BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 czerwca 2014

KARZEŁEK


 KARZEŁEK
Poprzednie imiona: Mały > Mała Łapa
Wiek: 57 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: -

Charakter: Przy pierwszym rzucie oka kocur ten wydaje się być zacofany i oddalony od innych. Zachowuje pewien dystans w kontaktach z innymi kotami, ukazując im wyłącznie namiastkę swej prawdziwej natury. Spowodowane jest to jego tchórzliwością oraz łatwowiernością, które nieudolnie stara się kryć pod maską obojętności. Nie potrafiłby sprzeciwić się komuś silniejszemu, co jest równoznaczne z tym, że łatwo nim manipulować i rozkładać po kątach. Jest to również jeden z powodów, dla których stara się utrzymywać neutralne stosunki z innymi, a za każdą pomyłkę czy sprawioną przykrość będzie przepraszał przez długi czas, oczekując przebaczenia. Jednak przy bliższym poznaniu zyskuje w oczach i okazuje się być czułym kocurem, wrażliwym na ból oraz cierpienie innych kotów. Mimo bycia oddalonym od innych, nie ma nic przeciwko dzieleniu języków z kimś, kto podziela jego poglądy oraz, przede wszystkim, kimś, kto posiada dużo cierpliwości dla tej cynamonowej bułeczki. I choć jest on strachliwym kotem to jest w stanie poświęcić swoje życie dla kogoś bliskiego jego sercu.

Wygląd:
Ogólny opis - kocur posiada bardzo krótkie łapy, będące jego cechą charakterystyczną, a także czarną sierść poprzecinaną ciemniejszymi pręgami o wzorze klasycznym. Na swoim niewielkim łebku ma uszy o trójkątnym kształcie i rozmiarze zupełnie nie pasującym do reszty ciała, ponieważ są one większe niż u normalnego kota. Oczy zostały mu po matce - o ciemnej barwie pomarańczu i w okrągłym kształcie.
Kolor sierści - czarna przebijająca z pręgowaniem klasycznym;
Długość sierści - krótka;
Kolor oczu - pomarańczowe;

Rodzina:
Ojciec - Łososiowy Pysk(*) {kocur o niebieskim futrze z pręgowaniem klasycznym. Mała Łapa go podziwia};
Matka - Liliowa Łodyga(*) {kotka o umaszczeniu albinotycznym. Mała Łapa bardzo ją kocha i uważa za kogoś, kogo powinien naśladować};
Rodzeństwo - Skra {martwy kocur o kremowym futrze. Mała Łapa tęskni za nim}, Zroszony Nos(*) {kocica o szylkretowym futrze. Jest dla Małej Łapy jednym z najważniejszych kotów w jego życiu};
Partner - brak
Potomstwo - Virus oraz Verona(*)

Mentor: Srebrny Deszcz; Burzowy Kwiat
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///

Historia: Mała Łapa jest kotem urodzonym w Klanie Wilka. Jego rodzicami są Liliowa Łodyga oraz Łososiowy Pysk, natomiast siostrą oraz bratem - Zroszony Nos i Skra, który zmarł cztery księżyce po narodzinach. Śmierć tego kremowego kocura była tym, co wpłynęło na decyzję o odejściu z klanu przez pierwszego terminatora Srebrnego Deszczu. Do teraz wiedzie życie o ślimaczym tempie na ziemiach niczyich jako samotnik, choć spotkania z siostrą przekonują go do tego, aby wrócić do Klanu Wilka i od nowa zacząć w nim swoje życie, ale powstrzymuje go od tego strach przed Milczącą Gwiazdą.

Punkty umiejętności:
UMIEJĘTNOŚCI WYMAGAJĄ PONOWNEGO ROZDANIA ZE WZGLĘDU NA PRZESADNY BRAK
siła - 5
szybkość - 10
zwinność - 60
skok - 25

Upomnienia: 2/3
Właściciel: Ameria (Howrse.pl)
* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz