BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

SZUWAROWA ŁAPA

 

SZUWAROWA ŁAPA

Poprzednie imiona: Szuwarek

Wiek: 12 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Burzy

Ranga: Uczeń

Poziom medyczny: brak, kocurek nigdy nie był zainteresowany roślinami.

Charakter: Szuwarowa Łapa to dość osobliwy typ. Nie mówi za dużo, nie robi za dużo, nie wymaga prawie niczego od nikogo. Oczywiście, że wojownik powinien wykonywać swoją pracę, ale dla Szuwarowej Łapy nie ma żadnej różnicy czy owy kot leży w lecznicy czy biegnie na trzeci patrol. Jego głównym celem w życiu jest robienie takiej ilości aby się nie narobić, ale załatwić daną sprawę. Gdyby wiedział czym jest taśma klejąca używałby jej wszędzie, zaczynając od sklejenia kartki kończąc na ,,naprawianiu" skrzydła samolotu. To zdanie definiuje go najlepiej: Szuwar olewa niemal wszystko w swoim życiu co wymaga większego wkładu siły, chęci i energii, której wiecznie nie ma.

Kocur jest świetnym bajarzem, zawsze znajdzie sposób na wywinięcie się z jakiejś sytuacji. Kłamie jednak tylko wtedy kiedy musi...zła wiadomość jest taka, że oznacza to prawie każdą sytuację w jego życiu. Nie kłamie jednak aby pokazać jaki wspaniały jest, robi to aby pospać dłużej czy zjeść trochę więcej. Jest egoistyczny i to bardzo, to stopnia w którym zostawiłby małego kociaka aby spadł z klifu, byleby jemu nic się nie stało. Jest paranoikiem jeśli chodzi o swoje zdrowie, dużo czasu przesiaduje w lecznicy...tylko kto wie ile z jego teorii to prawda a ile to wymówka aby nie iść na patrol?

No dobrze, ale czy kocur jest świadomy swych wad? Absolutnie nie! Co więcej, jest w stanie wydrapać komuś oczy gdy tylko napomni, że jest ,,egoistyczną kupą futra zalegającą w klanie". Szuwarek wścieknie się wtedy budząc w sobie dziką bestię. Otóż nikt nie kłóci się lepiej niż on. Ma ogromny temperament który mógłby wykorzystać w pozytywny sposób, ale on woli przekładać go na sprzeczki i darcie się. To lekki ,,drama king" który lubi jak coś złego dzieje się w klanie.

Ale czy Szuwarowa Łapa pozbawiony jest jakichkolwiek zalet? Nie. Mimo wszystko ma dość dobre serce i, jeśli wie się jak go przycisnąć, potrafi ruszyć swój zadek i pójść pomóc w czymś. Jeśli uda się kotu go zaangażować zauważy, że Szuwarek jest niezwykle sprawnym łowcą, świetnym kompanem do rozmowy (przez swój wyjątkowo cięty ale zabawny humor) i ogólnie nie jest taki tragiczny jak może się każdemu wydawać. Wystarczy poświęcić mu trochę więcej czasu, przymknąć oko na marudną stronę kocura i spróbować wyciągnąć z niego to co najlepsze.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Szuwarowa Łapa nie jest zbyt wysoki, ani nazbyt niski, jest w sam raz. Nie wyróżnia się prawie niczym, po za swoimi dużymi uszami i trójkątnym futerkiem na polikach które sterczy sztywno. Jego sylwetka nieco się wyszczupliła przez co widać iż kocur ma delikatniejszą budowę. Bure łatki zajmują dużą część jego ciała, szczególnie ta przykrywająca jego tylną część, ciągnąca się od zadu, po łapy i ogonek. Jego futerko wydaje się nieco szorstkie, przypominając w dotyku zasuszoną trawę.

  • Kolor sierści - czarna pręgowana tygrysio

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - żółte, niemal złote.

Rodzina:

  • Ojciec - Deszczowy Poranek, jego ukochany ojciec. Szuwarowa Łapa ma mu za złe, że tak mało spędzali czasu razem. Nie da się jednak wykluczyć tego jak podobni są do siebie (a dokładniej, Szuwar to jego gorsza wersja).

  • Matka - Żurawinowy Krzew (prawdziwa), Szuwar nie zna kotki. Za swoją prawdziwą mamę uznaje Sosnową Korę, mimo iż dobrze wie, że nie jest jego matką. Ma dobre wspomnienia z tą kotką i lubi ją czasem odwiedzić. 

  • Rodzeństwo - kocur sądzi, że posiada jednego braciszka: Mokrą Łapę oraz siostrzyczkę Niezapominajkową Łapę. Nie ma jednak pojęcia, że w klanie Nocy rośnie druga część jego rodzeństwa, Wydrowa Łapa i Bobrowa Łapa Natomiast ze swoim starszym rodzeństwem, Łzawym Tańcem, Tonącym Słońcem (*) i Deszczowym Futrem, nie ma prawie kontaktu, co więcej, nie ma pojęcia kim są dla niego naprawdę.

  • Partner - sprawa jest dość skomplikowana. Szuwarowa Łapa chciałby mieć kiedyś jakąś partnerkę, ale nie zbyt potrafi się zaangażować, co często jest mu wytykane przez przeciwną płeć. 

  • Potomstwo - nope

Mentor: Pliszkowy Krok

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Szuwar jest owocem miłości dwójki kotów z różnych klanów. Tym razem, zamiast znaleźć się w klanie matki, tak jak poprzednie rodzeństwo, trafił pod skrzydła ojca.

Z czasem, z małej uroczej kluseczki, wyrósł na leniwą kluchę, nieprzystosowanego do życia w społeczeństwie pierdołę który próbuje odnaleźć się w całym tym bagnie.

Punkty umiejętności:

  • siła - 10

  • szybkość - 24

  • zwinność - 20

  • skok - 6

Upomnienia: 2/3

Właściciel: Anubis


* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz