BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 maja 2024

Jesienne dolegliwości!

   Nadeszła Pora Opadających Liści, a z nią kolejne dolegliwości!

POGODA

Złote, pomarańczowe, czerwone i brązowe barwy okryły drzewa, przy których pniach tworzą się już sterty liści - przyszłe schronienie dla jeży, myszy, a także innych mniejszych żyjątek, które będą szukać schronienia przed Porą Nagich Drzew. Dla wojowników stanowią one istny bufet. Zwierzęta są śpiące, pochłonięte przygotowaniami swoich posłań i zbieraniem zapasów, dzięki czemu stają się łatwym łupem. Podczas takich polowań należy jednak pamiętać o bezpieczeństwie - żmije, jeże, a także niektóre owady, mogące interesować się liściastymi kopcami, mogą okazać się być niebezpieczeństwem dla nieuważnego kota. Podobnie jak Porą Zielonych Liści, deszcze są rzadkie, lekkie i dość ciepłe. Dopiero końcem Pory Opadających Liści staną się one zimniejsze, a także dołączy do nich chłodny wiatr, płoszący ostatnie odlatujące ptaki z terenów klanów. Członkowie Klanu Klifu, jak każdego sezonu, powinni być ostrożni podczas polowań na Złotych Kłosach. Mimo bycia szczególnie urodzajnymi w tym sezonie, szybko mogą się stać pułapką, kuszącą tłustą zwierzyną. Potwory dwunożnych często patrolują te tereny, łapczywym wzrokiem szukając nieuważnego wojownika. Dopiero po pożarciu przez nie porastających pole traw, to miejsce stanie się bezpieczne do polowań, nawet na większą, wywabioną pozostawionymi nasionami, zwierzynę. Pozostałościami Złotych Kłosów chętnie pożywią się bażanty, kuropatwy, drobniejsze ptactwo oraz wszelkiego rodzaju gryzonie.


Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:

Srebrzysty Nów - ból zęba
Stokrotkowa Łapa - niestrawność
Konwaliowy Powiew - zranienie łapy
Kukułcze Skrzydło - przewianie
Rumiankowe Zaćmienie - wymioty

Klanu Klifu:

Prószący Śnieg - zwichnięcie ogona
Paprociowy Zagajnik - ból głowy
Zielone Wzgórze - kaszel
Stokrotkowa Łapa - kolec w łapie
Zimorodkowy Sen - swędząca infekcja

Klanu Nocy:

Czapli Taniec - ból stawu
Ryjówkowy Urok - odwodnienie
Piórkolotkowy Trzepot - wymioty
Cyrankowa Łapa - ból zęba
Kazarkowa Łapa - infekcja ucha

Klanu Wilka:

Bielicze Pióro - ból głowy
Ważkowe Skrzydło - infekcja gardła
Cisowa Łapa - kleszcz
Muszlowa Łapa - zatrucie pokarmowe
Syczek - kocięcy kaszel

Owocowego Lasu:

Murmur - kłopoty z oddychaniem
Ślimak - ból głowy
Śliwka - infekcja oka
Rokitnik - zwichnięcie przedniej łapy
Kamyczek - gorączka

Samotnicy i Pieszczochy:

Krogulec - wybicie barku
Szczypiorek - szkło w łapie
Serafin - gorączka
Ofelia - bezsenność


Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:

Margaretkowa Łapa - przegrzanie > ból głowy
Mała Koszatniczka - ból zęba > mocny ból głowy
Nagietkowy Wschód - popękane poduszki > krwawienie
Obserwująca Żmija - ból głowy > osłabienie
Kurza Pogoń - zwichnięcie przedniej łapy > zwyrodnienie

Klanu Klifu:

Podniebna Łapa - przemarznięcie > kaszel > biały kaszel > zielony kaszel
Wróbelkowa Łapa - niestrawność > ból brzucha
Jeżówka - kolec w łapie


Klanu Nocy:

Błotnista Plama - halucynacje > problemy psychiczne
Cytrus - kleszcz > infekcja

Klanu Wilka:

Wieczorna Mara - ból głowy > osłabienie > migreny
Chryzantemowa Krew - zatrucie pokarmowe > wymioty > odwodnienie > omdlenia
Gronostajowy Taniec - zatrucie > ostry ból brzucha > wymioty
Bielicze Futro - bezsenność > wyczerpanie
Płonąca Dusza - kłopoty z oddychaniem > duszności
Kukułcze Gniazdo - ból stawu > odrętwienie kończyny
Oszroniona Łapa - szkło w łapie > infekcja

Owocowego Lasu:

Puma - ból głowy > osłabienie

Samotnicy i Pieszczochy:

Ametyst - zwichnięcie biodra > zwyrodnienie > sztywność stawu
Cynamonka - infekcja gardła > chrypa > czasowa utrata głosu
Kremówka - przewianie > katar > trudności z oddychaniem > zapalenie zatok
Bastet - swędząca infekcja > podrażniona skóra
Misty - katar > trudności z oddychaniem

Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka zimą.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu zimy - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn. nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz