BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

TULIPANOWY PĄK

 TULIPANOWY PĄK

Poprzednie imiona: Tulipe > Tulipanowa Łapa

Wiek: 51 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Klan Burzy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Tulipanowa Łapa nie zmieniła się wiele od czasów bycia samotnikiem. Dalej lubi się śmiać i wygłupiać. Nie lubi nudy i siedzenia w miejscu. Nie wiele trzeba jej czasu na odpoczynek, po chwili i tak znów chce coś robić. Chce poznawać nowe koty, nie ważne jaki mają charakter. Po prostu  chce je poznać i już! Uraz do ludzi pozostał jej z młodszych lat, tak samo jak strach przed lisami, borsukami i psami. Zmiany jakie zaszły w jej charakterze to to, że boi się przebywania w większym gronie kotów. Do klanowiczów już się przyzwyczaiła, ale boi się trochę chodzić na zgromadzenia, bo tamta gromada kotów ją stanowczo przytłacza. Nie lubi też jak ktoś krytykuje ją, mimo że robi coś dobrze. Wtedy się szybko irytuje, ale woli o tym nie mówić.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Od czasów dołączenia do Klanu Burzy kotka przybrała trochę na wadze i nie wydaje się już być taka drobna i chuda. Jej futerko też się zmieniło, nie jest już aż takie brudne jak kiedyś. Do tego jest lśniące i nie ma już na nim tylu kudłów ani paproszków.

  • Kolor sierści - cynamonowy point syjamski

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Marko

  • Matka - Eveline

  • Rodzeństwo - Abelive (siostra)

  • Partner - ///

  • Potomstwo - Sosnowa Kora, Brzozowy Szept

Mentor: Sztormowe Niebo

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia:  Urodziła się w pseudo hodowli. Ona i jej siostra miały zostać sprzedane po ukończeniu pół roku. Tulipe jednak nie chciała opuszczać swoich rodziców i znajomych z innego miotu. Słysząc o sterylizacji, o której powiedziała jej mama przestraszyła się. Nie dawała brać się ludziom na ręce, a gdy wsadzali ją do klatki strasznie szalała. Wstrętni ludzie, uznając że z kotki wielkiego pożytku nie będzie spakowali ją w samochód, a potem wywieźli daleko w las. Zostawili tam małą Tulipe i pojechali. Kotka po kilku godzinach bezczynności stwierdziła, że czas coś ze sobą zrobić i zaczęła prób polowania. Niestety jedyne co udawało jej się łapać to ćmy, koniki polne i czasami żaby. Myszy były dla niej zbyt sprytne. Takim sposobem kotka nauczyła się jako tako polować. Kilka dni potem spotkała pewnego kocura imieniem Oset. Od razu przypadł jej do gustu, ale niestety widziała się z nim tylko 2 razy w swoim krótkim życiu, czego z jednej strony żałuje, a z drugiej jest to jej obojętne. Kilka księżyców potem spotkała kotkę i ucznia z Klanu Burzy, którzy zaprowadzili ją do obozu. Tam po krótkiej gadce z Nocną Gwiazdą została przyjęta do klanu i stała się Tulipanową Łapą. Na początku nie mogła zrozumień tych ich wszystkich obyczajów, ale z dnia na dzień zaczęła je poznawać i się do nich stosować, mimo że nie które są jej zdaniem bez sensu.

Punkty umiejętności:

  • siła - 18

  • szybkość - 32

  • zwinność - 27

  • skok - 23

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz