BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

SLONECZNY ZMIERZCH

 SŁONECZNY ZMIERZCH

Poprzednie imiona: Zmierzch > Zmierzchowa Łapa

Wiek: 70 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Zmierzch na przestrzeni tych księżyców można powiedzieć, że rozwinął skrzydła. Teraz nie dokucza mu nieśmiałość ot co, była przelotnie w wieku kociaka, jednak kocurek nie ma swojego zdania. To nie tak, że w ogóle nie ma, ale woli podążać za tłumem, bo boi się decydować sam za siebie, bądź za innych. Zrobi niemal wszystko, czego oczekiwać będzie od niego Gorzka Łapa, ale nie jest na tyle głupi żeby wykonywać wszystko od wszystkich. Warto też wspomnieć, że ten oto czekoladowy przedstawiciel kotowatych ma swoją niezachwianą godność (znaczy do tej pory jest niezachwiana, ale znając Zmierzcha niedługo się to może zmienić). Nie uniża się przed innymi i nie lubi przegrywać, wręcz nie umie tego robić, przecież on ma być zapamiętany przez inne koty, jako dzielny i niepokonany wojownik, a nie kot bez godności! Zmierzch nie boi się wojen, śmierci ani bólu i na serio się nie boi, a nie tylko tak mówi. Będzie w stanie walczyć w obronie za coś, co kocha na śmierć i życie! I lepiej żeby inne koty nie zadzierały z nim ani z jego rodzeństwem, bo oj będzie się działo! Ten kocurek odczuwa potrzebę zemsty, a szczególnie, gdy ktoś zrobił, coś co bardzo zabolało jego, bądź jego rodzinę. Czasem, a nawet często może być dość kłopotliwy, bo lubi naginać zasady i ten dreszczyk emocji, ale jednak nie czuje się bezkarny. Jest uległy trzem kotom w swoim życiu, w tym przy dwóch z nich (mamie i Miedzianej Iskrze) stara się zachowywać, niczym istny aniołek i największy skarb ziemi, bo uważa je za swego rodzaju autorytet, ale należy pamiętać, że tylko je i tylko one mają prawo mówić mu, co ma robić, za to do jednego kota jest uległy w inny sposób, a takowym jest kotka o imieniu Gorzka. Swojej siostrze ulegnie we wszystkim, co ta od niego będzie chciała i będzie murem stał za jej przekonaniami, nawet gdy ta będzie mówić, że niebo jest zielone, a sam będzie widział, że to nieprawda. Ufa jej najbardziej na świecie i nie pozwoli, by ktoś lub coś zachwiały tą wręcz naiwność.


Wygląd:

  • Ogólny opis - Zmierzch jest czekoladowy pręgowany klasycznie. Ma budowę średniej wielkości, a jego łapki są proporcjonalne do ciała. Stety lub niestety kocurek ma zbyt duże uszy, jak na swoją głowę, ale nie przeszkadza mu to za bardzo. Ma on półdługą sierść, czarny nosek i niebieskie oczy, z których bije chęć do życia. 

  • Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana klasycznie 

  • Długość sierści - półdługa 

  • Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina:

  • Ojciec - Iglasta Gwiazda {Tato, którego bardzo kocha i ma bardzo ważną funkcję, otóż jest od wyciągania z kłopotów} 

  • Matka - Gęsie Pióro (*) {Mama, która jest jednym z jego autorytetów} 

  • Rodzeństwo - siostry Gorzka Prawda (*){kotka, bez której kocurek chyba by zginął} i Przygasający Płomyk {spoko kotka, bez której ciężko mu wyobrazić sobie rodzinę} 

  • Partner - Łasiczy Skowyt (*)

  • Potomstwo - Modrzewiowa Kora, Sowi Szpon (*), Krecia Norka (*) i Sarnia Łapa (*) [nie wie, że nie są jego biologicznymi dziećmi] 

Mentor: Miedziana Iskra

Uczniowie:

  • dawni - Zawilcowe Pnącze, Kaczy Trzepot

  • obecny - ///

Historia: Urodzony w klanie


Punkty umiejętności:

  • siła - 10

  • szybkość - 20

  • zwinność - 25

  • skok - 5

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Emcia04 (howrse.pl)


* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz