BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

PLUSKAJĄCY OGON

 PLUSKAJĄCY OGON

 Poprzednie imiona: Nie posiada, ale rodzinie, ze względu na jej atencyjny charakterek, zdarza się mówić na nią Pluskwa.

Wiek: 23 księżyce

Płeć: Baba

Klan: Klan Nocy

 Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: ///

 Charakter: Pluskająca Łapa to zmieniła się. Nabrała pewności siebie, wyprostowała zgarbiony kark i zaczęła patrzeć przed siebie. Nadal nie sprawia kłopotów, lubi spać i zadaje mnóstwo pytań. Pluskająca Łapa uwielbia wylegiwać się na słoneczku czy po prostu drzemać w ciepłym miejscu, nie stresując się niczym. Natomiast gdy się obudzi zaczyna paplać jak szalona. Uwielbia rozmawiać z bliskimi sobie osobami, ale kocha ich także słuchać. Łaknie wiedzy, z każdej dziedziny. Jeżeli może się czegoś dowiedzieć, to jak najbardziej będzie chciała. Nauczyła się panować nad swoim ciągłym gadulstwem, chociaż dalej wiele słów ciśnie się jej na pysk. Mimo to dalej pyta o najdziwniejsze rzeczy, wymyśla najróżniejsze historie i marudzi na wszystko co ją tylko zdenerwuje. Jedyną rzeczą która ratuje to jakże upierdliwe zachowanie jest fakt, że ma poczucie humoru. Często zdarza się jej palnąć coś tak głupiego, że sprawia u niemal wszystkich dorosłych uśmiech na pyskach. Jednak trzeba coś przyznać głośno: Pluskająca Łapa jest naiwna, to jej duża wada.

Gdy kotka nie śpi to prawdopodobnie właśnie wtyka nos w nie swoje sprawy. Jest bardzo ciekawska, ale nigdy nie ma na myśli niczego złego. Po prostu, musi wiedzieć co akurat się dzieje! Kiedy ktoś nie chce jej o niczym powiedzieć, robi się nerwowa. A to chyba najgorszy jej tryb. Otóż mała jest bardzo emocjonalna i nerwowa, dlatego lepiej nie sprawiać aby płakała, bo będzie bardzo ciężko ją uspokoić. Jest delikatna to fakt, ale ma za to bardzo dobre serduszko.

Pod czujnym okiem ciotki uczy się jak zostać silną i niezależną kotką, jak walczyć o siebie. Czy Pstrągowa Gwiazda daje radę? Jeszcze jak! Budzi ona w małej ogromne pokłady pewności siebie i zapału. Pluskwa szybko się uczy, co tylko pomaga jej w wypełnianiu zadań danych przez ciotkę. Ale mała ma pewną słabość: są nią flirty. Młoda kotka zaczęła zauważać baczne spojrzenia kocurów. Co więcej, ma zamiar wykorzystywać to na swoją korzyść.

Cóż z niej wyrośnie? Tego nie wie nikt. Sama Pluskajaca Łapa marzy o zostaniu dzielną wojowniczką, kotką niezależną.

 Wygląd

  • Ogólny opis – Pluskająca Łapa to dość spora kotka. Jednak nie chodzi tutaj o jej wzrost, a o budowę. Spod rudawego futerka wystają jej masywne barki, o wiele mocniej nakreślone niż u normalnej kotki. Jej nogi są średniej długości, ale zakończone są dużymi łapkami.Masywności nadaje jej także puszyste futerko odziedziczone po rodzicach. Jest mięciutkie i lśniące, co jest oznaką zdrowia. Lekko przymrużone, pomarańczowe oczy Pluskwy śledzą każdy najdrobniejszy ruch z wielką uwagą. Płaty rudego futerka wydobywają się spod czarnego zwracając uwagę nawet ślepca. Pluskająca Łapa wysmuklała od czas bycia kociakiem. Jej najważniejszym atrybutem jest jej długi, puszysty ogon przypominający wachlarz. Kotka jest z niego szczególnie dumna.

  • Kolor sierści – czarna tortie

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - pomarańczowe 

Rodzina

  • Ojciec – Szakłakowy Cień, kotka jest związana ze swym ojcem, który ma dużo zrozumienia i cierpliwości do nich.

  • Matka – Śledziowe Futro, Plusk czuje ogromny respekt do swej matki, co nie oznacza, że jej nie kocha. Bardzo chętnie spędza z nią czas.

  • Rodzeństwo – Łososiowa Łapa i Rzeczna Bryza, Pluskwa bardzo lubi swoje rodzeństwo i stara się z nimi utrzymywać dobre relacje.

  • Partner – brak.

  • Potomstwo - brak

Mentor: Pstrągowa Gwiazda

Uczniowie

  • dawni -  /// 

  • obecny - ///

Historia: Historia Plusk nie jest pasjonująca, jeszcze. Od to urodziła się w klanie jako owoc miłości dwójki kotów. Większość dnia przesypia, przewracając się z boku na bok.

Punkty umiejętności: 

  • siła – 17

  • szybkość - 13

  • zwinność -14

  • skok - 20

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać npc

* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz