BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 października 2018

Ryk!(Samotnik > Klan Wilka)

Ryk | Samotnik


RYK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 40 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: -
Charakter: Ryk to kocur, który nie boi się niczego. No... prawie niczego. Jest niesamowicie pewny siebie w towarzystwie nawet obcych kotów. Uwielbia przebywać w centrum uwagi, a bez towarzystwa czuje się jak bez łapy. Pyszczek Ryku prawie nigdy się nie zamyka. Zawsze ma coś do powiedzenia. Nie boi się wyrażać swojej opinii na jakikolwiek temat, co może być nieco kłopotliwe przy rozmowie. Każdy jego znajomy musi znosić jego ciągły, bardzo, bardzo głośny słowotok, ponieważ kot nie dosłyszy, więc nieświadomie wrzeszczy przez cały czas. Kocur kocha słuchać komplementy na temat samego siebie, niekiedy nawet wymusza na innych chwalenie go. Dla rodziny jest odrobinę nadopiekuńczy, wyrozumiały i kochany. Zawsze uważa ich za najważniejszych, nawet ważniejszych od niego samego. Ryk bardzo chciałby znaleźć kogoś, do kogo mógłby się przytulić i wyznać swoje tajemnice.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Ryk to w sumie nie za wysoki, ale także nie za wysoki kocur. Jego futro jest krótkie, przeważnie białe, jedynie łatki są do połowy liliowe, a dalej włos jest biały. Kot ma ciemne, brązowe oczy, lśniące życiem i energią. Kocur ma naderwane jedno ucho.
  • Kolor sierści - Dymny liliowy pręgowany cętkowanie arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe
Rodzina:
  • Ojciec - Kłak (???) - Ryk lubił ojca. Kłak nauczył go wielu porzytecznych reczy, niestety gdzieś zniknął po jakimś czasem.
  • Matka - Gruszka (???) - Ryk kochał matkę. Opiekowała się nim i znosiła jego wrzaski.
  • Rodzeństwo - Mysz (mała, słaba kotka czekoladowo-białym futerku), Jeż (kocur do wszystkiego podchodził z dystansem, był nieufny i nie łatwo było się z nim zaprzyjaźnić), Łosoś (gruby, nieco ospały, przyjazny kocur, mieszkający aktualnie u dwónożnych) Lubił rodzeństwo, jednak po tym, jak ich drogi się rozeszły, nie miał z nimi żadnego kontaktu
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: Kłak, Gruszka
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Ryk urodził się w norze pomiędzy korzeniami drzewa, razem z trójką rodzeństwa - Myszą, Jeżem i Łososiem. Z swoim pierwszym wypowiedzianym słowem Gruszka nadała swojemu najstarszemu synowi imię Ryk, ponieważ kocurek niedosłyszał, więc wrzeszczał przy każdym słowie. Gdy kocięta Gruszki podrosły, Kłak zaczął ich uczyć walki, a mama polowania. Gdy cała czwórka skończyła swój "trening" ich drogi się rozeszły. Ryk zawędrował na dziwne tereny, gdzie spotkał parę kotów, którym jego obecność niezbyt się spodobała, a okazały to atakiem na liliowego. Niedługo potem ranny kocur znalazł się na terenie klanu Wilka.
Punkty umiejętności: 
  • siła - 20
  • szybkość - 10
  • zwinność - 35
  • skok - 15
Właściciel: Postać NPC
Przywilej cechy bonusowej: Gen pręgowania klasycznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz