BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

PSTROKATE SERCE

 

PSTROKATE SERCE

Poprzednie imiona: Pstrokatek > Pstrokata Łapa

Wiek: 76 księżyców

Płeć: Kocur

 Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Po wielu księżycach treningu, nareszcie z czystym sercem można powiedzieć, że Pstrokate Serce zmienił się na lepsze. Nigdy nie miał zbyt wielu przyjaciół, oraz nikt się nim nie interesował, dlatego kocur próbuje znaleźć przyjaciół, gdzie tylko to możliwe. Po pewnym incydencie stał się również bardziej pobożny, to jednak nie ma większego znaczenia. Pewne rzeczy się jednak nie zmieniają - Pstrokate Serce wciąż jest zgryźliwy, uparty, oraz arogancki. Zawsze będzie stał na swoim, nie ważne czy ma rację czy się myli, z taką samą zawziętością będzie chronił swoich przyjaciół - nie obchodzi go, czy się mylą, musi im przecież dopomóc. Zawsze będzie miał ostatnie słowo, nawet w sprawie, o której nie ma pojęcia. Nienawidzi się nie udzielać - w każdej zaistniałej sytuacji będzie trzymał swojej strony. Udaje, że wie więcej, niż w rzeczywistości i na każdym kroku próbuje to udowodnić innym. Ma ostry język, jednak ostatnimi czasy nauczył się, żeby nie okazywać go tego wszystkim dookoła. Zazwyczaj nie podejmuje bójek, chyba że z przyjaciółmi, lub ktoś inny zacznie. Dba o innych o wiele bardziej niż komukolwiek mogło się wydawać, zwłaszcza po jego awanturniczym sposobie bycia. Nie ma zaniżonej samooceny, ale wie również gdzie jest jego miejsce - nie uważa się ani za lepszego, ani za gorszego od kogokolwiek. Kodeks Wojownika ceni sobie bardziej od życia i będzie go bronił z całych swoich sił.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Duży kocur o szerokich barkach i silnych łapach; wydaje się by dwa razy większy dzięki swojemu długiemu futru

  • Kolor sierści - czarna jednolita

  • Długość sierści - długa

  • Kolor oczu - pomarańczowe

Rodzina:

  • Ojciec - Wrzosowy Kieł (*)

  • Matka - Świetlikowa Ścieżka

  • Rodzeństwo - Rozżarzony Popiół, Zapomniany Szlak(*), Mroczny Pysk(*); Lwia Łapa(*)

  • Partner - Imbirowy Pazur 

  • Potomstwo - Pstrągowy Pysk, Szakłakowy Cień, Szałwiowa Łapa

Mentor: Świetlikowa Ścieżka

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Urodzony w Klanie Nocy - tam też się wychował i trenował przez całe swoje dzieciństwo. Niewiele się działo, podczas tych księżyców niewiele się działo w życiu kocura, przez co teraz jak niczego innego pragnie doznać ciekawszych przeżyć.

Punkty umiejętności:

  • siła - 40

  • szybkość - 25

  • zwinność - 20

  • skok - 15

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz