BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

BURZOWY MRÓZ

 

BURZOWY MRÓZ

Poprzednie imiona: Burza > Burzowa Łapa

Wiek: 41 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Burzy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: To aż cud, jakim opanowanym i anielsko cierpliwym kociakiem jest Burza. Praktycznie nie wydaje z siebie niepotrzebnych dźwięków poza cichutkimi piśnięciami, a gdy już z kimś rozmawia, to mówi spokojnie, bez krzyków i jest w stanie wszystko kilkakrotnie tłumaczyć. Sprawia wrażenie bardzo uległego, jednak w rzeczywistości potrafi postawić na swoim kiedy sytuacja tego wymaga, ale załatwia to nie wrzaskiem czy płaczem, a łagodną upartością. Co prawda, nie stroni od zabaw, ale tylko jeśli biorą w nich udział najwyżej dwa inne koty - przebywanie w dużych grupach sprawia, że robi mu się niedobrze i ma wrażenie, że się dusi. Jego sprawność fizyczna na razie nie prezentuje się najlepiej, jednak jego prawdziwą siłą jest intelekt, bowiem Burza jest ogromnie inteligentny, a oprócz tego cechuje go dobra pamięć do najdrobniejszych szczegółów. Nie lubi nudy i jeśli nie śpi, to prawie zawsze można go zobaczyć jak gdzieś w kąciku bawi się sam ze sobą - konstruując coś z patyczków, kreśląc na ziemi bohomazy czy po prostu leżąc i fantazjując. Z reguły jest grzeczny i stara się słuchać rodziców, ale jeśli będzie miał wybór pomiędzy zostaniem pod opieką mamusi w żłobku, a wymknięciem się na jakąś ciekawą przygodę, na pewno wybierze te drugie.

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Burza to naprawdę maleńki i drobny kociak, a przez jego ciemne umaszczenie wyjątkowo łatwo zgubić go w mroku żłobka  (właściwie, to tak naprawdę tylko kwestia czasu aż ktoś nieuważny na niego nadepnie). Na całe szczęście nie jest calusieńki buro-brązowy - na jego pyszczku, gardle, klatce piersiowej, palach i końcówce ogona widnieją jasne plamki, ułatwiające dostrzeżenie Burzy. Futerko kocięcia jest zazwyczaj zmierzwione, a pomiędzy kosmykami egzystują zarówno roślinki jak i drobne żyjątka… oczywiście do momentu, aż nie dorwie go Pylisty Świt i nie wymyje dokładnie. 

  • Kolor sierści - czarna pręgowana tygrysio z białym 

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina: 

  • Ojciec - Czapla Gwiazda {Burza bardzo lubi tatę i trochę mu przykro, że nie odwiedza ich tak często, jakby chciał, jednak rozumie, że Czapla Gwiazda ma jakieś ważne sprawy i nie może poświęcać dużo czasu kociętom}

  • Matka - Pylisty Świt {Ukochana mama, Burza uwielbia jej spokojność i czułość}

  • Rodzeństwo - Cętka, Cierń {Siostry, całkiem je lubi}

  • Partner - ///

  • Potomstwo - /// 

Mentor: Zakręcone Ucho

Uczniowie:

dawni - ///

obecny - ///

Historia: Urodził się ostatni w miocie, jako syn Czaplej Gwiazdy i Pylistego Świtu.

Punkty umiejętności:

siła - ///

szybkość - ///

zwinność - ///

skok - ///

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz