BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 czerwca 2014

LAMPARCIA GWIAZDA

 

  LAMPARCIA GWIAZDA
Poprzednie imiona: Stefan>Lampartek>Lamparcia Łapa>Lamparci Krok
Wiek: 102 księżyce (4 życia)
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Lider
Poziom medyczny: -;

Charakter: Lamparcia Gwiazda to kocur o osobowości dość skomplikowanej. Jest on zazwyczaj srogi i poważny, choć miewa przebłyski dobrego humoru. Na ogół jest przyjaźnie nastawiony, jednak bardzo łatwo jest mu podpaść. Jeżeli ktoś znajdzie się na jego liście łatwo z niej nie zejdzie. To bardzo mściwy kocur. Zemsta bywa dla niego kwestią honoru. Jest jednak wojownikiem stosującym się do kodeksu i przyjętych norm, bardzo rzadko od nich odstępuje. Często utwierdza się w przekonaniu, ze to on ma rację, ale potrafi wysłuchiwać innych i rozpatrywać ich uwagi. Dobro klanu stawia bardzo wysoko i zależy mu na rozwoju. Jedyną rzeczą, czy raczej istotą, która jest dla niego cenniejsza niż klan jest jego siostra - Mysi Nos. Gdyby miał wybierać między istnieniem Klanu Burzy, a życiem siostry z pewnością wybrałby to drugie. Wbrew ponurej minie jest bardzo emocjonalny i ciężko przeżywa każdą stratę. Czasami może sprawiać wrażenie, że każda rana jest dla niego niczym trofeum i gdy tylko na nie patrzy otrzymuje nowe siły. Tak więc nie tylko blizny na ciele, ale także na duszy są dla niego pożywką dodającą sił. Choćby bardzo tego nie chciał odziedziczył też wiele cech po swoim znienawidzonym dziadku - Czarnej Gwieździe. jego skłonność do uprzedzeń i wyciągania pochopnych wniosków to z pewnością wielka wada, choć nigdy jeszcze nikomu nie zaszkodziła.

Wygląd:
Ogólny opis - Lamparcia Gwiazda to kocur o wyglądzie pełnym powagi i srogości. Jest wysoki przez swoje wydłużone łapy i szyję, jednak ma lekką budowę i co raz bardziej starczą sylwetkę. Na uszach ma charakterystyczne frędzelki. Na jego ciele można dostrzec kilka blizn po bitwach, gdzieniegdzie ma powyrywane futro, które nigdy nie odrosło. Futro ma czarne, z lekko przebijającymi pręgami. Jego najbardziej charakterystyczną cechą są głębokie, granatowe oczy.
Kolor sierści - czarna prześwitująca pręgowana tygrysio
Długość sierści - krótka 
Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina:
Ojciec - Błękitna Burza (*) {były wojownik Klanu Nocy, wygnany za zdradę, zmarł jako samotnik}
Matka - Pysia (*) {piękna pieszczoszka, zabita przez Czarną Gwiazdę}
Rodzeństwo - Srebrny Pysk (*) {jego siostra z Klanu Nocy, zabita przez Malinową Gwiazdę} i Mysi Nos {jego ukochana młodsza siostra, starsza Klanu Burzy} 
Partner - Iskrzące Futro (*) {wcześniej uczennica, później miłość jego życia, zabita przez lisa}
Potomstwo - [przybrane] Rdzawy Ogon (*) {ukochana podopieczna, w rzeczywistości córka Milczącej Gwiazdy}

Mentor: Biała Gwiazda (*)
Uczniowie:
dawni - Iskrzące Futro (*), Droździa Łapa (aka Barwinek), Nocne Niebo, Biała Sadzawka, Żmijowa Łuska
obecny - ///

Historia: Jego ojciec był wojownikiem Klanu Nocy, a matka zwyczajną pieszczoszką. Pewnego dnia na świat przyszło ich potomstwo. Najstarszą córkę, Sylwię ojciec zabrał do swojego klanu, aby mogła w przyszłości zostać wojownikiem. Jej młodszy brat Stefan i siostra Zosia mieli zostać z matką. Ich ojciec często odwiedzał młode, pewnego dnia został przyłapany z rodziną. Czarna Gwiazda zabił urokliwą Pysię, wtedy zdesperowany Błękitna Burza odebrał życie swojego lidera. Zabrał młodsze dzieci i uciekł. Spokój odnalazł w Klanie Burzy. Tam przyjęto jego młode i nadano im nowe imiona - Lampartek i Myszka. Kiedy kociaki zostały uczniami ich ojciec opuścił Klan Burzy. Niedługo później zmarł. Lamparcia Łapa i Mysia Łapa wyrośli na wojowników i przyjęli imiona Lamparciego Kroku i Mysiego Nosa. Zżycia wojownika z zastępczynią i byłą mentorką sprawiły, ze gdy ta została liderką mianowała Lamparci Krok na miejsce zastępcy. Po tragicznej śmierci Białej Gwiazdy to on został liderem i przyjął imię Lamparcia Gwiazda.

Punkty umiejętności:
siła - 21; 
szybkość - 25; 
zwinność - 31; 
skok - 23 

Upomnienia: 0/3
Właściciel: ρєяѕнєяση (Howrse.pl) | ρєяѕнєяση (Howrse.com)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz