BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

PLUSKAJĄCY OGON

 PLUSKAJĄCY OGON

 Poprzednie imiona: Nie posiada, ale rodzinie, ze względu na jej atencyjny charakterek, zdarza się mówić na nią Pluskwa.

Wiek: 23 księżyce

Płeć: Baba

Klan: Klan Nocy

 Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: ///

 Charakter: Pluskająca Łapa to zmieniła się. Nabrała pewności siebie, wyprostowała zgarbiony kark i zaczęła patrzeć przed siebie. Nadal nie sprawia kłopotów, lubi spać i zadaje mnóstwo pytań. Pluskająca Łapa uwielbia wylegiwać się na słoneczku czy po prostu drzemać w ciepłym miejscu, nie stresując się niczym. Natomiast gdy się obudzi zaczyna paplać jak szalona. Uwielbia rozmawiać z bliskimi sobie osobami, ale kocha ich także słuchać. Łaknie wiedzy, z każdej dziedziny. Jeżeli może się czegoś dowiedzieć, to jak najbardziej będzie chciała. Nauczyła się panować nad swoim ciągłym gadulstwem, chociaż dalej wiele słów ciśnie się jej na pysk. Mimo to dalej pyta o najdziwniejsze rzeczy, wymyśla najróżniejsze historie i marudzi na wszystko co ją tylko zdenerwuje. Jedyną rzeczą która ratuje to jakże upierdliwe zachowanie jest fakt, że ma poczucie humoru. Często zdarza się jej palnąć coś tak głupiego, że sprawia u niemal wszystkich dorosłych uśmiech na pyskach. Jednak trzeba coś przyznać głośno: Pluskająca Łapa jest naiwna, to jej duża wada.

Gdy kotka nie śpi to prawdopodobnie właśnie wtyka nos w nie swoje sprawy. Jest bardzo ciekawska, ale nigdy nie ma na myśli niczego złego. Po prostu, musi wiedzieć co akurat się dzieje! Kiedy ktoś nie chce jej o niczym powiedzieć, robi się nerwowa. A to chyba najgorszy jej tryb. Otóż mała jest bardzo emocjonalna i nerwowa, dlatego lepiej nie sprawiać aby płakała, bo będzie bardzo ciężko ją uspokoić. Jest delikatna to fakt, ale ma za to bardzo dobre serduszko.

Pod czujnym okiem ciotki uczy się jak zostać silną i niezależną kotką, jak walczyć o siebie. Czy Pstrągowa Gwiazda daje radę? Jeszcze jak! Budzi ona w małej ogromne pokłady pewności siebie i zapału. Pluskwa szybko się uczy, co tylko pomaga jej w wypełnianiu zadań danych przez ciotkę. Ale mała ma pewną słabość: są nią flirty. Młoda kotka zaczęła zauważać baczne spojrzenia kocurów. Co więcej, ma zamiar wykorzystywać to na swoją korzyść.

Cóż z niej wyrośnie? Tego nie wie nikt. Sama Pluskajaca Łapa marzy o zostaniu dzielną wojowniczką, kotką niezależną.

 Wygląd

  • Ogólny opis – Pluskająca Łapa to dość spora kotka. Jednak nie chodzi tutaj o jej wzrost, a o budowę. Spod rudawego futerka wystają jej masywne barki, o wiele mocniej nakreślone niż u normalnej kotki. Jej nogi są średniej długości, ale zakończone są dużymi łapkami.Masywności nadaje jej także puszyste futerko odziedziczone po rodzicach. Jest mięciutkie i lśniące, co jest oznaką zdrowia. Lekko przymrużone, pomarańczowe oczy Pluskwy śledzą każdy najdrobniejszy ruch z wielką uwagą. Płaty rudego futerka wydobywają się spod czarnego zwracając uwagę nawet ślepca. Pluskająca Łapa wysmuklała od czas bycia kociakiem. Jej najważniejszym atrybutem jest jej długi, puszysty ogon przypominający wachlarz. Kotka jest z niego szczególnie dumna.

  • Kolor sierści – czarna tortie

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - pomarańczowe 

Rodzina

  • Ojciec – Szakłakowy Cień, kotka jest związana ze swym ojcem, który ma dużo zrozumienia i cierpliwości do nich.

  • Matka – Śledziowe Futro, Plusk czuje ogromny respekt do swej matki, co nie oznacza, że jej nie kocha. Bardzo chętnie spędza z nią czas.

  • Rodzeństwo – Łososiowa Łapa i Rzeczna Bryza, Pluskwa bardzo lubi swoje rodzeństwo i stara się z nimi utrzymywać dobre relacje.

  • Partner – brak.

  • Potomstwo - brak

Mentor: Pstrągowa Gwiazda

Uczniowie

  • dawni -  /// 

  • obecny - ///

Historia: Historia Plusk nie jest pasjonująca, jeszcze. Od to urodziła się w klanie jako owoc miłości dwójki kotów. Większość dnia przesypia, przewracając się z boku na bok.

Punkty umiejętności: 

  • siła – 17

  • szybkość - 13

  • zwinność -14

  • skok - 20

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać npc

* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz