BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 października 2018

Znajdki!

Turkawka


T
URKAWKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 1 księżyc
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Od odwagi do głupoty biegnie bardzo cienka, czerwona linia, której nie należy przekraczać. Mimo to Turkawka często wystawia przez nią łapę, a nawet całą głowę. Przeskakuje na stronę głupoty nie bacząc na konsekwencje. Przyjmie każde wyzwanie. Zazwyczaj reaguje „Ja nie zrobię!? To patrz!” Adrenalina, jest jej wręcz potrzebna do życia. Jedną z jej wad jest „szufladkowanie” kotów. Wystarczy jej kilka uderzeń serca, spędzonych z nowym znajomym, a już wkłada go do odpowiedniej przegródki w swojej głowie. Nie dzieli się otwarcie swoimi przeżyciami. Umysł to jej tajemniczy ogród, choć gdy komuś zaufa może go czasem tam wpuścić. Jej zaufanie jest jednak bardzo trudno zdobyć. Czasem czuje się odizolowana od innych kotów. Lubi jednak obserwować pobratymców i odgadywać ich charaktery. A w tym jest naprawdę dobra! Byle szczegół zwróci jej uwagę. Im więcej charakterystycznych cech kotka stworzy, lepszy obraz danego kota. Nie jest oziębła. Na propozycję przyjaźni, z pewnością odpowie z uśmiechem i skinięciem głowy. Jej charakter jest jednak zmienny jak pogoda w Porę Zielonych Liści. Przyszłość pokaże więcej…
Wygląd:
  • Ogólny opis - Póki co to po prostu nie za duża kluska, na niewielkich łapkach. Jest pointem tonkijskim, więc od ogólnego koloru sierści ma czekoladowe wyróżnienia na pyszczku, łapach i ogonie. Ma mięciutkie w dotyku futerko. Jej oczy są bladoniebieskie, z ciekawością obserwują świat.
  • Kolor sierści - czekoladowy point tonkijski
  • Długość sierści - półdługowłosa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Odyseusz – wielka miłość matki Turkawki – Penelopy. Młoda członkini Klanu Wilka nigdy jednak nie miała okazji go poznać.
  • Matka - Penelopa – dawniej Biegnący Strumień. Ładna pointka tonkijska, mieszka u Dwunożnych. Mimo, że Turkawka jej nie pamięta, w głowie już kołacze jej się pomysł aby odnaleźć matkę.
  • Rodzeństwo - brak
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Odyseusz był zwyczajnym kocurem, wyprawiając się do lasu jako młody kocurek wplątał się w walkę dwóch klanów. Że akurat w jednym znajdował się jego stary przyjaciel postanowił im pomóc. Odznaczał się niezwykłą inteligencją, to on uknuł spisek który dał zwycięstwo ich klanowi. Lider chciał go przyjąć do siebie, na co młodzik z początku przystał. Im dalej jednak oddalał się od domu tym większe wątpliwości go ogarniały. Ostatecznie odszedł od nich i rozpoczął samotną tułaczkę do domu. Zgubił drogę i nie mógł jej odnaleźć przez potwornie długi okres czasu. Podczas wędrówki przeżywał wiele przygód o których nie czas opowiadać. W końcu dotarł do siedliska dwunogów, swojego starego domu. Kiedy wtargnął na podwórko zrozumiał, że coś się zmieniło. Zastukawszy w szybę ujrzał zza kotary śliczną kotkę lustrującą go oczami. Kiedy ta wyszła zapytał ją o swoich właścicieli. Okazało się, że opuścili to miejsce które kupili nowi dwunodzy. Odyseusz przejął się tą sprawą ale nie dziwił się dawnym właścicielom, pewnie mieli go za martwego. Penelopa niezwykle przypadła mu do gustu, to też odwiedzał ją często. Jej ludzie dokarmiali go za co ten pozwalał się czasem pogłaskać. Kotka zaczęła czuć coś do awanturniczego przybłędy a kiedy i on wyjawił jej swoje uczucia postanowili się związać. Niedługo potem Penelopa zaszła w ciążę. Odyseusz tęskniąc za wolnością zaproponował jej ucieczkę w nieznane. Córka Borsuczej Gwiazdy nie chciała nic mówić o swoim poprzednim życiu, milczała zatem odkładając sprawę ucieczki. W końcu kocur ją przekonał i wyszli razem po za obręby siedliska. Niestety, Odyseusz został wciągnięty w zaciekłą walkę z lisem z której Penelopa uciekła. Zrozpaczona urodziła kocięta i nie wiedząc co począć dalej chowała je przy sobie w norze. Pewnego dnia odnalazł je patrol klanu wilka. W kotce idącej na przedzie Penelopa rozpoznała Różane Pole. Siostry powitały się ciepło po czym pieszczoszka postanowiła oddać swoje dzieci pod opiekę klanu, Nie mogła na nie patrzeć, zbyt przypominały ukochanego. Z początku siostry przyniosły dwa kociaki, wracając po pozostałe doznały szoku- nigdzie ich nie było. Rozpacz Penelopy była wielka ale nie miała innego wyboru jak pogodzenie się z losem. Odrzuciła propozycję powrotu do Klanu Wilka i pożegnała się z siostrą. Kiedy wróciła do domu dwunodzy przyjęli ją z otwartymi ramionami, tęsknili za ukochaną pieszczoszką. Po około miesiącu powrócił także Odyseusz. Przeprosił swą ukochaną za brak odzewu i obiecał jej zostać już na dobre. Gdzie podziała się pozostała dwójka kociąt? Któż to wie... miejmy tylko nadzieje że są gdzieś bezpieczne. Turkawka w tym czasie zamieszkała w Klanie Wilka… i wciąż jeszcze czeka na niesamowite przygody.
Punkty umiejętności: 
  • siła - /// 
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: hermiona.gre@interia.pl || Błękit – na chacie

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz