BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 lutego 2018

Orzeł! (Samotnik)

Orzeł | Samotnik


ORZEŁ
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 68 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Samotnik
Ranga: Uzdrowiciel
Poziom medyczny: V
Charakter: Zacznijmy od tego - Orzeł ma bardzo miękkie serce. Nie może zignorować kogoś w potrzebie, po prostu sumienie jej na to nie pozwala. Jest życzliwa, ale ma granice, które trzeba uszanować, bo inaczej można mieć spotkanie trzeciego stopnia z jej pazurami. Nie zaufa pierwszej lepszej osobie, jednak jeśli się z kimś zżyje - pozostanie mu lojalna aż do grobowej deski. Nie lubi dużego towarzystwa, woli samotność. Ogromną wadą tej kocicy jest jej brawura. Rzucisz jej wyzwanie? Pokaże, że umie to wykonać. Najpierw myśli, potem robi. Nie jest jednak głupia - wręcz przeciwnie, to bardzo inteligentna kotka! Czuje ogromną niechęć do pieszczochów, a jeszcze bardziej do ich kociąt. W ogóle nie lubi kociąt. Szybko się denerwuje, jest raczej niespokojna. Nie śmieje się często, a i uśmiech nie gości na jej twarzy 24h na dobę. Lubi rozmawiać z innymi, jednak woli, aby to oni opowiadali o sobie. Raczej nie jest marzycielką, stawia sobie realne cele i do nich dąży
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Orzeł to wysoka kotka o długich, patykowatych łapach. Jest bardzo chuda, ale dobrze maskuje to pod warstwą grubego, śnieżnobiałego, długiego futra. Ma duże, ładne zielone oczy. Jedno z jej uszu jest naderwane przez lisa. Posiada długą szramę, przebiegającą od barku do policzka. W pewnym miejscu na lewej łapie nie ma w ogóle sierści, jedynie gołą, bladą skórę. Na tą też łapę kuleje od urodzenia.
  • Kolor sierści - Biała
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - zielone 
Rodzina: 
  • Ojciec - Białe Ucho (*) - wojownik klanu, młoda nie wie, co się z nim stało. Podobno był dużym, śnieżnobiałym kocurem o grubym futrze.
  • Matka - Sadzonka (*) - niegdyś Płaska Mordka, medyczka Klanu. Została wygnana za romans z wojownikiem. Brązowo-biała, żółtooka kotka. Umarła walcząc z lisem.
  • Rodzeństwo -
    Sokół - brązowo-biała, zielonooka kotka. 
    Jastrząb (*) - biały, żółtooki kocur. Umarł walcząc z lisem.
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Orzeł urodziła się jako samotniczka, owoc romansu medyczki i wojownika Klanu Piasku. Jej matka została za to wygnana i zmuszona do samodzielnego opiekowania się potomstwem. Gdy maluchy podrosły, kocica uczyła ich wszystkiego, co sama wiedziała o medycynie, nie zapominając jednak o przynajmniej podstawach polowania. Gdy Orzeł i jej rodzeństwo skończyli 15 księżyców, ich ''obóz'' został napadnięty przez lisa. Sadzonka i Jastrząb zaatakowali pierwsi, ale lis był silniejszy i zabił oboje, zanim Sokół i Orzeł wróciły z polowania. Drapieżnik rzucił się i na nie, ale kotkom udało się jakoś uciec poranionemu lisowi. Prze paręnaście księżyców mieszkały razem, ale pewnego dnia pokłóciły się i Sokół odeszła. Orzeł długo nie potrafiła się odnaleźć bez siostry w miejscu, które ciągle jej o niej przypominało, więc rozpoczęła wędrówkę, aż doszła tutaj i postanowiła się osiedlić.
Punkty umiejętności:

  • siła - 30
  • szybkość - 35
  • zwinność - 15
  • skok - 20
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Vulfixica (Howrse.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz