BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

WAWRZYNOWA ŁAPA

 WAWRZYNOWA ŁAPA

Poprzednie imiona: Wawrzyn

Wiek: 15 księżyców

Płeć: kocur

Klan: Wilka

Ranga: uczeń

Poziom medyczny: -

Charakter: Wawrzyn to dosyć spokojny i łagodny kocurek. Mimo, że jest okropnie nieśmiały, to jednocześnie uwielbia spędzać czas z innymi i bawić się z rodzeństwem. Szczególnie dobrze dogaduje się z Sarnią Łapą, kotką równie nieśmiałą co on. Utrata łapy, śmierć Wilczego Serca i spędzenie prawie księżyca samotnie w dole tylko podsyciły jego nienawiść do medyków. Kocurek wini ich za wszystko, co się stało i obiecał sobie, że kiedyś będzie na tyle silny, by ich wszystkich za to ukarać.Wciąż bardzo interesuje się otaczającym go światem, choć teraz eksploruje go na własną łapę. Nie chce nikogo zdenerwować ani urazić, dlatego stroni od psot. Na odrobinę niesforności pozwala sobie tylko przy Sarence, bo tylko przy niej czuje się całkiem pewnie. Wawrzynowa Łapa ciągle  ma pewien problem z okazywaniem emocji, bo smutek, gniew i inne negatywne odczucia ciągle tłumi w sobie i udaje, że wszystko jest w porządku.


Wygląd: 

  • Ogólny opis - Wawrzyn to na razie wciąż niewielki i jeszcze puchaty kocurek. Srebrne futerko ozdobione ma czarnymi pręgami, które na tułowiu przeistaczają się w cętki. Od jego łaciatego noska noska, po kark i nogi, aż do końcówki ogona, sierść Wawrzyna rozjaśnia się bielą. Ma duże brązowe, wiecznie zdziwione ślepia. Charakterystycznym elementem jego wyglądu jest kikut lewej tylnej łapy, której pozbawił go wilk, ten sam, który zabił Wilcze Serce.

  • Kolor sierści - srebrny czarny cętkowany bicolor

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina:

  • Ojciec - Pomurnik

  • Matka - Dzierzba (Pójdźkowy Sen)

  • Rodzeństwo - Kolczasta Skóra, Szczurza Łapa

  • Partner - ///

  • Potomstwo - Północ

Mentor: Senny Świt (*)

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Wraz z dwójką braci urodził się jako syn Pójdźkowego Snu i Pomurnika. Za jego sprawą trafił do Klanu Wilka, gdzie na prośbę Wilczego Serca zaopiekowała się nim i rodzeństwem Cętkowany Liść. Stracił łapę w ataku wilka, ale coraz lepiej radzi sobie na trzech, wrócił już nawet do treningów, podtrzymywany na duchu przez swoją przyjaciółkę, Sarnią Łapę.


Punkty umiejętności: 

  • siła - 10

  • szybkość - 15

  • zwinność - 20

  • skok - 15

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: Hellga (autor: Patchie)


* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz