BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 listopada 2014

LAZURYT

 

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
LAZURYT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kocur
Orientacja: aseksualny
Przynależność: samotnik
Ranga: samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: lilijexxx@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur jest raczej przeciętnej budowy i średniego wzrostu; szczupłe kończyny, jak i dosyć długi ogon zawdzięcza przynależności matki do Klanu Burzy. Zdecydowanie najbardziej charakterystyczną cechą jest jego kręcone futerko, które przykuwa uwagę każdego napotkanego kota i nadaje mu wygląd wiecznie roztargnionego, przemokniętego gołębia. Podobieństwo do owego ptaka potęguje również umaszczenie kocura - grube, czarne pręgi na jasnym tle swoim ułożeniem lekko przypominają skrzydła, a białe skarpetki dodają mu uroku. Na wąskim pysku wyróżnia się także różowy nosek i chłodne, jasnoniebieskie oczy, które obserwują świat spod długich rzęs.
Cechy szczególne - kręcone futro typu La’Perm
Kolor sierści - czarny srebrny pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Lazuryt z pewnością nie zalicza się do grona sympatycznych i pozytywnie odbieranych kotów. Zdecydowana większość ma do czynienia z nieśmiałym oraz wycofanym ze społeczeństwa chuderlakiem, który każdemu rzuca grzmiące spojrzenia spode łba. Nie uzyskasz od niego rozbudowanej wypowiedzi; niepewnie szepnięte ,,tak” lub ,,nie” już i tak niemal graniczy z cudem. Sprawa zmienia się jednak, gdy w grę wchodzą bliscy jego sercu - prawda, nie ma ich zbyt wielu, ale to właśnie dlatego są tacy wyjątkowi. Każdą wolną chwilę chciałby spędzać w towarzystwie rodziny, gdyż to właśnie przy nich czuje się bezpiecznie i szczęśliwie. Choć darzy ich wielkim uczuciem, jego ulubioną formą okazywania miłości jest niekończące się sprzeczania i narzekanie na prawie wszystko, co się rusza - oczywiście poza Klanem Gwiazdy. Kocur, usłyszawszy kiedyś o gwiezdnych przodkach od matki, za cel postawił sobie nawrócenie skażonych złem wojowników, którzy bezmyślnie wszczynają wojny prowadzące do śmierci niewinnych. Mimo strachu przed pozostawieniem rodziny, postanowił w przyszłości powrócić na rodzime tereny i dołączyć do któregoś z klanu - ma nadzieję, że uda mu się znaleźć rozsądne koty, które jeszcze nie porzuciły wiary w Klan Gwiazdy.

MORALNOŚĆ

Co tu dużo mówić, kocur nie byłby w stanie skrzywdzić kogokolwiek - nawet swojego największego wroga. Zafascynowany matczynymi opowieściami o Klanie Gwiazdy, za życiowy cel obrał sobie przestrzeganie ich zasad i umacnianie wiary w innych kotach. Dodatkowo, słysząc o okrucieństwie i brutalności zdemoralizowanych wojowników, pragnie nawrócić ich na właściwe tory zgodne ze słowami gwiezdnych.

CIEKAWOSTKI

Lapis lazuli, od którego wzięło się imię kocura, nazywany jest także ,,kamieniem mądrości”. Jego błękitny kolor nawiązuje do nieba, a specyfika i symbolika związane są z zaświatami. Uważa się, że lazuryt sprzyja rozwojowi duchowemu, a także intuicji i proroczym wizjom. Posiada też wiele właściwości leczniczych. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: walka, pływanie, polowanie
Mocne strony: szybkie i logiczne myślenie, potrafi zachować zimną krew, wspinaczka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rumcajs - kochana mamusia, która opowiada mu wiele ciekawych historii; uwielbia wtulać się w jej długie futro.
Matka -  Opal - równie cudowna mama, jednak zdecydowanie bardziej stanowcza i wymagająca. Jest zafascynowany jej dawnym życiem klanowej wojowniczki.
Rodzeństwo - Krzemień - irytująca kupa futra, jednak nie potrafi wyobrazić sobie bez niej życia; Stokrotek - nieśmiały braciszek, z którym miło spędza czas.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Diamentowy Wąs przez trudny charakter od kocięcia nie zdobyła żadnego bliskiego jej kota. W obozie przebywała tylko i wyłącznie z przymusu i by mieć gdzie spać. Jednego dnia poznała kotkę - Rumcajs, z którą pobiła się o mysz. Gdy następnego wschodu wróciła na miejsce ich spotkania, by upewnić się, że samotniczka opuściła ich tereny, skończyło się na wielu księżycach znajomości. Kilkukrotnie Rumcajs namawiała Diament do odejścia i odwrotnie - Diament namawiała Rumcajs do dołączenia do Klanu Burzy. Gdy tortie, po nocy spędzonej z burą, dowiedziała się o tym, że jest w ciąży, spotkała się z nią kolejny raz. Razem opuściły klanowe tereny, by wspólnie stworzyć bezpieczny dom dla swojej rodziny.

STOKROTKOWA PIEŚŃ

 

Autor grafiki: goszanietoperz | instagram:wojownicza_gosza
OGÓLNE
STOKROTKOWA PIEŚŃ
*Poprzednie imiona: Stokrotek
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Samotnik > Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: czarny.karaczan@wp.pl
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur posiada długie liliowe cętkowane futro. Na łapach jego cętki przechodzą w pręgi tygrysie tak samo jak na ogonie. Od kłębu do ogona kot posiada pręgę. Na jego pyszczku są widoczne dwie pręgi które zaczynają się od oczu a kończą z boku głowy. Posiada również jaśniejsze miejsca na pyszczku,uszach oraz brzuchu. Jego nos oraz poduszeczki posiadają czarne plamki.
Cechy szczególne - kępki futra na uszach i łapach
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowa pręgowana cętkowanie
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Stokrotek jest nieśmiałym, lecz ciekawskim kotem. Uwielbia eksplorację nowych miejsc i mimo że inne koty będą, go ostrzegać mówiąc “nie Stokrotku, nie idź tam, tam jest niebezpiecznie!” to kocur i tam pójdzie. Jest również łatwowierny, jeśli ma z kimś dostatecznie bliską relację to uwierzy w każde ich słowo. Działa on pośpiesznie i często nie umie przemyśleć swoich wyborów więc działa on „na żywca”. Mimo tego, że jest ciekawski to do odwagi mu daleko. Boi się on ciemności, przez co wszelkiego rodzaju jaskinie lub ciemne lasy to nie jest najprzyjemniejsze dla niego miejsce. Można, powiedzieć wręcz że ich nienawidzi. Uwielbia on za to duże otwarte przestrzenie, czuje się tam jak ryba w wodzie.

MORALNOŚĆ

Stokrotek nie zaatakuje swojego pobratymca, zrobi to co najwyżej by się ochronić.

CIEKAWOSTKI

- theme song : Island song
- Stokrotek ma uczulenie na mak

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: zwinność — bardzo łatwo może się przewrócić podczas ostrego zakrętu, siła — jest on dość słaby. Powali on kota w swoim wieku na ziemię ale nie skrzywdzi go jakoś znacznie.
Mocne strony: Prędkość oraz skoczność — z łatwością złapie królika

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rumcajs (rodzic niebinarny)
Matka - Opal
Rodzeństwo - Lazuryt, Krzemień
Partner - będzie poszukiwał on partnera na stałe.
Potomstwo - Nie będzie on zainteresowany w posiadaniu kociaków

INNE

Jak na razie Stokrotek nie posiada żadnych relacji poza rodzinnych

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony poza klanem. Razem z jego dwójką rodzeństwa urodzeni zostali w lesie. Jego rodzice to Rumcajs i Diamentowy Wąs

MISTY

 Autor grafiki: piankacz (dc)

OGÓLNE
MISTY
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch

- - - -

Właściciel: nocna_chmura (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Misty jest drobnej budowy rdzawą kotką rasy somalijskiej, na jej głowie znajduje się dwoje ślicznych zielonych oczu. Na jej szyi znajduje się śliczna obróżka w kolorze różowym ze złotą adresówką w kształcie serca.
Cechy szczególne - Brak
Kolor sierści - Czarny dziko pręgowany (zrudziały/zardzewiały)
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Zielone
Stałe skutki chorób - Brak

CHARAKTER

Misty jest bardzo miła, towarzyska i przyjacielska. Często nie mówi tego co naprawdę myśli by kogoś nie zranić. Przywiązuje się szybko do innych kotów i bardzo docenia to co ma, bo wie że nie wszyscy mogą to mieć. Charakterystycznie dla rasy somalijskiej, jest energiczna i nie mogłaby żyć długo w samotności. Ma też wielu przyjaciół i znajomych, część  z nich nawet nie wie że nimi jest. Zachowuje się bardzo elegancko i dostojnie, a zarazem nad wyraz uroczo. Lubi pomagać innym stworzeniom w potrzebie. Nie boi się prosić o pomoc choć, woli jednak sama pomagać. Misty lubi troszczyć się o koty na których jej zależy, zawsze da im miejsce w swoim serduszku.

MORALNOŚĆ

Misty nie przepada za zabijaniem lub krzywdzeniem innych, sama do morderstwa jest się w stanie posunąć tylko w ostateczności.
CIEKAWOSTKI

- Jej obecna właścicielka jest mamą dwunożnego z którym wcześniej mieszkała i została jej podarowana w prezencie urodzinowym by ta nie czuła się samotna.
- Imiona jej rodzeństwa zostały wybrane po pierwszych literach imion jej rodziców, a że ona była ostatnia z miotu została nazwana inaczej.
- Lubi podpijać herbatę swojej właścicielce.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Jest dosyć naiwna
Mocne strony: Jest naprawdę zwinna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - James
Matka - Boonie
Rodzeństwo - Jack, Bella
Partner - Na razie nie ma ale bardzo by chciała
Potomstwo - W przyszłości chce mieć dużo dzieci ale na razie jeszcze jest na to za młoda


INNE

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Misty urodziła się w gnieździe dwunożnych, razem z dwojgiem swojego rodzeństwa. Kilka tygodni temu została zabrana od rodziny do miłej starszej dwunożnej mieszkającej na końcu miasta. Ostatnio jej kochana starsza pani jest słaba i Misty bardzo się o nią martwi. 

LEW

 Autor grafiki: amare4785
OGÓLNE
LEW
*Poprzednie imiona: Lewek
Płeć: Kocur
Orientacja: Demi
Przynależność: Pieszczoch -> Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel:  Lamparcie_Serce 
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lew jest naprawdę dużym przedstawicielem rasy Maine Coon. Jego długie futro ma kolor rudy (tylko teoretycznie, bo rude są jego pręgi a pod nimi jest piaskowy) i pokrywają je liczne pręgi pręgowania klasycznego. Jego brzuszek, pyszczek przechodząc na policzki, spód ogona i łapki pokrywa biały. biały z łapek, przechodzi po całym ich tyle łącząc się z brzuszkiem. Futro na szyi jest dłuższe, i układa się w swego rodzaju “grzywę”
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, dosyć duży wzrost
Kolor sierści - Rudy pręgowany klasycznie z białym 
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieski
Stałe skutki chorób - Brak

CHARAKTER

Lew jest sympatycznym, przyjacielskim i naprawdę odważnym (w granicach zdrowego rozsądku) kocurem. Uwielbia robić szalone rzeczy ale na ogół jest dosyć spokojnym osobnikiem. Jest realistą, widzi świat jaki jest. Nie uwierzy w bezpodstawną bzdurę która nie ma szans być prawdą. Lew jest dosyć romantyczny, ale dopiero jeśli lepiej kogoś pozna. Nie patrzy na wygląd, tylko na serce. Wbrew wszystkiemu i stereotypom, mimo swojej siły swego rodzaju potęgi i umiejętności pociągnięcia kogoś za sobą, Lew nie jest manipulantem ani nie pragnie władzy, chce tylko by wszyscy mogli żyć spokojnie i dawali żyć innym. W przyszłości pragnie stworzyć miejsce gdzie włóczędzy i samotnicy będą mogli znaleźć schronienie, spokój i szczęście.  Wierzy, że wzajemne wsparcie, zaufanie, dobre relacje i wspólne dążenie do większego dobra mogło by naprawić działanie gangów i jeśli sam kiedyś będzie miał swój gang, będzie podążał zgodnie z tymi zasadami. Poza tym Lew jest bardzo pomocny i zawsze ci pomoże jeśli będziesz tego potrzebować. Jeśli go oszukasz, nawet jeśli nie będzie tego po nim widać, będzie mu zwyczajnie przykro.


MORALNOŚĆ

Lew nie preferuje przemocy, ale wystarczy spojrzeć na jego rozmiary by lepiej rozważyć czy naprawde chce się z nim walczyć. Jest w stanie zabić kota, ale tylko jeśli powód jest uzasadniony i można mieć co do tego pewność. Lew wierzy w Klan Gwiazdy, rodzice przekazali mu tę wiarę, gdy jego tata i mama się poznali jego mamusia przekazała tacie tę wiarę. Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak uważa że nie zrobi wszystkiego czego będą potrzebować, decyzje powinni podejmować oni sami.


CIEKAWOSTKI

- nie lubił swojego pierwszego imienia bo wydawało mu się dziecinne i umniejszające jemu samemu
- jest prawdopodobnie jednym z największych przedstawicieli swojego gatunku
- jak da mu się komputer i poprosi by włączył jakąś piosenkę swojego ulubionego zespołu, najpewniej będzie to Counting Stars zespołu One Republic
- według plotek (najwiarygodniejszego źródła informacji), byłby w stanie zabić psa


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: 0
Poziom wojownika: II, tata kiedyś mu coś pokazał
Słabe strony: Słaba zwrotność w porównaniu do mniejszych przeciwników, nie potrafi zranić “słabszego” kota pierwszy.
Mocne strony: Duża siła, posiada dosyć silne szczęki,  potrafi świetnie opracować strategię.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sunshine jeśli dobrze pamięta, jego wzór do naśladowania, sympatyczny, silny i odważny. W dodatku bardzo duży. Może jak trochę podrośnie to będzie od niego nawet większy.
Matka -  Amber, jego kochana mamusia. Nigdy jej nie zapomni. Zawsze taka miła i pomocna.
Rodzeństwo - Tygrysek, jego ukochany braciszek. Był od niego trochę mniejszy i jego futerko było ciemno rude. Ma nadzieję że jeszcze się kiedyś spotkają.
Partner - Obecnie brak
Potomstwo - Również brak

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Jego tatuś, Sunshine, Pochmurny Płomień (już niedługo, w jego pierwszych opkach, młody musi się przecież nauczyć od kogoś świetnie walczyć)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w gnieździe dwunożnych, otoczony miłością mamusi i tatusia, bawiąc się radośnie z braciszkiem. Niestety ten wspaniały czas się skończył, i inni dwunożni go zabrali. Były tam kocięta dwunożnych które go kopały, często musiał bardzo długo czekać na jedzenie, jadł bardzo rzadko i niewiele. Potem od jakiegoś kota z sąsiedztwa usłyszał o obcinaczu i stwierdził że nie ma mowy. Uciekł od dwunożnych i obecnie włóczy się po mieście i terenach niczyich. 

MRÓWKOLEW


Autor grafiki: Zofia [autor grafiki nie udziela się w przestrzeni internetowej]

OGÓLNE
MRÓWKOLEW
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Niebinarny (zapach kocura)
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność:Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: uscita@spoko.pl
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mrówkolew to kociak średniej wielkości. Jego ciałko jest jasnobrązowe z trochę ciemniejszymi pręgami, które ciemnieją jeszcze bardziej na pyszczku, uszkach, łapkach i ogonku. Skoro już o ogonie mowa, to najczęściej trzyma go wysoko w górze w czasie swoich harców (czyli zawsze). Jego wciąż puchata sierść zbiera mnóstwo odłamków kory, ziarenek piasku, małych listków i wszelkiego rodzaju innych paproszków. Uwagę zwracają wielkie, okrągłe oczyska w kolorze ciemnopomarańczowym, skrzące się ciekawością.
Cechy szczególne - duże oczy
Kolor sierści - czekoladowy point burmski lynx pręgowany tygrysio
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Mrówkolew to nie kociak, którego łatwo utrzymać w miejscu albo w ciszy. Dziecięca energia pcha go do próbowania coraz to nowych rzeczy, także tych zakazanych. Kociak nie robi tego jednak że złośliwości czy chęci buntu, po prostu... korci go bardzo, żeby rzeczywiście poznać tę naturę, o której tyle słucha od taty! A wraz z nią resztę świata, razem z żyjącymi w koło kotami. Jest bardzo kontaktowy, lubi się popisywać i zaskakiwać dorosłych to dobrze dobranym słówkiem, to wygłupami. Chociaż przez nie może czasem wydawać się, że brakuje mu oleju w głowie, to nie będzie to do końca prawdą. Co prawda Mrówkolew nie odziedziczył raczej kalkulującej natury po ojcu i babci, a polega bardziej na wyczuciu i intuicji, to jego kocięcy łebek nie jest pozbawiony przemyśleń. Chociaż jeszcze dziecięcych... Jeśli ktoś potraktuje go niemiło, odpowie mu w podobnie niegrzecznym tonie, będzie gotów wykłócać się o swoje racje, aż coś nie odwróci jego uwagi albo nie ochłonie na tyle, żeby zaświtało mu w główce, że może nie warto. Niełatwo jest go przestraszyć, ale jeśli już się to stanie, nawet jemu zdarza się wybuchnąć czasem płaczem.

MORALNOŚĆ

Jeszcze nie jest zbyt rozwinięta, Mrówkolew kieruje się głównie własnym dobrem i interesem, ale rozumie też w jakimś stopniu, że inni mają własne potrzeby, które należy uszanować. Słucha nakazów i zakazów od kotów, które cieszą się w jego oczach autorytetem, ale tylko do czasu, aż nie staną mu na przeszkodzie do czegoś bardzo ciekawego. Rzeczy wskazane jako święte będzie darzył większym szacunkiem, ale i tak nie absolutnym.

CIEKAWOSTKI

- Jest na etapie wkładania wszystkiego do buzi.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: kiepski w planowaniu ruchów
Mocne strony: silne łapki

RELACJE

RODZINA

Ojciec - (biologicznie, drugi rodzic) Rosa Skapująca na Liść - bardzo ciekawa postać. Mrówkolew marzy... nie, jest pewien! że kiedyś go odnajdzie, ale czas pokaże, czy rzeczywiście się to stanie.
Matka - (biologicznie) Umakini - z racji różniących ich charakterów często zdarza im się kłócić, a Mrówkolew złości się często o różne wprowadzane przez ojca zasady, jednak w gruncie rzeczy podziwia go, a jego opowieści i tłumaczenia trafiają do głowy małego.
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Krogulec - Odwzajemnia jego chęć ugryzienia.
Świetlik - Bardzo ją lubi, szczególnie, że pozwala na więcej niż tata, co często stara się wykorzystywać. Szybko przekonał się jednak, że nie jest łatwo ją wykiwać, i darzy ją szacunkiem.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w leśnej norze jako dziecko samotnika Umakiniego i Rosy Spadającej na Liść, które zdążyło odejść ze swoją rodziną przed jego narodzinami. Jego rodziców połączyły podobne wartości i wygląda na to, że Mrówkolew również zostanie zgodnie z nimi wychowany. Żyje z Umakinim i babcią Świetlikiem w pobliżu innych kotów-samotników.

BARSZCZOWA ŁODYGA

 


Autor grafiki: barwinek
OGÓLNE
BARSZCZOWA ŁODYGA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona. Jest na to za młody.
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel:  .barwinek1138 (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -Barszcz wyrósł na długołapego przystojnego kocura. Jego krótką, acz miękką sierść zdobią ciemne, czekoladowe pręgi. Ma krótki ogon, który jest jego cechą charakterystyczną. Ale cóż- przynajmniej nikt mu na niego nie nadepnie! Oczy pomarańczowe niczym zachód słońca; w pięknych barwach, przyciągają niejedno spojrzenie.
Cechy szczególne - Krótki ogon
Kolor sierści - Czekoladowy pręgowany tygrysio. 
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Chociaż wyrósł z pulchnego kociaka na prawdziwego kocura, dalej jest tym samym ciekawskim, rozmownym Barszczem. Wciąż chętnie spędza czas z matką oraz siostrą, chociaż otwiera się również na inne znajomości. Nie ma problemów ze znalezieniem tematów, a niezręczna cisza to coś, czego nigdy nie doświadcza. Jeśli druga strona nie chce gadać, on to robi za ich dwójkę. Chociaż czasami jest w stanie się przymknąć, to jednak rzadko. Ma gdzieś z tyłu głowy taką lampeczkę, która zapala się, kiedy "należy się zamknąć". Chociaż nie powiem, momentami szwankuje, a jemu zdarza się palnąć jakąś głupotę. Mimo to jest pomocnym kotem, lubi wypełniać swoje wojownicze obowiązki, w końcu zawsze marzył, żeby dorosnąć i móc bronić obozu! Zmądrzał nieco od czasów dzieciństwa; nie pcha się już wszędzie gdzie popadnie, głównie dlatego, że większość miejsc już zwiedził. Dalej bardzo lubi przesiadywać nad wodą, badać tereny Klanu Burzy, nurkować w króliczych norach i gnać niczym wiatr przez piękne tereny jego ukochanego klanu. Nadal jest ciekawskim kocurem i chętnie zdobywa nową wiedzę.

MORALNOŚĆ


Nie zawaha się bronić klanu. Postępuje wedle swojego sumienia; nie krzywdzi słabych, a typowych cwaniaczków co to nie znają swojego miejsca, szybko ustawia do szeregu. Nienawidzi bezsensownego rozlewu krwi, bezpodstawnej przemocy. Zawsze szuka winowajcy i dąży do prawdy, nie lubi zostawiać nie wyjaśnionych spraw, a wszelkie niesnaski wyjaśnia od razu.



CIEKAWOSTKI


- Kocha wyścigi i zawsze bardzo się cieszy, gdy wygra
- Jest uczciwy, nie lubi kłamstwa 
- Bardzo bierze sobie do serca opinie innych kotów

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest silny, w walkach typowo siłowych zazwyczaj odnosi porażkę. 
Przez brak ogona ma problemy z równowagą przy chodzeniu po drzewach; na ogół unika tej aktywności.
Mocne strony: Zwinny, szybki kocur, w sytuacjach, w których liczy się prędkość, jest nieoceniony.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Józef (nawet nie wie o jego istnieniu)
Matka - 
Biologiczna: Kasztanka - słyszał o niej tylko to, że ich porzuciła, bo nie mogła ich wychowywać, stąd obecność rodzeństwa w Klanie Burzy;
Przybrana: Kurza Pogoń - razem z nią tworzy duet najbardziej gadatliwych kotów w klanie. Kocha ją i jest wdzięczny za opiekę;
Rodzeństwo - Szałwianajlepsza siostra do zabaw! Królik
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA 
Była sobie kotka miastowa o imieniu Kasztanka, która “zaprzyjaźniła się” z domowym kocurem o imieniu Józef. Niestety, po jakimś czasie w ich relacji dochodziło do spięć, stąd decyzja kotki o opuszczeniu go. Wiedziała jednak, iż wkrótce zostanie matką i że są to kocięta Józefa, więc decyzja była prosta - po urodzeniu porzuci je. Tak też zrobiła, kiedy upewniła się, że znalazła dla dwójki młodych odpowiednie miejsce do wychowania. Później przygarnął je patrol wojowników z Klanu Burzy i czym prędzej zaniósł je do obozu. Tam zajęła się nimi Kurza Pogoń. Od tamtego czasu kociaki dorastają w bardziej sprzyjających warunkach, niźli mogła im zapewnić Kasztanka.

SZAŁWIA



 Autor grafiki: clara.nce na dc

OGÓLNE
SZAŁWIA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: clara.nce na dc 
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szałwia to raczej wysoka i szczupła koteczka, o czarnej, półdługiej sierści, pokrytej drobną ilością rudych oraz białych łatek. Posiada także krótszy pysk oraz parę bladozielonych, wiecznie przymrużonych oczek.  
Cechy szczególne - krótszy pysk (jak u kota brytyjskiego) 
Kolor sierści - czarny calico z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Szałwia od maleństwa ma lekkie problemy z rozpoznawaniem kocich emocji oraz zachowań. Często nie wie, jak się zachować i ogranicza swoje kontakty z innymi do minimum. Gdy nie jest to możliwe, próbuje naśladować zachowania swojego rozmówcy alby jak najbardziej wpasować się w kocie społeczeństwo. Dlatego najczęściej ją można zauważyć wciśniętą w najdalszy kąt legowiska, zajmującą się bóg wie czym - jako iż woli nie mieszać się w klanowe sprawy i pozostać na uboczu. Zawsze udaje, że jest opanowana, taktowna i porządnie wychowana; nawet gdy w środku jest w rozsypce. Po prostu zawsze łatwiej jej jest sprawiać pozory zwykłej kotki niż konfrontować innych.

MORALNOŚĆ

U Szałwii jeszcze całkowicie nie wykształtowała się umiejętność rozróżniania dobra i zła, ale od momentu pojawienie się w Klanie Burzy jest jej wpajana wiara w Klan Gwiazdy. 

CIEKAWOSTKI

- nie jest fanką swojego pyszczka, gdyż uważa, że wygląda on głupio. Dlatego też często można ją zauważyć zakrywającą go w jakikolwiek sposób. 
- uwielbia tworzyć wszelkiego rodzaju plecionki, dekorując w ten sposób swoje posłanie czy też własne futro. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Komunikacja z nią często jest problematyczna, nie jest także silnym kotem. 
Mocne strony: Odporna na zmiany otoczenia/warunków, w przyszłości defensywa. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Józef
Matka - Kasztanka | Przybrana - Kurza Pogoń
Rodzeństwo - Barszcz, Królik
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Obserwująca Żmija (Gwiazda)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzona jako samotniczka w niechcianym miocie podróżniczki Kasztanki oraz Józefa - brytyjskiego kota domowego. Gdy urodziła się, jej matka od razu podrzuciła dzieci patrolowi Klanu Burzy. Od tamtego momentu Szałwia wychowuje się pod okiem Kurzej Pogoni.

25 listopada 2014

Króliczy Nos

Autor grafiki:  tsumeri_
OGÓLNE
KRÓLICZY NOS
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: W płynie (niezdecydowany)
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor i opiekun: Rachel)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocurek jest przeciętnej wysokości jak na samca w swoim wieku, jednakże dość smukły. Tłuszczyku za wiele w tym ciele nie ma, natomiast większość powierzchni którą zajmuje-jest futro. Najbardziej mięciusie pluszowe jakie mógł sobie wyobrazić dziki kot. Biel która się na nim znajduje rozciąga się od kołnierza na szyi po brzuch, zakrywa wszystkie łapki jak małe skarpetki i znajduje się jako znak na czole. Nosi się raczej prosto, dumnie i melodyjnie. Pod pozorną pewnością w tym kroku, kryje się jednak zawahanie. 
Cechy szczególne - Krótki ogonek, plusz sierść i skrócony pyszczek,
Kolor sierści - Czarny dymny przebijający z pręgowaniem tygrysim i z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Mglisto-zielony
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Kocur to typ osoby do rany przyłóż. Spokojny i miękki (nie tylko zewnętrznie), w dodatku cierpliwy i wyrozumiały, idealnie nadający się na nauczyciela, już w żłobku robiąc za tego jednego co rozwiązuje spory. Jest mówcą który zanim coś powie, pomyśli dwa razy. Raczej nie powie nic raniącego inną osobę, chociaż w głowie różne myśli i zamiary mu grają. Może się to natomiast zmienić, kiedy jego cierpliwość zostanie zdeptana, a on sam uderzy w dość bolesny punkt drugiej osoby. Bardzo trudno zmienić jego raz ukształtowane zdanie i ma dość silne poczucie moralności w stylu: ,,nie trzeba wszystkich krzywdzić, dajmy sobie nawzajem kwiaty”, zdaje sobie również sprawę z tego, że nie zawsze będzie to działać, a świat nie jest taki kolorowy. Świetnie odnajduje się w towarzystwie, jest skory do rozmowy, zaczepienia w dobrych celach i oczarowania światem pozytywnym myśleniem. Do swoich zajęć podchodzi sumiennie, prawie nigdy nie odkłada ich na później, a przez przykładność w wychowaniu pozostał lojalny klanowi, jednak największą lojalnością darzy swoich zastępczych rodziców których nie chce zawieść. 

MORALNOŚĆ

Nie będzie krzywdzić bez potrzeby, nie jest też fanem morderstw, knucia ani wojen. Niemniej kiedy na czymś mu bardzo zależy, będzie walczyć o swoje. 

CIEKAWOSTKI

▾ Lubi umoralniać na siłę. 
▾ Uwielbia wręcz opowiadać bajki, jak ich też słuchać.
▾ Hejtuje deszcz.
▾ Lubi wiedzieć, że jest przydatny. Jeśli tak nie jest, będzie się wciskał na siłę. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Siła u niego leży twarzą do ziemi. Z biegami na długie dystanse u niego również ciężko. Gdy nie wychodzi mu umoralnianie to się załamuje i frustruje, potrafi się również złościć. 
Mocne strony: Spokojność i łagodność świetnie idą w parze z pewnością siebie. Ma też świetny węch + spostrzegawczość. Zbyt wielki urok osobisty. Jeśli coś mu nie wychodzi będzie powtarzać to do skutku, podczas walki będzie wierny swoim wpajanym od małości przekonaniom. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Józef
Matka - Kurza Pogoń (Kasztanka biologicznie) 
Rodzeństwo - Szałwia, Barszcz
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Piaszczysta Zamieć
Uczniowie obecni - Margaretkowy Zmierzch
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się jako trzeci w miocie Józefa i Kasztanki przez jedną z przygód matki, która nie chcąc ich wychować wrzuciła na tereny Klanu Burzy. 


22 listopada 2014

WIDMO

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
NIKNĄCE WIDMO
*Poprzednie imiona: Widmo
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Samotnik > Klan Burzy
Ranga: Samotnik > Uczeń > Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC] (Autor i opiekun: Kurcig)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to szczupły kocur o czarnej dymnej sierści. Jego uszy są lekko większe niż u przeciętnego kota. Biel rozciąga się tylko na jego przednich łapach i końcówce ogona. Często przystraja swoje futro różnorakimi liśćmi, które znajduje po drodze, a jego oczy są pomarańczowe.
Cechy szczególne - Posiada on różowo-czarne opuszki łap.
Kolor sierści - Czarny dymny z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///
CHARAKTER

Widmo jest kocurem, który nie posiada określonych granic, jeśli chodzi o, to kiedy coś nie jest zwykłą rozmową, a wyżywaniem się na kimś. Posiada ego większe niż najwyższe drzewo na terenach klanu i uważa, że zawsze ma rację, nawet jeśli jej nie ma. Nie zakończy kłótni z kimś, jeśli nie uzna, że wygrał ją. Nie czuję przywiązania do danego miejsca, kota, a nawet społeczeństwa i jeśli to okazałoby się dla niego nieznośne, to bez większego przemyślenia opuściłby je. Jedną z jego pozytywnych cech jest pracowitość i przykładanie się do każdej rzeczy, którą zacznie. Jeśli za coś się zabierze, to skończy, to zanim zacznie coś nowego. Nienawidzi, gdy coś nie idzie po jego myśli i zrobi wszystko, aby to się zmieniło. W poszczególnych przypadkach, jeśli dana sytuacja ma coś mu dobrego przynieść, to potrafi przełknąć swoją dumę i siedzieć cicho, nawet jeśli ma odmienne poglądy.


MORALNOŚĆ

Widmo nie posiada kodeksu moralnego, którym by się poruszał. Liczy się on i wszystko dla jego dobra, kładzie nad całą resztą. Jest w stanie zabić kota lub zniszczyć jego życie, jeśli ten stoi na jego drodze. Nie wierzy w Klan Gwiazdy ani nic co zaproponują mu inni. Uważa, iż to jest jego jedyne życie i może je wykorzystać do końca. Stawia kocurów wyżej od kotek i uważa, że te powinny im służyć. Jest homofobem, a co za tym idzie, nie akceptuje odstępów od “normalności”.

CIEKAWOSTKI

- Kocur ma obsesje na punkcie swojego futra. Nawet najmniejsze naruszenie go, kończy się jego krzykiem.
- Prowadzi kolekcje liści.
- Nigdy nie zwraca się do bliskiego mu kota jego dwuczłonowym imieniem
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V (ukończył trening na wojownika)
Słabe strony: Szybko się denerwuje, nie umie pływać
Mocne strony: Umie się wspinać na drzewa, dobry w polowaniu

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kość
Matka - Bezimienna [*], przyszywana: Zgrzyt
Rodzeństwo - Popiół, przyrodnie: Turkot, Warkot
Partner - ///
Potomstwo - ///
INNE

Bliscy:
 - 
Mała Koszatniczka - Kocica stała się idealną ofiarą dla jego dalszych planów i planuje pielęgnować chwilowo relacje z nią
 - Rumiankowe Zaćmienie - Debil, który zgodził się na najgorszą wymianę jego życia. Również kot, który pomógł dostać mu się do klanu. Widmo uważa go za jego małą zabaweczkę.
Neutralnie nastawiony: 
 - Margaretkowa Łapa - Uczennica jego kochanego Rumianka. Nie ma o niej chwilowo większego zdania.
 - Zwiędły Hiacynt [*] - Dziwny osobnik o dziwnym sposobie życia, którego Widmo nie rozumie.
 - Czarna Łapa - Ich relacja dopiero się kształtuje, jednak uważa go za ciekawego kocura. Szkoda, że został wygnany.
 - Przepiórcza Łapa - Nie kupuje jej gadki o byciu pieszczoszką. Najlepiej wygoniłby ją z klanu, jednak nie ma tutaj zdania.
 - Piaszczysta Zamieć - Skrywa on dużo sekretów, o których Widmo chciałby się dowiedzieć. Jego obecność jest dla niego znośna
Wrogowie: 
 - Szepcząca Pustka - Kocur trzyma się za blisko Rumianka i denerwuje go to. Mógłby zająć się swoimi sprawami, a nie sprawami medyka.
 - Lwia Paszcza - Kocica, która szarpie jego nerwy. Mogłaby się zająć swoimi poczwarami, które urodziła, a nie mieszać w jego relacje z medykiem. Nie lubi jej towarzystwa.
 - Różana Przełęcz - Kotka prowadząca ten cyrk. Czeka na jej śmierć .
 - Ziębi Trel - Jego była mentorka i najgorsza z wszystkich kotów, które go szkoliły. To po niej odziedziczyła Lew sposób bycia. Nie lubi jej.
 - Nagietkowy Wschód - Następny z tych rudych szkodników, które powinno się wyeliminować. Nie lubi go mimo iż dopiero rozpoczął on swe szkolenie.
 - Sójczy Szczyt - Jego zdaniem jest to stara kotka, która nie zasługuje, aby nawet być zastępcą. Nie przepada za nią mimo iż nie poznał ją zbytnio.

SZKOLENIE

Mentor - Kość, Zgrzyt, Ziębi Trel
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Widmo urodził się jako jeden z dwójki kociąt w miocie Kości i Bezimiennej. Od początku zapatrzony w postać ojca, starał się robić wszystko, co on. Gdy ukończył 4 księżyców, to rozpoczął szkolenie wraz ze swym ojcem, gdzie uczył rozpoznawać się różne ślady, polować, walczyć oraz przyswajać wiedzę od ojca, gdy jego siostra rozpoczęła trening z Bezimienną. Nie minęło długo czasu od tego, a już pomiędzy jego ojcem a matką zaczęło zgrzytać. Kość niezadowolony z tego, iż Bezimienna nie chcę urodzić mu następnego potomstwa, zakończył jej żywot, gdy Spot i Popiół mieli tylko 5 księżyców. Niedługo w miejsce kocicy weszła nowa kocica, którą jego ojciec nazywał Zgrzyt. Ta urodziła samotnikowi dwójkę synów, co zabrało całą jego uwagę z Widma. Dalej uczęszczał na treningi z ojcem, jednak te odbywały się rzadziej niż wcześniej. Podczas dni bez treningów, czarny kocur pobierał podstawowe nauki o ziołach od Zgrzytu. Gdy osiągnął 15 księżyców, to postanowił odejść od rodziny i samotnie przemierzać tereny. Po jakimś czasie spotkał Rumiankową Łapę, Ostowy Pęd i Konwaliowy Powiew, którzy przyszli prosić go o kocimiętkę. Ten oddał im kocimiętkę za przysługę o szylkretowego kocura, którą jeszcze nie wykorzystał. 

19 listopada 2014

Szaman


Autor grafiki: wierzba
OGÓLNE
SZAMAN
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Samotnik
Ranga: Legendarny samotnik

- - - -

Autor: Avo
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szaman to sporej wielkości kocur o czekoladowej dzikiej z akcentami sierści. Ma brązowe oczy, które są niczym tajemnicza otchłań. Cechuje się silnymi, umięśnionymi łapami. W sierści często ma pióra i różne wonne zioła.
Cechy szczególne - ciemne oczy
Kolor sierści - czekoladowy pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Jest bardzo czarujący. Służy pomocą, nie zostawiając bliźniego na pastwę losu. Niezły z niego gawędziarz, który opowiada wiele swoich historii o kotach, które go odwiedzały. Bardzo gościnny, zwykle chodzi uśmiechnięty, dzieląc się z podróżnikami trudem samotniczego życia. Z chęcią zaprasza ich do swojego domostwa, nie szczędząc przy tym wzmianki o posiłku. To prawdziwy gospodarz domu. Niech jednak was to nie zwiedzie, bo gdy już was omota wokół pazura, skończycie jako danie główne. Dla niego kot to łatwy posiłek, z którym może nawet nieco pogadać. Lubi słuchać historii swoich ofiar, nim skończą w jego brzuchu. Zna wiele tricków, które sprawią, że kot od niego nie ucieknie. Zdarzają się jednak przypadki silniejsze od niego, które puszcza wolno, zapraszając ich ponownie na obiad. Zwykle wtedy dodaje wzmiankę, że jak spotkają jego byłą, to niech przekażą, że wciąż jej oczekuję przy stole. Uwielbia zapach ziół. Często okadza nimi swój dom, spalając przy pomocy szkła i słońca. Przypadkiem wywołane pożary, zwykle są jego sprawką, do której się nie przyznaje. A taki grillowany kot, to ciekawsze pożywienie niż surowe mięso. Lubi eksperymentować z jedzeniem, podając je z różnymi ziołami, by zmienić nieco smak. Nie ma co liczyć na jego litość. Jest pozbawiony uczuć i moralności. Gdy go widzisz, lepiej wiej.

MORALNOŚĆ

Nie ma problemu, by zjeść swojego rozmówce. Często zaprasza koty na obiad, który zwykle serwowany jest właśnie z nich. Zwykle wpycha ich na ostre gałęzie na dnie dołu, gdy prowadzi nieznajomych przez tunele. Jest ateistą.

CIEKAWOSTKI

- zna się na medycynie. Kiedyś był zwykłym uzdrowicielem, nim nie odkrył swojej pasji do kociego mięsa.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VII
Poziom wojownika: VII
Słabe strony: gdy coś mu nie wychodzi, szybko się poddaje; tchórzliwy – gdy dochodzi do walki, a widzi, że nie ma szans, ucieka.
Mocne strony: przebiegłość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Hannibal (biologiczny) Will (przybrany)
Matka - Regina
Rodzeństwo - brak
Partner - Szarlatanka (niby nie są już razem, ale wyznaje zasadę, że dopiero śmierć może ich rozłączyć)
Potomstwo - Niedźwiedzia Siła (dzięki swoim szpiegom, dowiedział się, że ma syna, którego również pragnie zjeść, tak jak jego matkę)

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Will, Filemona
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się jako jedyne kocię Pieszczoszki imieniem Regina. Ojca nigdy nie poznał, wiedział tylko, że zgwałcił jego matkę i słuch po nim zaginął. Wychował się wśród Wyprostowanych, aż pewnego dnia nie oddali go w ręce nowych właścicieli. Szybko od nich uciekł na ulicę, bo to byli bardzo źli osobnicy, którzy krzywdzili zwierzęta. Tułając się po mieście, natrafił na kocura imieniem Will. Był byłym pieszczochem, który kręcił się blisko komisariatu policji. Na początku był co do niego nieufny, ale postanowił go wychować, ucząc życia w tym okrutnym świecie. Dzięki niemu jak i Filemonie - uzdrowicielce, zdobył swoją pasję do ziół oraz nauczył się walczyć i polować na drobne gryzonie. Przez jakiś czas zajmował się swoim fachem, lecząc koty, które potrzebowały pomocy, aż nie dostał kamieniem w łeb, podczas ucieczki przed Młodym Wyprostowanym. To zmieniło jego życie diametralnie. Obudziło w nim coś krwiożerczego, co dotąd nie znał. Gdy kolejny z jego pacjentów zmarł, przez wykrwawienie się Porą Nagich Drzew, postanowił pierwszy raz spróbować kociego mięsa. Głód był potworny, a on pragnął przeżyć. O dziwo posmakowało mu bardziej niż to co dotąd jadł. Na dodatek starczało to na kilka dni. Wymyślił biznes na zwabianie samotników i robienia z nich obiadu, eksperymentując z ziołami, które niegdyś ratowały życie, a które teraz były ciekawym dodatkiem smakowym do mięsa. Pewnego dnia spotkał na swojej drodze Szarlatankę. Połączyło ich coś szczególnego. Wspólna pasja do ziół? A może rozmowy na temat głupich samotników, których spotkali w całym swoim życiu? Trudno było mu określić swoje uczucia, ale wiedział jedno. Zapragnął ją zjeść. Samotniczka była jednak od niego mądrzejsza niż mu się zdawało. Po upojnej nocy, uciekła. Jego wściekłość nie znała granic. Szukał jej po mieście przez wiele księżyców, lecz ta zapadła się jakby pod ziemię. Wyniósł się zaraz po tym z Siedliska Wyprostowanych, zamieszkując w dziczy, bo przez coraz większą działalność hycli, obawiał się, że trafi do paki. Miał jednak swoich informatorów, których postanowił oszczędzić. Dzięki temu dowiedział się o synu, którego kocica sprzedała gangowi. Przez to i chrapka na swojego potomka w nim wzrosła. Postanowił jednak zaczekać, aż Szarlatanka opuści gardę i popełni błąd, a wtedy… Wtedy spędzą razem ten miły wieczór przy kolacji z ich dziecka… Nim i ona trafi do jego brzucha.

18 listopada 2014

KOZI PRZESMYK

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
KOZI PRZESMYK
*Poprzednie imiona: Kózek, Kozia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: piankacz
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jasny, ciemno pręgowany kocur. Po swojej mamie odziedziczył nie za wysoki wzrost, na co często narzeka, bo sądzi, że przez to mniej kotów bierze go na poważnie. Ma całkiem masywne ciałko i nogi, z czego jednak nie korzysta, bo lubi dużo leżeć. Przez to też nie należy do najbardziej wysportowanych członków Klanu Burzy. Zawsze ciekawskimi, szeroko otwartymi oczkami o kolorze zieleni obserwuje to, co się dzieje w klanie. Są one w nieco cieplejszym kolorze niż te Kury. Dodatkowo ciągle sterczą mu z pyska kły, co wygląda nieco... głupkowato.
Cechy szczególne - wystające górne kły, rdzawa plamka na nosie
Kolor sierści - czarny srebrny pręgowany tygrysio
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Już nieco się uspokoił z idiotycznymi pytaniami. Może dlatego, że zadał ich już tyle, że po prostu się skończyły. Wciąż jednak wierzy w sporo głupot – jest tak samo naiwny jak za czasów kocięctwa. Spory autorytet stanowią dla niego starsze i wyżej postawione koty i zawsze odnosi się do nich z należytym szacunkiem. Kozi Przesmyk, zupełnie jak dziecko, ma serduszko zrobione z czystego złota. Jeżeli tylko będzie w stanie wyciągnąć w czyjąś stronę pomocną łapę, to to zrobi. Nawet jeżeli wymaga to jakiejś odwagi, jest skory do poświęceń. Oprócz tego nie należy raczej do najśmielszych kotów. Przy nowo poznanych kolegach może być z początku trochę wycofany, ale łatwo sprawić, by poczuł się komfortowo. Wtedy staje się niezwykle towarzyski i kontaktowy, uwielbia gadać z innymi i przebywać w czyimś pobliżu. W samotności czuje się niepewnie i nieswojo.

MORALNOŚĆ

Zawsze jest skory, by pomagać. Pragnie całemu światu zrobić jakąś przysługę i wywołać u każdego jakiś szeroki uśmiech. Dlatego nie dopuściłby się żadnej zbrodni, z resztą jego mama bardzo przestrzegała go przed zdradą klanu, którą uważa za najgorszą z najgorszych. Głęboko wierzy w Klan Gwiazd, nigdy nie gardząc okazją do dowiedzenia się o nim czegoś więcej. To przecież takie ciekawe!

CIEKAWOSTKI

  • Członkowie rodziny często pieszczotliwie nazywają go Koźlątkiem.
  • Początkowo myślano, że kocurek urodził się z wadą zgryzu, lub, co gorsza, zyskał ją przez jakiś uraz. Szybko jednak kocięcy Kózek naprostował medykom, że po prostu chodzi tak, bo uważa, że wygląda w ten sposób groźniej. 
    • Nikomu się do tego nie przyznaje, ale po tak długim trzymaniu szczęki w taki sposób... Już nie może ich schować! Czasem przeklina młodszego siebie za zniekształcenie sobie pyszczka, ale (dzięki, Klanie Gwiazdy!) nie przeszkadza mu to w codziennym funkcjonowaniu. Czasem tylko pobolewa go pyszczek. 
  • Nadal marzy o posiadaniu kozich rogów.
  • Boi się burzy, szczególnie piorunów. Panikuje gdy widzi jeden na niebie. Wydaje mu się, że zaraz uderzy w obóz i wszystko się zacznie palić i spróchniałe drzewo się zawali i wszyscy umrą i, i...

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [za dużo do zapamiętania, dużo za dużo]
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
  • walka - nigdy nie nauczył się dobrej techniki walki, poza tym boi się kogoś dotkliwie zranić.
  • mobilność - pomimo bycia burzakiem, jakiekolwiek biegi i skoki to nie jego konik.
  • lenistwo - po co pracować, jeśli można poleżeć i pogadać?
  • naiwność
Mocne strony: 
  • siła - potrafiłby przerzucić z jednego końca obozu na drugi stos kamieni, gdyby tylko chciał. To właściwie... godne podziwu.
  • polowanie - jest naturalnie dobrym łowcą, lepszym niż reszta kotów w jego wieku.
  • kontakty międzykocie - to urodzony gawędziarz. Nie ma żadnych problemów z zaczęciem i utrzymaniem rozmowy na każdy temat.
  • życzliwość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Owcza Pierś - najlepszy tata na świecie! Kocha, gdy ten zabiera go na borsuczą przejażdżkę i cierpliwie rozwiewa jego wszelkie wątpliwości. Nigdy nie przyzna Kurze, że woli od niej tatusia, bo nie chce zranić jej uczuć.
Matka - Kurza Pogoń - najlepsza mama na świecie! Czasami jednak ma wrażenie, że kotka nie myśli tak samo o nim. Często się denerwuje, gdy znowu zadaje jakieś pytanie i na niego krzyczy. Zawsze mu się wydaje, że zrobił coś złego. Jednak mimo wszystko kocha ją i nie oddałby za nic innego na świecie.
Rodzeństwo - Krowia Łata -  jego jedyna w swoim rodzaju siostra! Niestety, odeszła już jakiś czas temu i nadal Koziemu Przesmykowi jej brakuje. Ma wielką nadzieję, że jeszcze spotkają się w Klanie Gwiazdy.
Partner - brak - bardzo go ekscytuje myśl o tym, że mógłby z kimś być. Chciałby być dla kogoś taki ważny.
Potomstwo - brak - lubi kocięta, chciałby mieć je w przyszłości! Do tego jednak najpierw przydałoby się mieć partnerkę, a do tego mu jeszcze daleko...

INNE

Ostowy Pęd - fajny gość!
Króliczy Nos - jego całkiem bliski kolega. Zgadzają się w wielu kwestiach, lubią opowiadać sobie nawzajem różne historie (nawet te zmyślone) i ogółem Kózek bardzo docenia jego towarzystwo. Jest taką jego spokojniejszą wersją.
Mirabelka - owocniaczka, którą spotkał, gdy jednego dnia przekroczył Drogę Grzmotu w pogoni za królikiem. Choć ta chciała go przegonić, Kozi Przesmyk natychmiast się rozgadał! Od tamtej pory jednak już jej nie widział. Chciałby się z nią zaprzyjaźnić, choć nie wie, czy to słuszne ze względu na ich odmienne przynależności. Z drugiej strony jednak nie może o niej zapomnieć i wypatruje jej podczas granicznych patroli, w podświadomej nadziei na spotkanie jej jeszcze raz.
Margaretkowy Zmierzch - kotka, z którą właściwie nie rozmawia, ale uważa, że jest bardzo ładna! Zupełnie jednak nie wie, jak do niej podejść – przy wojowniczce jest zawsze dziwnie nerwowy i plącze mu się język...

SZKOLENIE

Mentor - Iskrząca Burza
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Bajkowa Stokrotka - jego była uczennica, choć tylko tymczasowo. Jest z niej bardzo dumny!
HISTORIA

Przyszedł na świat w Klanie Burzy, w nieco burzliwej rodzinie. Kocha ją jednak bezgranicznie! Pomimo wszystkich nieciekawych wydarzeń, Koziemu Przesmykowi żyje się tu w miarę spokojnie i radośnie, jak za kociaka.

Krówka

 

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
KRÓWKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: kociak

- - - -

Właściciel: 
majonez_winiary_pojebany
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała czarna kotka. Ma dymne futerko.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - Czarna dymna
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Krówka to mały szajbus. Kocha rozrabiać i zwiedzać. Czasem bywa niemiła, ale niecelowo. Po prostu wciąż poznaje świat i nie wie, że czegoś nie wypada. Ma bardzo duże ambicje. Cały czas się przechwala, że zostanie liderką Klanu Burzy. Różana Gwiazda to jej idolka. Jakby mogła namaziałaby sobie rude plamki jak ona ma. Krówka chciałaby już zacząć trening i zostać wojownikiem, ale ma problem z koncentracją. Jeszcze o tym nie wie, ale strasznie łatwo się rozprasza i gubi wątki. Czasem się zamyśli i nie usłyszy co do niej ktoś mówi. Ale oczywiście niechcący. Jak ktoś ją bardzo denerwuje to tworzy o nim zmyślone historie.

MORALNOŚĆ

Jest trochę niemądra i nie widzi niczego złego w kłamstwie.

CIEKAWOSTKI

Chce kiedyś zobaczyć krowę.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: ma słabą koncentrację i jest niemądra
Mocne strony: brak

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Owcza Pierś [bardzo fajny tata]
Matka - Kurza Pogoń [kochana mama]
Rodzeństwo - Kózka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Srebrzysty Nów
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy.

16 listopada 2014

Euri

Autor grafiki: urfav.maj4

OGÓLNE
EURI
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Niebinarne, zapach kotki 
Orientacja: Biseksualne
Przynależność: Samotnicy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: lawendowycien (dc), e-mail: qwertyzixy@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niewielka kuleczka energii, którą bardzo ciężko choć przez chwilę zatrzymać w miejscu.
Gdyby jednak jakimś cudem udało się tego dokonać, to zapewne w oczy rzuciłaby się czekoladowa, półdługa sierść z bielą, a dokładnie białymi plamkami (Sierść najczęściej lekko przykurzona i/ lub z kawałkami roślin uczepionymi gdzieniegdzie). Kocię jest niezbyt wysokiego wzrostu, co nie czyni jeno mniej silniejszym niż reszta kociąt, wręcz przeciwnie - jak na niewielkie rozmiary, Euri bardzo często wygrywa zabawę w zapasy. Kociak nie jest zbyt chudy, ale też nie należy do najpulchniejszech, plasuje się mniej-więcej pośrodku tej miary, może z lekkim odchyleniem w stronę bardziej grubszej sylwetki. Łapy kota są także średniej długości, a poduszki łap czarne i o sercowatym kształcie. Oczy Euri są w soczysto zielonym kolorze, zawsze lśniące energią i radością oczy. Posiada także spore uszy. Niezbyt długi pyszczek wieńczy ciemnoróżowy nosek w kształcie maleńkiego serduszka.
Cechy szczególne - Charakterystyczne ułożenie plamek, krótkie wąsy 
Kolor sierści - Czekoladowa z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Euri to radosne, energiczne kocię o żywiołowym usposobieniu. Uwielbia wszelkie formy ruchu, czy zabawy - szczególnie te grupowe, co wskazuje na jeno ekstrawertyzm. Nie jest ono zbyt przywiązane do zasad, ale jeśli wydają się jeno słuszne przestrzega ich. Tak wygląda duża część jeno decyzji i postanowień, jeśli czuje, że coś dobre lub złe, robi tak. Wobec obcych jest sympatyczne i uprzejme, a także nieco wścibskie. Słynie z otwartości na długie i głębokie rozmowy, mimo ciągłej chęci ruchu, słysząc ciekawą dyskusję przystaje na chwilę, aby wtrącić swoje trzy grosze. Euri nie ma wielkich trudności z patrzeniem na krew, blizny czy cierpienie, ale nie przepada za tym, a tym bardziej za zadawaniem cierpienia - uważa, że lepsza droga to zawsze droga kompromisu, choć podczas dyskusji czasami mogłoby zdawać się dość porywcze, gdyż łatwo jeno zdenerwować lub wyprowadzić z równowagi, ale zawsze w porę hamuje swoje zapędy.

MORALNOŚĆ

Euri na pewno nigdy nie zabiłoby żadnego kota, bez takiej potrzeby. Jeśli zależałoby od tego życie jeno lub jeno bliskich, zrobiłaby to, ale dręczyłyby jeno wyrzuty sumienia. Nie potrafi ono bez mrugnięcia okiem przejść obok cierpiącego kota, szczególnie jeśli chodzi o kocięta. Mimo braku większych kwalifikacji medycznych, zawsze choć spróbuje pomóc cierpiącemu.

CIEKAWOSTKI

•Imię “Euri” oznacza “deszcz” po baskijsku 
• Jest inspirowane pierwszą OC autorki - Lawendową Gwiazdą, a także Bryzowym Zachodem, niedawno wymyśloną OC 
• Nie lubi burz, ale deszczyk już tak
• Jeno imię wojownika prawdopodobnie brzmiałoby Zachmurzony Błękit lub Dżdżyste Niebo 
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
• Łatwo wyprowadzić jeno z równowagi 
• Słabo się wspina
Mocne strony: 
• Znosi widok krwi
• Potrafi dogadać się na drodze porozumienia 
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kairos
Matka - Jaśmin
Rodzeństwo - Omen, Sowa
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzone w miocie samotników, Kairosa i Jaśmin.

Sowa

Autor grafiki: urfav.maj4

OGÓLNE
SOWA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny, aromantyczny
Przynależność: Samotnicy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: It00zyx (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Jego liliowa pręgowana klasycznie sierść idealnie wpasowuje się do bieli, która ozdabia jego smukłe ciałko i idealnie podkreśla oczy.
Cechy szczególne - Biel znajdująca się klatce piersiowej, łapach, ogonie oraz pyszczku.
Kolor sierści - Liliowy pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Co innego można powiedzieć o kocie, który od urodzenia emanuje taką energią, że mógłby zasilić całą stolicę Francji? Sowa to kocur z charakterem, jakiego ze świecą szukać. Prawdziwy indywidualista - jeśli coś mu się nie podoba, potrafi wyrazić to ze stanowczością, a jego "cięty język" mówi sam za siebie. Kocur ma też niezwykłą skłonność do wyrażania opinii bez uwagi na konsekwencje. Na swój wiek zna zaskakująco dużo niecenzuralnych słów, choć oszczędza je tylko na konflikty, które wymagają większej interwencji, niż same przepychanki słowne. Sowę bardzo wyróżnia jedna rzecz - nie potrafi przegrywać, wręcz tego nie znosi. Zawsze, kiedy jakąś kłótnie przegra, dopowiada te ostatnie magiczne dziesięć groszy, powodując jeszcze większe piekło, niż było. Można powiedzieć wprost - każdy, kto pozna Sowę, wie, że jego uparty duch i silna osobowość to energia, z którą nie da się wygrać.

MORALNOŚĆ

Sowa ma moralność ukształtowaną przez własną wiarę i osądy. Silne poczucie niezależności spowodowało, że ceni sobie zasady, ale podporządkowuje się im ślepo; kieruje się bardziej intuicją i własną definicją sprawiedliwości. Zasada "oko za oko" jest u niego na pierwszym miejscu i nic jej nie przeważy. Okrucieństwo nie jest dla niego pierwszym wyborem, lecz jeśli uzna, że sytuacja tego wymaga nie zawaha się przed użyciem siły. Sowa nigdy nie zaatakuje bez powodu i nie skrzywdzi niewinnego, jednak nie cofa się przed agresją, gdy uważa, że taka reakcja jest konieczna do okazania dominacji i obrony własnej. Głęboko lojalny wobec wszystkich, oczekuje od nich podobnej niezawodności. Gdy ktoś go szczególnie zawiedzie lub rozczaruje, potrafi zerwać więzi bez wahania, traktując to jako konsekwencję ich działań.

CIEKAWOSTKI

– Uwielbia zapach kwiatów, nieważne jakich.
– Obserwowanie Srebrnej Skóry nocą to jego pasja.
– Zawsze stresuje się przed nowym dniem, sam nie wie czemu.
 – Lubi oglądać palące się rzeczy, lubi też widok dymu.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
– Trudno mu zaakceptować porażkę
– Zawsze MUSI powiedzieć to ostatnie słowo po jakimś konflikcie, co zazwyczaj prowadzi do wydłużonych kłótni, a kończy się użyciem pazurów przez drugą stronę
– Nie potrafi dobrze posługiwać się łapami i bić, gdy już musi nie używa pazurów, a kłów
– Nie potrafi prawie w ogóle pływać
Mocne strony: 
– Ceni swoją autonomię
– Jest szczery, w końcu wyrażanie swojej opinii bez zawahania i użycia ciętych słów nawet do starszych czy matki, to jednak szczerość do bólu
– Zazwyczaj jest spokojny i opanowany, poza tym stara się nie doprowadzać do kłótni i rozwiązuje wszystko słowem
– Jest świetnym wspinaczem
– Dobrze poluje
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kairos
Matka - Jaśmin
Rodzeństwo - Omen, Euri
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w miocie samotników, Kairosa i Jaśmin.