby pozbyć się całego kurzu i ziemi. Wygląda o wiele za bardzo podobnie do samicy, niż powinna wyglądać, ale z pewnością gdyby była kotką to z drugiej strony wyglądałaby trochę jak kocur. Jest takim przełomem pomiędzy oba płciami. Jej oczy są niebieskie i zazwyczaj błyszczą się przyjaźnie.

  • Kolor sierści - kremowa pręgowana cętkowana bicolor

  • Długość sierści - długowłosa 

  • Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina: 

  • Ojciec - Nocna Gwiazda (*){traktuje go bardziej jak mentora, niż ojca} 

  • Matka - Złota Melodia (*) {najukochańsza mama} 

  • Rodzeństwo - Deszczowy Poranek {szary pręgowany kocur, ma neutralny stosunek do niego}, Sztormowe Niebo (*) {czarny kocur, nie przepada za nim}, Spleciona Łapa (*), Konwaliowa Rzeka (*)

  • Partner - Ciernista Gwiazda (*)

  • Potomstwo -  Nów, Fiołkowa Bryza  i Orli Trzepot

Mentor: Fioletowa Chmura (*), Nocna Gwiazda (*)

Uczniowie: 

  • dawni - Virus (nieoficjalnie), Czapli Potok, Spleciona Myśl

  • obecny - ///

Historia: Urodziła się jako pierworodna dwójki wojowników z Klanu Burzy - Nocnego Nieba i Złotej Melodii razem z dwójką braci. Już od początku interesowało ją życie poza kociarnią, ale wolała ostrożnie je poznawać. W końcu została terminatorką i zaczęła poznawać coraz więcej ciekawych kotów, ale w głębi duszy czuła, że bardziej wolałaby być medyczką. Starała się to wszystko sobie poukładać i przemyśleć, kiedy... no tak, Burza został terminatorem medyka. To wprawiło ją w smutek, ale starała się tego nie okazywać i żyć dalej, ale po tym wydarzeniu coraz bardziej utwierdzała się w przekonaniu, że jest beznadziejna, a nie ma ucieczki od życia wojownika.

Punkty umiejętności:

  • siła - 11

  • szybkość - 15

  • zwinność - 10

  • skok - 24

Właściciel: Postać NPC


 * * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz