BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

OWOCOWA POGOŃ




OWOCOWA POGOŃ

Poprzednie imiona: Owocek > Owocowa Łapa

Wiek: 94 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Klan Wilka

Ranga: Zastępczyni (królowa)

Poziom medyczny: I [Siostra nauczyła ją swego czasu tego i owego, ale niewiele już pamięta; rozpozna parę gatunków roślin, szczególnie nieprzyjemnych w smaku]


Charakter: Jeśli ktoś jeszcze się nie domyślił, z radosnego Owocka pozostało niewiele. Wyczerpana wojną i załamana po nagłej stracie partnera, stała się cieniem dawnej siebie. Poczucie humoru zniknęło gdzieś, stłumione bólem, wesołość prysła; nawet jej młodzieńcza energia zgasła, zastąpiona chorobliwą wręcz nerwowością. Niełatwo natknąć się na kotkę dalej, niż kilka długości drzewa od obozu — szczególnie teraz, kiedy w jej życiu pojawiły się dzieci, nie opuszcza go prawie zupełnie. Te same wolności, których jako kociak tak bardzo pragnęła, swoim własnym młodym surowo ogranicza, za wszelką cenę chcąc ochronić je przed wszystkim, co złe — a Klan Gwiazdy jeden wie, ile kanalii kryje się wśród pozornie przyjacielskich twarzy? Po wydarzeniach wojny domowej straciła zaufanie do większości kotów; nikt nie może się jednak poszczycić tak raptowną utratą jakiegokolwiek szacunku z jej strony, jak Iglasta Gwiazda wraz ze swoją partnerką. Zdając sobie w pełni sprawę z napięcia, jakie panowały między parką a podstępnie zamordowanym (musiało tak być!) Łabędzią Szyją, Owocowa Pogoń przygląda się z podejrzliwością i instynktownym strachem każdemu ich ruchowi, a nieraz zupełnie pogrąża się w paranoicznych rozważaniach. Pomimo przerażenia (uzasadnionego, biorąc pod uwagę, że żyje w klanie rządzonym przez zabójcę swojego partnera) dobrze wie, że nie może pozwolić sobie na słabość. Zdaje sobie sprawę z własnego stanu i stara się, jak tylko może, by ponownie stanąć na równe nogi — dla siebie, dla dzieci, dla dobra jej klanu — lecz nadal brakuje jej sił, a brak oparcia sprawia, że powoli osuwa się tylko głębiej, z podsyconą gwałtownością wszczynając kolejną beznadziejną kłótnię.


Wygląd: 

Ogólny opis - Wzrostem przedstawia się co najmniej miernie, przerastana szybko już przez niektórych młodych uczniów — wystarczy jednak jedno spojrzenie na jej sylwetkę, by stwierdzić jasno, że ta baba może dać niezłe wciry. Po długim skądinąd życiu w lesie dorobiła się niezłej muskulatury, z której nie zawaha się zrobić użytku, gdy na drodze stanie jej jakiś patałach. Widać to w jej kroku, równym i pewnym siebie, czy w oczach, zerkających zawadiacko — albo przynajmniej tak było jeszcze kilkanaście księżyców temu, teraz bowiem ciężko w jej spojrzeniu o coś innego, niż podejrzliwą nieufność, a nawet w momentach, kiedy kotce udaje wziąć się w garść pod publikę, drżąca wiecznie końcówka ogona zdradza kruchość przybranej przez nią maski. Nie zmieniły się tylko tygrysie paski na ciepłym w odcieniu, brązowym tle, i niewielka biała łatka na czubku ucha kotki — obok szorstkiej sierści (Łabędź zawsze mówił, że dodaje jej uroku, ach!...), jej znak rozpoznawczy. A teraz wyróżnia ją także niemal całkowita głuchota, efekt nie wyleczonej choroby, na którą zapadła niedługo przed atakiem Stwórcy.

Kolor sierści - bura pręgowana tygrysio z białym

Długość sierści - krótka (szorstka)

Kolor oczu - żółte


Rodzina: 

Ojciec - Meat (*) (kochała go, ale nie spotkała go od tak dawna, że praktycznie zniknął z jej pamięci).

Matka - Vegetable (*) (zapomniałaby już o niej podobnie, jak o ojcu, ale ostatnie wydarzenia przywołują jej dawne wspomnienia).

Rodzeństwo - Świetlikowe Skrzydło (niegdyś ukochana siostra, później ich kontakt trochę podupadł, chociaż ostatnimi czasy wydają się ze sobą nieco bliżej), Skrzypek (*) (ostatni raz widziała go jako kilkuksiężycowe kocię; właściwie o nim nie pamięta).

Partner - Łabędzia Szyja (*) (kochała kocura całym sercem, które rozdarła jego nagła śmierć).

Potomstwo - Śnieżny Puch, Mroźna Łapa (*) (Jedyne, co pozostało jej po zmarłym partnerze. Na nie przelała całą swoją miłość, albo raczej to właśnie stara się zrobić — męczy ją bowiem niepokojące poczucie, że już nie jest w stanie czuć do nich tego, co powinna. Strzeże ich jak oka w głowie, po nocach torturując się w myślach za to, że muszą cierpieć z powodu jej psychicznego upadku).


Mentor: Gęsie Pióro (*)

Uczniowie: 

dawni - Przygasający Płomyk (*), Sowi Szpon (*)

obecny - ///


Historia: Historia Owocowej Pogoni rozpoczyna się poza lasem, w zaciszu domu Dwunożnych. Tam właśnie pewnego ranka urodziła się trójka kociąt, potomstwo pary pieszczochów o imionach Vegetable i Meat. Kiedy dzieci nieco podrosły, ich matka stwierdziła, że nie dla nich wygodne życie piecuchów – jej młode miały, jak to określiła, zostać KIMŚ! Meat nie podzielał jednak jej opinii. Wybuchła kłótnia, podczas której ostatecznie ustalili, że zostanie z nimi ich synek, natomiast dwie córeczki oddadzą pod opiekę klanów, o których Vegetable usłyszała od swojej przyjaciółki. W myśl tego kompromisu Skrzypek został oddzielony od Owocka i Świetlika, które przyprowadzone zostały na terytoria Klanu Wilka i tam pozostawione. Bura koteczka nie pogodziła się jednak z tym stanem rzeczy; zamierzała stąd zbiec i wrócić do ukochanej rodziny. Nie udało się to, mimo stawianego oporu, otrzymała miano uczennicy i ukończyła treningi pod czujnym okiem Gęsiego Pióra. W końcu stała się częścią klanu na dobre i na złe, otrzymując imię Owocowej Pogoni. W końcu stała się nawet zastępczynią lidera, wybrana przez Iglastą Gwiazdę jako kotka, którą najłatwiej będzie mu znieść na tym stanowisku po wojnie domowej i śmierci Wilczego Serca. Niedługo później dorobiła się kociąt z Łabędzią Szyją, o które teraz się troszczy, szukając mordercy jej partnera. Sprawy nie ułatwia jednak fakt, że kotka powoli staje się głucha jak pień... 


Punkty umiejętności: 

siła - 31

szybkość - 24

zwinność - 29

skok - 16


Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: Szakszuka


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz