BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 maja 2014

Algowa Struga

 

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
ALGOWA STRUGA
*Poprzednie imiona: Alga > Algowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoromantyczna aseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: Beelie__ (dc) beatka123000@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Algowa Struga jest troszkę poniżej przeciętnego dla kotki wzrostu. Jest za to długa jak na kota, sylwetką przypomina odrobinę wydrę, także nie brakuje jej mięśni, które wyrobiła sobie od ciągłego pływania. W wodzie, od góry, przez jej czarną plamę, która układa się na wzór bardzo długiej pręgi, wygląda faktycznie jak kawałek dryfującej algi. Dymne akcenty widoczne są tu i ówdzie, łamiąc lśniącą czerń. Można ją opisać jako kotkę słodką i zgrabną, o nieprzeciętnej urodzie. Brązowe oczy są duże, lśniące i ciekawskie, a znak królewski na czole często nieco rozmazany. Lekko pokręcone futerko wyróżnia ją w tłumie, stara się o nie dbać i często wtyka w nie różne kwiatki i piórka od przyjaciół i znajomych.
Cechy szczególne - Falowane futro, plamka na głowie, lotos na czole
Kolor sierści - Czarna dymna bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Pomimo swojej delikatnej aparycji, nie doświadczysz u tej małej kotki zbyt wiele delikatności. Nie oznacza to jednak, że jest ona surowa czy bezduszna; wręcz przeciwnie. Aldze, mimo dobrych chęci, po prostu brakuje momentami gracji ruchów (mimo, że jako księżniczka się stara), jak i wyczucia sytuacji. Czasem zdarza się, że przez swój roztargniony charakter podaje kotu rybkę, której ten akurat nie lubi, bądź używa zbyt dużo lub zbyt mało siły, co kończy się nieprzewidywalnymi, niezbyt przyjemnymi rezultatami. Koteczkę można podejrzewać o ADHD - bywa nieco roztargniona i nieostrożna, ma problemy ze skupieniem się oraz zapamiętaniem rzeczy, chociaż z wiekiem nauczyła się z tym lepiej sobie radzić. Trudno jej zabrać się do wykonywania wielu czynności i często odkłada je na później, co wymusza na niej działanie "na szybko" lub improwizowanie. Niemniej jednak, mimo swoich małych wad, jest naprawdę urocza i kochana, bez złych zamiarów, co inne koty zazwyczaj wyczuwają. Uwielbia pływać i bawić się w walkę "na niby" z rodzeństwem czy rówieśnikami, jest też dość towarzyska. Ufa innym i chętnie niesie pomoc, stara się wierzyć, że każdy ma dobre intencje, tak jak ona, jednak coraz więcej kotów podważa u niej to myślenie. Ma przez to sporą zagwozdkę, jeśli chodzi o problem czekoladowych kotów w Klanie Nocy. Z jednej strony ufa babci i starszym, z drugiej, w jej sercu brązowe koty nie zrobiłyby nic, za co miałyby być gorzej traktowane, zwłaszcza jej siostra, Płotkowa Łapa. Można powiedzieć, że jest trochę rozdarta, nie zostawiłaby jednak poszkodowanego samego, nawet kosztem walki z rodziną. Czasem gromadzi się w niej wielka frustracja, która grozi wybuchem w nieprzewidzianym momencie. Przyzwyczajona do królewskiego statusu, może być czasem odrobinkę rozpuszczona.

MORALNOŚĆ

Grzeczna i miła, taka stara się być. Nie wierzy za mocno w Klan Gwiazdy, bardziej traktuje go jako obyczaj, chyba, że jest akurat w tarapatach. Wtedy robi się wierząca. Jest w stanie lekko kłamać czy oszukiwać, ale tylko dla dobrego celu, a nie dla osobistej korzyści. Gdy jest już naprawdę zła czy zrozpaczona może przez przypadek dać się ponieść emocjom, nie zabiłaby jednak kota, a przynajmniej nie celowo. Żałowała by potem tego bardzo mocno.

CIEKAWOSTKI

• Kotka lubi dawać innym niewinne przyjacielskie dziabnięcia w różne części ciała, ale trzeba uważać, bo czasem może dziabnąć niechcący za mocno.
• Jej wygląd wzorowany był na ptaku muchołówce białoszyjej.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ma problemy z koncentracją i doborem siły, jest też trochę zapominalska. Czasami działa kierowana emocjami, zamiast dobrze coś przemyśleć, nie jest jednak na tyle głupia, żeby łatwo przez to paść ofiarą manipulacji. Nie jest najlepsza w wspinaczce na drzewa.
Mocne strony: Zwinna i "śliska", trudno ją przyszpilić do ziemi czy innej powierzchni podczas walki. Dobrze pływa i łowi ryby. Ma typowy dla księżniczki "urok", któremu trudno się oprzeć.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sumowa Płetwa (biologicznie Dzwonek)
Matka - Wirująca Lotka (*)
Rodzeństwo - Mandarynkowe Pióro (nie przepada), Płotkowa Łapa (usilnie szuka zaginionej siostry), Zimorodkowa Łapa (najlepsza przyjaciółka)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

•Skrzelowy Szept - przyjaciel, zdaje się dostrzegać w nim dobre cechy, których nie widzą współklanowicze
•Piórkolotkowy Trzepot - również przyjaciel, nie aż tak bliski jak Skrzelik. Wydają się dzielić wiele rozterek jak i zwyczaj dekorowania futerka
•Srocza Gwiazda - babcia, jedna z opiekunek kotki, podziwia jej władczą aurę, zarazem jednak czasem boi się jej i jej poglądów
•Bursztynowa Łapa - śmieszny kolega, który chyba za bardzo ją podziwia. Lubi z nim platać figle i obserwować jego śmieszne poczynania.
•Spieniony Nurt - miła ciocia, której lubi czasem posłuchać. Wspominała z nią Płotkę, teraz gadają głównie o powierzchownych rzeczach

SZKOLENIE

Mentor - Pchli Nos (wspomina miło, nawet jeśli był trochę nadopiekuńczy i zbyt wrażliwy, zwłaszcza w prawieniu morałów, które trochę wylatywały jej drugim uchem)
Uczniowie obecni - Kijankowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy, jej babci. Po kolejno śmierci mamy, a potem zaginięciu siostry i cioci nieco podupadła na duchu (na szczęście tylko nieco!). Została mianowana na wojowniczkę w wieku 14 księżyców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz