KARASIOWA ŁUSKA
Poprzednie imiona: Karaś > Karasiowa Łapa
Wiek: 56 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Charakter: Z całego rodzeństwa wypada zdecydowanie najsympatyczniej. Karaś to miła kotka. Zawsze uważa na słownictwo, a z jej pyska nigdy nie padło przekleństwo. Jest straszną gadułą i uwielbia rozmawiać o wszystkim niczym. Strzeli ci referat na temat każdej chmurki pełzającej po niebie. Zakochana w naturze tworzy poematy na jej temat. W jej towarzystwie zaczniesz doceniać piękno każdego kwiatka i z szacunkiem przyglądać się maszerującym mrówkom. Oprócz tego o kremowej można powiedzieć, że jest straszną przylepą. Uwielbia się tulić i przytulać. Jakby mogła robiłaby to godzinami. Niestety nikt nie jest idealny i Karaś lubi mieszać w życiu towarzyskim innych kotów. Chorobliwie zazdrosna o swoich przyjaciół posunie się daleko, byle ich nie stracić.
Wygląd:
Ogólny opis - W przeciwieństwie do siostry jest to dość wysoko koteczka o długich białych łapach. Jej futerko jest zawsze czyste i elegancko przylega do ciała.
Kolor sierści - kremowy pręgowany tygrysio bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Rodzina:
Ojciec - Bułka [Biologiczny ojciec], Łosoś - od zawsze wzór kotki
Matka - Masło [Biologiczna matka], Okoń - przygarnęła ją, gdy jej rodzice zginęli i wychowała na swoje, bardzo lubiła kotkę.
Rodzeństwo - Z miotu: Płotkowy Skok; Przybrane: Sumowy Wąs (*), Szczupaczy Grzbiet (*)
Partner - czuła coś do Pigwowego Kła, lecz ten złamał jej serce.
Potomstwo - coraz bardziej o nich myśli.
Mentor: Karpia Płetwa
Uczniowie:
dawni - Łososiowa Łapa (*), Chore Ucho
obecny - Iglasta Łapa
Historia: Cała ta wesoła rudo-bura rodzinka mieszkała nad niewielkim jeziorkiem w pobliżu Klanu Nocy, jednak nigdy nie postawili łapy się na jego tereny. Okoń i Łosoś nie przepadali za klanowymi kotami, stwierdzili, że skoro ci uważają się za nie wiadomo co to trzeba traktować je pobłażliwie i to też wpajali swoim kociakom od małego. Lecz gdy przez ciągle ulewy jezioro się wylało, a Okoń i Łosoś zginęli rodzeństwo nie miało innej opcji niż dołączenie do Klanu Nocy. Wiedzieli, że bez wsparcia nie poradzą sobie w nieprzyjaznych warunkach.
Punkty umiejętności:
siła - 21
szybkość - 32
zwinność - 22
skok - 23
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Postać NPC
* * *
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz