BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

GRUSZKOWY UPADEK

 GRUSZKOWY UPADEK

 Poprzednie imiona: Gruszka, Gruszkowa Łapa

Wiek: 34 księżyce

Płeć: Kocur

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

 Poziom medyczny: -;

Charakter: Gruszka z pewnością nie jest jednym z bardziej pojętnych kociaków. Nie żeby był głupi, jednak czasami pojawiają się u niego problemy ze zrozumieniem niektórych rzeczy, co jasno symbolizuje lekkim przekręcaniem głowy i śmiesznymi próbami zmarszczenia brwi, co jego ojciec uważa za urocze. Przechodząc do rodziny – czekoladowy ma silne więzi z każdym jej członkiem, i absolutnie kocha swoich rodziców i rodzeństwo; nie ważne jak bardzo oschła będzie jego matka, czy tez jak wnerwiający będą siostra i bracia, każdy dostaje równą porcję miłości, no, może Kaczy Pląs czasami nieco większą. Jako największy z rodzeństwa uważa za swój obowiązek ochronę trójki mniejszych kociaków, zawsze wyskakując na przód gromadki, doskakując do łap każdemu kotu wchodzącemu do żłobka. Oblodzona Sadzawka zawsze powtarza mu że to niegrzeczne zachowanie w  stosunku do starszych, co jest jedną z rzeczy których Gruszek nie pojmuje. Przecież pokazuje tylko że jest silny i odpowiedzialny, nic w tym złego!


Wygląd:

  • Ogólny opis – Na razie nie różni się wiele od swojego rodzeństwa i wszystkich innych kociaków na tym świecie. Lekko krzywe, choć w miarę długie łapki, duże, szeroko otwarte oczy o głęboko niebieskiej barwie oraz zaokrąglony tułów. Póki co nic wyjątkowego,  wyróżnia się jedynie mocną budową i dość pokaźnym jak na kocię wzrostem; można by było również powiedzieć, że jest nawet ładny. Jego ciało pokrywa półdługie czekoladowe futro, ściemniające się ku grzbietowi, i gdzieniegdzie z lekkimi przejaśnieniami. Jak każdy członek jego rodziny ma na sobie trochę białego. U niego białe łatki występują na łapach, piersi i pyszczku, gdzie formują się w kształt niewielkiego płomyka, kończącego się na nosie. Cały brzuch kocura również jest jaśniejszy.

  • Kolor sierści – czekoladowy srebrny pręgowany dziko (z akcentami) z białym

  • Długość sierści - półdługa 

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina: 

  • Ojciec – Kaczy Pląs [Czekoladowy srebrny arlekin, którego Gruszka absolutnie uwielbia. Najchętniej spędzałby z nim każdą sekundę swojego kocięcego życia. Uważa, że Kaczka jest najfajniejszym wojownikiem w klanie, i nie rozumie czemu mama tak na niego narzeka i krzyczy.]

  • Matka – Oblodzona Sadzawka [Niebieska pręgowana dziko kotka, którą kocha równie mocno jak innych członków swojej rodziny (no, może troszkę mniej od Kaczki…), jednak z pewnością ma w jej stronę kilka zastrzeżeń. Mimo że kocurek zdaje sobie sprawę, że kotce w głębi na nim zależy, z pewnością nie pokazuje tego często. ]

  • Rodzeństwo – Jesionek, Lód, Malinka

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Pstrągowa Gwiazda, Pigwowy Kieł

Uczniowie:

dawni - ///

obecny - ///

Historia: Urodził się w Klanie Nocy, który właśnie przybył na nowe terytoria.

Punkty umiejętności:

  • siła - /// 

  • szybkość - /// 

  • zwinność - ///

  • skok - ///

Upomnienia: 2/3

Właściciel: postać npc

* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz