BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

SOWI SZPON

 SOWI SZPON

Poprzednie imiona: Sówka > Sowia Łapa

Wiek: 13 księżyców

Płeć: kotka

Klan: Wilka

Ranga: wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Jaka jest Sówka? Cóż, już tłumaczę. Z pewnością charakterkiem jest niczym mamusia - uparta jak osioł, do tego starająca się być nader wszystko niezależna. Zawsze powtarza "JA SAMA, JA SAMA", by za chwilę przyjść i cicho poprosić mamę o pomoc, bo jednak tak samej to ciężko wykonać dane zadanie. Bywa, że unosi się dumą, co czasami kończy się niezbyt korzystnie dla niej samej, dokładniej mówiąc - traci wtedy w oczach znajomych i rodziny. Ku ironii ma też coś z charakterku swej nigdy nie poznanej, przybranej zmarłej babci. Mianowicie - strzela fochy. Oj, Sówka potrafi obrazić się nie na żarty, aczkolwiek musi mieć ku temu powód. No, chyba, że jesteś bachorem Wilczego Serca o upośledzonym imieniu Borsuk. Tej nie lubi i jest na buraskę obrażona praktycznie bez powodu. Po prostu potrzebuje odpowiedzi na pytanie matki, dlaczego nie chce się z nią bawić. Jednakże, trzeba przyznać, iż mimo swych wad, kotka posiada niebywałe zdolności przywódcze, jest zdecydowanie liderem grupy złożonej z jej rodzeństwa, co nie raz i nie dwa widać. Stoi za nimi murem i za żadne skarby nie da ich skrzywdzić. Kocha braci i siostrzyczkę całym sercem i czasem zachowuje się jak lider mini klanu, cóż, może to dlatego, ze urodziła się jako pierwsza?


Wygląd: 

  • Ogólny opis - Sówka to kotka dobrze zbudowana, jednakże nadal smukła. Posiada, jak na kociaka, długie łapki zakończone ostrymi pazurkami. Na jej ciele znajdują się trzy różnokolorowe plamy w różnych kształtach i wielkościach - ruda, czarna i biała. Koteczka posiada podłużny pyszczek i duże uszy odziedziczone po biologicznym ojcu, podobnie jest z długim ogonem, który z lekka przypomina bicz. Ciekawe co z niej wyrośnie, co nie? 

  • Kolor sierści - Czarna calico pręgowana klasycznie (bicolor)

  • Długość sierści - Krótka

  • Kolor oczu - Zielone

Rodzina:

  • Ojciec - Biologiczny: Jarząb [no matka całe życie mówi jej, że biologicznym ojcem całej zgrai jest Słoneczny, nie wie więc o istnieniu Jarząba]; Przybrany: Słoneczny Zmierzch [kocha go, chociaż czasem ma ochotę urwać mu ogon za zbyt nachalne tatusiowanie]

  • Matka - Łasiczy Skowyt (*) [kochana mamusia, w którą ta mała pierdoła się wdała]

  • Rodzeństwo - Z  INNNEGO OJCA: Modrzewiowa Kora; OD JARZĄBA: Krecia Norka (*), Sarnia Łapa [trzy pierdy tworzące z nią zgraję muszkieterów]

  • Partner -  Brak

  • Potomstwo - No gdzie, panie

Mentor: Owocowa Pogoń

Uczniowie: 

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Urodzona w Klanie Wilka z resztą rodzeństwa.


Punkty umiejętności:

  • siła - 20

  • szybkość - 20

  • zwinność - 10

  • skok - 10

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: - (autor: Hachi)


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz