BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

SÓJCZE SKRZYDŁO

 SÓJCZE SKRZYDŁO

Poprzednie imiona: Sójka > Sójcza Łapa

Wiek: 110 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Klifu

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Kotka jest bardzo optymistycznie nastawiona. Nie przepada za lenistwem. Zawsze, wszędzie jej pełno, potrafi na prawdę mocno wejść komuś na głowę. Jeśli staniesz się jej ofiarą, masz tylko jedne wyjście - Uciekaj. Wojowniczka ma ogromny zapał do nauki, zadaję bardzo wiele pytań i na każde chce usłyszeć odpowiedź, najlepiej żeby była ona bardzo szczegółowa. Potrafi całe dnie chodzić za kimś, nie dając chwili spokoju. Ma bardzo niewyparzony język. Nie zastanawia się nad słowami, co czasem jest bardzo przykre w skutkach. Kotka nie ma w sobie nawet iskierki zła, bardzo niewinna, nigdy nie jest uważana za sprawce jakiegoś wydarzenia. Nawet jeśli jest potulna niczym baranek i wydaję się, że nie skrzywdziłaby muchy potrafi kłamać. Bardzo dobrze kłamać. jest niezwykle przekonująca, a jeśli dodasz jej uroczy wygląd i jeszcze bardziej uroczą resztę charakteru słowa, które wypowiada nigdy nie są uważane za nieprawdę. Można by było stwierdzić, że jeśli kotka powie, że od dziś myszy zaczną latać, nikt nie zaprzeczy. Niestety mało kto wie o jej brutalności. Na razie nie mogła tego pokazać, ale sprawne oko jej mentora, pewnie wychwyci tę żądze mordu w jej oczach podczas polowania. Jeśli jesteś kotem z innego klanu i przypadkiem wejdziesz na tereny Klanu Klifu, a Klan Gwiazdy rzuci cię pod łapy Sójczego Skrzydła - Uciekaj

Wygląd:

  • Ogólny opis - Sójka znacznie nabrała ciałka. Dalej jest bardzo szczupła i wysoka. Niskiego Strzyżyka przerasta o głowę, wyższa jest nawet od reszty rodzeństwa. Dalej wyróżniają ją jej koślawe przednie nogi, jednak teraz przez ich długość jest to mniej widoczne. Kotka posiada krótki, szczupły tyłów z umięśnionymi barkami i zakończony łabędzią szyją. Pyszczek przypomina ten od ojca. Lekko orientalny kształt wyróżnia ją na tle swoich braci. Zaokrąglone uszka, średniej wielkości osadzone są na czubku głowy. Wąsy uczennicy są niezwykle krótkie. Sójcza Łapa ma chudy, krótki ogonek, zwężający się na końcu. Umaszczenie kotki jest bardzo ciekawe. Jej sierść jest koloru kości słoniowej, tylko na łapach, ogonie i pyszczku widać kolorowe plamki w odcieniach czekolady, smoły i zaschniętej gliny. Oczka kotki są w kształcie migdałów, a ich kolor jest niczym poranne niebo.

  • Kolor sierści - czarny szylkretowy point syjamski tortie

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:


  • Ojciec - Krucza Gwiazda (*) {Lider Klanu Klifu}

  • Matka - Bagienny Dzwonek (*){Karmicielka Klanu Klifu}

  • Rodzeństwo - Ostry Kieł (*), Słoneczny Blask, Strzyżykowe Pióro (*)

  • Partner - Omszona Skóra

  • Potomstwo - Zagubiona Łapa(??), Północna Łapa(*), Ostowa Łapa (*); Przygarnięte: Gronostajowy Krok, Tygrysia Łapa(*)

Mentor: Spadający Liść (*)

Uczniowie:


  • dawni - Pyliste Czoło, Zaskrońcowy Syk

  • obecny - ///

Historia: Urodzona w Klanie Klifu jako najstarsza i jedyna córka Kruczej Gwiazdy i Bagiennego Dzwonka. Po skończeniu 6 księżyców jej mentorem został doświadczony wojownik Spadający Liść, którego zadaniem jest wytrenowanie kotki na wojowniczkę.

Punkty umiejętności:

  • siła - 14

  • szybkość - 23

  • zwinność - 27

  • skok - 36


Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz