BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 maja 2014

Algowa Struga

 

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
ALGOWA STRUGA
*Poprzednie imiona: Alga > Algowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoromantyczna aseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Zastępca (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: Beelie__ (dc) beatka123000@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Algowa Struga jest troszkę poniżej przeciętnego dla kotki wzrostu. Jest za to długa jak na kota, sylwetką przypomina odrobinę wydrę, także nie brakuje jej mięśni, które wyrobiła sobie od ciągłego pływania. W wodzie, od góry, przez jej czarną plamę, która układa się na wzór bardzo długiej pręgi, wygląda faktycznie jak kawałek dryfującej algi. Dymne akcenty widoczne są tu i ówdzie, łamiąc lśniącą czerń. Można ją opisać jako kotkę słodką i zgrabną, o nieprzeciętnej urodzie. Brązowe oczy są duże, lśniące i ciekawskie, a znak królewski na czole często nieco rozmazany. Lekko pokręcone futerko wyróżnia ją w tłumie, stara się o nie dbać i często wtyka w nie różne kwiatki i piórka od przyjaciół i znajomych.
Cechy szczególne - Falowane futro, plamka na głowie, lotos na czole
Kolor sierści - Czarna dymna bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Pomimo swojej delikatnej aparycji, nie doświadczysz u tej małej kotki zbyt wiele delikatności. Nie oznacza to jednak, że jest ona surowa czy bezduszna; wręcz przeciwnie. Aldze, mimo dobrych chęci, po prostu brakuje momentami gracji ruchów (mimo, że jako księżniczka się stara), jak i wyczucia sytuacji. Czasem zdarza się, że przez swój roztargniony charakter podaje kotu rybkę, której ten akurat nie lubi, bądź używa zbyt dużo lub zbyt mało siły, co kończy się nieprzewidywalnymi, niezbyt przyjemnymi rezultatami. Koteczkę można podejrzewać o ADHD - bywa nieco roztargniona i nieostrożna, ma problemy ze skupieniem się oraz zapamiętaniem rzeczy, chociaż z wiekiem nauczyła się z tym lepiej sobie radzić. Trudno jej zabrać się do wykonywania wielu czynności i często odkłada je na później, co wymusza na niej działanie "na szybko" lub improwizowanie. Niemniej jednak, mimo swoich małych wad, jest naprawdę urocza i kochana, bez złych zamiarów, co inne koty zazwyczaj wyczuwają. Uwielbia pływać i bawić się w walkę "na niby" z rodzeństwem czy rówieśnikami, jest też dość towarzyska. Ufa innym i chętnie niesie pomoc, stara się wierzyć, że każdy ma dobre intencje, tak jak ona, jednak coraz więcej kotów podważa u niej to myślenie. Ma przez to sporą zagwozdkę, jeśli chodzi o problem czekoladowych kotów w Klanie Nocy. Z jednej strony ufa babci i starszym, z drugiej, w jej sercu brązowe koty nie zrobiłyby nic, za co miałyby być gorzej traktowane, zwłaszcza jej siostra, Płotkowa Łapa. Można powiedzieć, że jest trochę rozdarta, nie zostawiłaby jednak poszkodowanego samego, nawet kosztem walki z rodziną. Czasem gromadzi się w niej wielka frustracja, która grozi wybuchem w nieprzewidzianym momencie. Przyzwyczajona do królewskiego statusu, może być czasem odrobinkę rozpuszczona.

MORALNOŚĆ

Grzeczna i miła, taka stara się być. Nie wierzy za mocno w Klan Gwiazdy, bardziej traktuje go jako obyczaj, chyba, że jest akurat w tarapatach. Wtedy robi się wierząca. Jest w stanie lekko kłamać czy oszukiwać, ale tylko dla dobrego celu, a nie dla osobistej korzyści. Gdy jest już naprawdę zła czy zrozpaczona może przez przypadek dać się ponieść emocjom, nie zabiłaby jednak kota, a przynajmniej nie celowo. Żałowała by potem tego bardzo mocno.

CIEKAWOSTKI

• Kotka lubi dawać innym niewinne przyjacielskie dziabnięcia w różne części ciała, ale trzeba uważać, bo czasem może dziabnąć niechcący za mocno.
• Jej wygląd wzorowany był na ptaku muchołówce białoszyjej.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ma problemy z koncentracją i doborem siły, jest też trochę zapominalska. Czasami działa kierowana emocjami, zamiast dobrze coś przemyśleć, nie jest jednak na tyle głupia, żeby łatwo przez to paść ofiarą manipulacji. Nie jest najlepsza w wspinaczce na drzewa.
Mocne strony: Zwinna i "śliska", trudno ją przyszpilić do ziemi czy innej powierzchni podczas walki. Dobrze pływa i łowi ryby. Ma typowy dla księżniczki "urok", któremu trudno się oprzeć.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sumowa Płetwa (biologicznie Dzwonek)
Matka - Wirująca Lotka (*)
Rodzeństwo - Mandarynkowe Pióro (nie przepada), Płotkowa Łapa (usilnie szuka zaginionej siostry), Zimorodkowe Życzenie (najlepsza przyjaciółka)
Partner - ///

INNE

Bursztynowy Brzask - śmieszny kolega, który chyba za bardzo ją podziwia. Lubi z nim płatać figle i obserwować jego śmieszne poczynania.
Spieniona Gwiazda - miła ciocia, której lubi czasem posłuchać. Wspominała z nią Płotkę, teraz gadają głównie o powierzchownych rzeczach

SZKOLENIE

Mentor - Pchli Nos (*) (wspomina miło, nawet jeśli był trochę nadopiekuńczy i zbyt wrażliwy, zwłaszcza w prawieniu morałów, które trochę wylatywały jej drugim uchem)
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy, jej babci. Po kolejno śmierci mamy, a potem zaginięciu siostry i cioci nieco podupadła na duchu (na szczęście tylko nieco!). Została mianowana na wojowniczkę w wieku 14 księżyców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz