BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 czerwca 2014

Baśniowa Stokrotka

  

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
BAŚNIOWA STOKROTKA
*Poprzednie imiona: Stokrotka>>Stokrotkowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Wojownik
Ranga: Samotnik>Klan Nocy

- - - -

Właściciel: 
 uzihazbin29770

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Stokrotka to dość wysoka kotka, o kremowej cętkowanej sierści. Jest ona chuda, może nawet zbyt chuda. Kotka ma też duży puszysty ogon i cienką skórę na poduszkach u łap. Jej niebieskie jak niebo oczy dodają jej większego uroku.
Cechy szczególne - Stokrotki w futrze
Kolor sierści - Kremowy bicolor pręgowany cętkowanie
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Stokrotka to mądra kotka o niezależnym charakterze. Zawsze wesoła, nie da się zrobić jej grymasu na twarzy! Szybko się uczy i wkłada dużo pracy w to co robi. Jest ona spokojna i zawsze trzyma emocje na wodzy. Energiczna i zawsze gotowa do działania. Nie jest ona skłonna do manipulacji wręcz przeciwnie, jest ona zbyt ufna i zawsze widzi w kotach to, co dobre. Stara nie oceniać się innych po wyglądzie i nie być wścibską kotką. Stokrotka twierdzi, że do jej życia prowadzi mądrość, a nie posiadanie partnera i kociąt. Nie ma skłonności do kłamania. Widzi ona swoją przyszłość w ziołach i nie chce, by coś stanęło jej na drodze. Lubi osiągać cel, lecz próbuje to robić ostrożnie. Nie jest ona typem lidera, lecz cichą myszką. Jest ona marzycielką, która trzyma głowę w chmurach. Jest ona pomocna i dobroduszna, zawsze da coś od siebie. Kiedy związała się ze swoim partnerem Dryfującą Bulwą, zaczęła doceniać rzeczy i koty wokół siebie.


MORALNOŚĆ

Kotka zawsze stara się odwrócić wszystko na jej korzyść i jej bliskich. Za młodu była cienka, jednak nie miała problemu z robieniem krzywdy. Jednak gdy wyrosła zmiękła i nie odebrałaby komuś życia bez powodu. Mogłoby się zdawać, że jest marzycielką, jednak pod uroczą mordką widnieje poważny pysk realisty. Z uwagi na to, że jej ojciec dręczył ją za młodu, mogłaby wykazywać nienawiść do czekoladowych kotów, ale tego nie okazuje.

CIEKAWOSTKI

- Stokrotka postanowiła zawsze mieć uśmiech na twarzy, tak jak kiedyś jej siostra
- Całe swoje życie poświęciła na naukę o ziołach
- Ma słabość do jagód
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Zbyt bardzo się rozprasza, niezbyt silna. Czasami dopadają ją koszmary życia za młodu, przez co czuje się słabo lub niekomfortowo.
Mocne strony: Jest bardzo zwinna i spostrzegawcza. Przez koczownicze życie w jej dzieciństwie nauczyła się być wytrwałą w poważnych sytuacjach.
RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Cis (*) (Elegancki kocur, który próbował zrobić z niej wojowniczkę.)
Matka - Koniczyna (*) (Kochana mamusia, która przekazała jej całą swoją wiedzę o ziołach.)
Rodzeństwo - Dalia (*) (Kochana siostrzyczka)
Partner - Dryfująca Bulwa
Potomstwo - Sztorm, Plusk, Perełka (kochane dzieci)

INNE

SZKOLENIE

Mentor -  ( Dawniej ) Koniczyna, Śnieżne Wspomnienie
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Stokrotka to kotka urodzona w bujnych w zieleń lasach. Niestety los kpił z jej rodziny i utrudniał jej życie na każdym kroku. Śmierć jej siostry w lesie spowodowała przeprowadzkę do betonowego świata. Niebezpieczeństwo tym razem spotkało jej rodziców, którzy zginęli przejechani przez potwora. Po utracie rodziców starała się przeżyć w gąszczu zagrożeń. Przez swoją nieuwagę i ciekawość wskoczyła do drewnianej struktury, która prądem rzeki przydryfowała do Klanu Nocy. Patrol znalazł kremową, po czym koty udały się do obozu. Stokrotka nie była pewna czy liderka, Srocza Gwiazda, będzie chciała ją przyjąć. Jednak zgodziła się! Teraz Baśniowa Stokrotka, bo takie imię dostała po mianowaniu na wojownika, ma partnera i trójkę cudownych kociąt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz