BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

JAGODOWA SKÓRKA

 JAGODOWA SKÓRKA

Poprzednie imiona: Jagódka > Jagodowa Łapa

 Wiek: 75 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojowniczka

Poziom medyczny: -

Charakter: To ciekawe, że nawet ją - wieczną marzycielkę, z otwartym umysłem, życie potrafiło gwałtownie pociągnąć na łapy i z chmur zrzucić wprost na ziemię. Jagodowa Skórka ostatnimi czasy zdecydowanie spoważniała. Dalej jest nadzwyczaj uprzejmą i kontaktową kotką, jednak teraz zwykła uważniej dobierać sobie towarzystwo i nie ufać byle komu. Oduczyła się także impulsywności, myśli dwukroć, nim zrobi coś, czego mogłaby potem żałować. Można powiedzieć, że wraz z wiekiem, upłynęła z niej ta słynna energia, która przecież była jej znakiem szczególnym! Teraz to pogodna, acz spokojna kocica, starająca się być przykładem dla swoich dzieci. Nadal można określić ją mianem pogodnej optymistki, chociaż potrafi też spojrzeć na sprawę tak, jaka jest ona w rzeczywistości. Mimo gruntownej zmiany nie wyzbyła się jednak zapominalstwa, czy skłonności do zaniedbywania swoich obowiązków, chociaż nad tym również pracuje. Z wiekiem przybyło jej na pewno mądrości, chociaż wciąż dość łatwo jej wykiwać. Ciężko jest jej przyjąć do wiadomości, że ktoś mógł ją okłamać, zazwyczaj odkrywają coś podobnego, zamyka się na drugą osobę. Tak, ponad wszystko ceni sobie szczerość, którą zresztą sama dysponuje. Kłamstwo to w jej mniemaniu definicja zdrady, a gdy ktoś ją zdradzi, staje się oschła i mściwa, czego, uwierzcie mi, nie chcecie. Bardzo rzadko daje komuś drugą szansę i nawet nie próbuje ukryć urazy. Jest okropnie pamiętliwa, a przy tym uparta, dlatego też ucieranie jej nosa nie jest najmądrzejszym pomysłem. Mimo wszystko to wspaniała przyjaciółka, zawsze wierna, a na jej opinii można polegać w ciemno, nigdy bowiem cię nie okłamie. Czasami także powraca do niej dawna energia, a wówczas zachowuje się tak, jakby chciała być wszędzie i ciężko jest ją ogarnąć. Wówczas dużo się śmieje, a czasem wręcz dokazuje. Warto korzystać z takich chwil, gdyż nie zdarzają się one zbyt często.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Trzeba jej przyznać - pomimo, że nie jest już pierwszej młodości, robi wrażenie i to na prawie każdym, kogo spotyka. Jest to zgrabna, średniej postury kotka, o krótkim, liliowym futerku. Jej szata jest przyozdobiona licznymi cętkami, a także białymi plamkami, w ilości czterech: na pyszczku, szyi, prawej tylnej łapie, oraz końcówce ogona. Niewielki, jasny nosek, bardzo często marszczy się w uroczy sposób. Do tego dochodzą jeszcze piękne, żółte oczy, które są w stanie onieśmielić niejednego przybysza. Tak, zdecydowanie jest to zjawiskowa istota, a mijające księżyce nie odbierają jej blasku.

  • Kolor sierści - Liliowa pręgi cętkowane z biały

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:

  • Ojciec - Bursztynowa Bryza - Tata, którego bardzo kocha. Uwielbia wtulać się w jego futro, czuje wtedy, że odpływają od niej wszelkie problemy,  chociaż w życiu by się do tego nie przyznała.

  • Matka - Rybi ogon - Ach, jakaż gadatliwa istota, z tej jej mamy! Jagoda jest w stanie spędzić długie godziny, wymieniając z nią opinie i śmiejąc się wesoło. Wie, że zawsze znajdzie u niej wsparcie.

  • Rodzeństwo - Cyprysowa Łapa (*) - Brat, którego straciła dziesiątki księżyców temu. Pogodziła się już z jego śmiercią, nadal jednak bardzo za nim tęskni i czasami myśli o kocurze. Wierzbowa Łapa - Kochana, młodsza siostrzyczka, z którą bardzo chętnie spędza czas. 

  • Partner - Miała krótki romans z Małym, którego owocem jest trójka kociąt, poza tym jednak, jej życie miłosne stoi w miejscu. 

  • Potomstwo - Komarzy Bzyk, Pajęcza Łapa Żółwiowa Łapa - skrycie bardzo o nich dba, chociaż nie chce im wszędzie wciskać nosa, wie, że są duzi i samodzielni. Chciałaby być dla nich wzorem do naśladowania i uważnie ich obserwuje.

Mentor: Spieniona Fala - zadziorna, acz przyjazna kocica. Potrafiła dać Jagódce nieźle w kość, ale ta mimo wszystko bardzo ją lubiła i nic się nie zmieniło do teraz. Dalej bardzo chętnie spędza z nią czas.

Uczniowie:

  • dawni - Żmijowy Język

  • obecny - ///

Historia: Koteczka urodziła się w Klanie Nocy, jako córka dwójki wojowników - Rybiego Ogona oraz Bursztynowej Bryzy. Już w kociarni widać było, że nie jest typem samotniczki, a co dopiero, gdy wyszła na zewnątrz! Kotka szybko znalazła sobie grono przyjaciół. Między innymi byli to wiecznie rywalizujący Srebrna Łapa i Lwia Łapa, kocury o zbyt podobnym charakterze, aby być przyjaciółmi. Kotka tego nie wiedziała, ale w pewnym sensie i ona była obiektem ich rywalizacji. Bo przecież jak może spędzać więcej czasu z tym, a nie z tamtym? Niestety, podczas jednego ze spacerów w towarzystwie Srebrnej Łapy, przyjaciele znaleźli ciało jej brata. Jagódka bardzo przeżyła tę stratę, a w dodatku parę księżyców potem nieodwracalnie zniknął Lwia Łapa! Co prawda, Srebrny dbał o nią, starając się, aby nie poczuła się samotna. Możliwe, że właśnie wówczas coś w kierunku kocura się w niej urodziło. Niedługo po tym, jak Srebrna Łapa został Srebrnym Porożem, mentorka Jagodowej Łapy, Spieniona Fala, postanowiła trochę "przyśpieszyć" ich trening, starając się zwiększyć jego intensywność. Po zajściu w ciąże jej mentorki, kocica była świadkiem śmierci dwóch wojowników z ich klanu, z łap lisa. Nie był to nikt jej bliski, ony widok pozostał jednak w jej głowie po dziś dzień. Nie tak długo po swoim mianowaniu, na Jagodową Skórkę, wyznała swoje uczucia Srebrnemu Porożu, została jednak odrzucona z uwagi na odmienną orientację kocura. Mimo wszystko, oboje pozostali przyjaciółmi. Jagodowa Skórka ma swoje za sobą, patrzy jednak na przyszłość pozytywnym okiem. W końcu, zawsze może się wydarzyć coś miłego, prawda? Otrzymała swoją pierwszą terminatorkę, córkę dawnej mentorki, butną i pewną siebie Żmijową Łapę. Nie zawsze było łatwo, jednak dzielnie prowadziła jej trening, traktując go z przymrużeniem oka, trochę bardziej jak zabawne wyzwanie, niż poważną pracę. Wiele księżyców później jej oddany przyjaciel zginął w tragicznych okolicznościach, co bardzo nią wstrząsnęło, zważywszy na to, że jeszcze parę dni wcześniej był obok i śmiał się wraz z nią. Jej terminatorka w końcu dostała pełne imię (Żmijowy Język), a kotka wplątała się w romans z bratem Srebrnego, Małym. Z owego związku na świat przyszła trójka ich dzieci, Komar, Pająk oraz Żółwik. Kocięta znały swojego ojca i spotykały się z nim regularnie, a podczas jednego ze spotkań ten przyprowadził swojego przyjaciela. Wtedy też Jagódka i Mały przeprowadzili szczerą rozmowę i zakończyli swój związek.

Punkty umiejętności:

  • siła - 16

  • szybkość - 27

  • zwinność - 33

  • skok - 24

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz