BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 czerwca 2014

KARZEŁEK


 KARZEŁEK
Poprzednie imiona: Mały > Mała Łapa
Wiek: 57 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: -

Charakter: Przy pierwszym rzucie oka kocur ten wydaje się być zacofany i oddalony od innych. Zachowuje pewien dystans w kontaktach z innymi kotami, ukazując im wyłącznie namiastkę swej prawdziwej natury. Spowodowane jest to jego tchórzliwością oraz łatwowiernością, które nieudolnie stara się kryć pod maską obojętności. Nie potrafiłby sprzeciwić się komuś silniejszemu, co jest równoznaczne z tym, że łatwo nim manipulować i rozkładać po kątach. Jest to również jeden z powodów, dla których stara się utrzymywać neutralne stosunki z innymi, a za każdą pomyłkę czy sprawioną przykrość będzie przepraszał przez długi czas, oczekując przebaczenia. Jednak przy bliższym poznaniu zyskuje w oczach i okazuje się być czułym kocurem, wrażliwym na ból oraz cierpienie innych kotów. Mimo bycia oddalonym od innych, nie ma nic przeciwko dzieleniu języków z kimś, kto podziela jego poglądy oraz, przede wszystkim, kimś, kto posiada dużo cierpliwości dla tej cynamonowej bułeczki. I choć jest on strachliwym kotem to jest w stanie poświęcić swoje życie dla kogoś bliskiego jego sercu.

Wygląd:
Ogólny opis - kocur posiada bardzo krótkie łapy, będące jego cechą charakterystyczną, a także czarną sierść poprzecinaną ciemniejszymi pręgami o wzorze klasycznym. Na swoim niewielkim łebku ma uszy o trójkątnym kształcie i rozmiarze zupełnie nie pasującym do reszty ciała, ponieważ są one większe niż u normalnego kota. Oczy zostały mu po matce - o ciemnej barwie pomarańczu i w okrągłym kształcie.
Kolor sierści - czarna przebijająca z pręgowaniem klasycznym;
Długość sierści - krótka;
Kolor oczu - pomarańczowe;

Rodzina:
Ojciec - Łososiowy Pysk(*) {kocur o niebieskim futrze z pręgowaniem klasycznym. Mała Łapa go podziwia};
Matka - Liliowa Łodyga(*) {kotka o umaszczeniu albinotycznym. Mała Łapa bardzo ją kocha i uważa za kogoś, kogo powinien naśladować};
Rodzeństwo - Skra {martwy kocur o kremowym futrze. Mała Łapa tęskni za nim}, Zroszony Nos(*) {kocica o szylkretowym futrze. Jest dla Małej Łapy jednym z najważniejszych kotów w jego życiu};
Partner - brak
Potomstwo - Virus oraz Verona(*)

Mentor: Srebrny Deszcz; Burzowy Kwiat
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///

Historia: Mała Łapa jest kotem urodzonym w Klanie Wilka. Jego rodzicami są Liliowa Łodyga oraz Łososiowy Pysk, natomiast siostrą oraz bratem - Zroszony Nos i Skra, który zmarł cztery księżyce po narodzinach. Śmierć tego kremowego kocura była tym, co wpłynęło na decyzję o odejściu z klanu przez pierwszego terminatora Srebrnego Deszczu. Do teraz wiedzie życie o ślimaczym tempie na ziemiach niczyich jako samotnik, choć spotkania z siostrą przekonują go do tego, aby wrócić do Klanu Wilka i od nowa zacząć w nim swoje życie, ale powstrzymuje go od tego strach przed Milczącą Gwiazdą.

Punkty umiejętności:
UMIEJĘTNOŚCI WYMAGAJĄ PONOWNEGO ROZDANIA ZE WZGLĘDU NA PRZESADNY BRAK
siła - 5
szybkość - 10
zwinność - 60
skok - 25

Upomnienia: 2/3
Właściciel: Ameria (Howrse.pl)
* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz