BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 czerwca 2014

ĆMI TRZEPOT


 ĆMI TRZEPOT
Poprzednie imiona: Ćma > Ćmia Łapa
Wiek: 34 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -

Charakter: Ćmia Łapa na pierwsze wrażenie jest dość nieśmiałą, skrytą kotką wolącą w wolnych chwilach przebywać w samotności, ale naprawdę tak nie jest. Trzeba ją tylko trochę poznać. Lubi towarzystwo innych kotów, jest raczej zabawna, miła i uprzejma, ale jeśli ktoś już straci jej zaufanie, naprawdę nie łatwo je odzyskać. Można ją także łatwo urazić. Stara się kryć urazę, żeby nie wyjść jakoś źle i zwykle jej to wychodzi, no chyba, że do jakiegoś kota wcale tej urazy nie zamierza kryć. Współczuję temu, na kogo wypadanie, bo wtedy nie jest z nią łatwo. Jest raczej szczera, chociaż czasem zdarzy się jej skłamać, tak da dobra sprawy, lub żeby kogoś nie urazić. Kiedy Ćmia Łapa za to kogoś nie polubi, to jest ciężej. Bywa czasem wredna i czepialska. Kiedy kogoś nie toleruje jest szczera do bólu. Powie w prost wszystkie uwagi, wszystko za co go nie lubi i wytknie wszystkie lub większość błędów które kiedykolwiek kot popełnił w życiu. Nie jest łatwo, ale wszystko zależy od tego w jakim stopniu kogoś nie toleruje. Kiedy po prostu kogoś nie lubi, to ostatni punkt raczej jest przez nią pomijany, ale jeśli kogoś dosłownie nienawidzi, to jak najbardziej go zalicza. Ale zdarza się to bardzo rzadko. Jedynie jeśli nie lubi kota dużo starszego od niej lub pełniącego jakąś większą role w klanie, jest w stanie udawać, że go lubi i być miła. Oto właśnie Ćmia Łapa

Wygląd:
Ogólny opis - Ćmia Łapa jest kotką sprawiającą wrażenie delikatnej. Ma długie łapy, średniej wielkości oczy o pięknym niebieskim kolorze i dość spore uszy. Ogon ma też raczej średniej długości. Jej pyszczek, uszy, łapy i ogon są ciemniejsze, koloru liliowego, a jako iż jest pointem tonkijskim, reszta ciała jest jaśniejsza. Ogółem ładna, zgrabna kotka.
Kolor sierści - liliowy point tonkijski;
Długość sierści - krótka;
Kolor oczu - niebieskie; 

Rodzina:
Ojciec - Cienisty Pazur 
Matka - Biała Sadzawka
Rodzeństwo - Księżycowa Łapa (*), Ciernista Łodyga {przyrodnie, ojciec} Skrząca Łapa (*)  {przybrane, ojciec} Ziołowa Łapa, Migoczące Niebo, Trzepotek (*), Świetlisty Potok, {przyrodnie, matka} Czapla Łapa, Błękitna Łapa, Leśna Łapa
Partner - brak
Potomstwo - brak 

Mentor: Kaczeńcowy Pazur
Uczniowie:
dawni - Migoczące Niebo
obecny - ///

Historia: Urodzony w Klanie Burzy.

Punkty Umiejętności:
siła - 13
szybkość - 20
zwinność - 15
skok - 12

Właściciel: Postać NPC
 * * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz