BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

SLONECZNY ZMIERZCH

 SŁONECZNY ZMIERZCH

Poprzednie imiona: Zmierzch > Zmierzchowa Łapa

Wiek: 70 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Zmierzch na przestrzeni tych księżyców można powiedzieć, że rozwinął skrzydła. Teraz nie dokucza mu nieśmiałość ot co, była przelotnie w wieku kociaka, jednak kocurek nie ma swojego zdania. To nie tak, że w ogóle nie ma, ale woli podążać za tłumem, bo boi się decydować sam za siebie, bądź za innych. Zrobi niemal wszystko, czego oczekiwać będzie od niego Gorzka Łapa, ale nie jest na tyle głupi żeby wykonywać wszystko od wszystkich. Warto też wspomnieć, że ten oto czekoladowy przedstawiciel kotowatych ma swoją niezachwianą godność (znaczy do tej pory jest niezachwiana, ale znając Zmierzcha niedługo się to może zmienić). Nie uniża się przed innymi i nie lubi przegrywać, wręcz nie umie tego robić, przecież on ma być zapamiętany przez inne koty, jako dzielny i niepokonany wojownik, a nie kot bez godności! Zmierzch nie boi się wojen, śmierci ani bólu i na serio się nie boi, a nie tylko tak mówi. Będzie w stanie walczyć w obronie za coś, co kocha na śmierć i życie! I lepiej żeby inne koty nie zadzierały z nim ani z jego rodzeństwem, bo oj będzie się działo! Ten kocurek odczuwa potrzebę zemsty, a szczególnie, gdy ktoś zrobił, coś co bardzo zabolało jego, bądź jego rodzinę. Czasem, a nawet często może być dość kłopotliwy, bo lubi naginać zasady i ten dreszczyk emocji, ale jednak nie czuje się bezkarny. Jest uległy trzem kotom w swoim życiu, w tym przy dwóch z nich (mamie i Miedzianej Iskrze) stara się zachowywać, niczym istny aniołek i największy skarb ziemi, bo uważa je za swego rodzaju autorytet, ale należy pamiętać, że tylko je i tylko one mają prawo mówić mu, co ma robić, za to do jednego kota jest uległy w inny sposób, a takowym jest kotka o imieniu Gorzka. Swojej siostrze ulegnie we wszystkim, co ta od niego będzie chciała i będzie murem stał za jej przekonaniami, nawet gdy ta będzie mówić, że niebo jest zielone, a sam będzie widział, że to nieprawda. Ufa jej najbardziej na świecie i nie pozwoli, by ktoś lub coś zachwiały tą wręcz naiwność.


Wygląd:

  • Ogólny opis - Zmierzch jest czekoladowy pręgowany klasycznie. Ma budowę średniej wielkości, a jego łapki są proporcjonalne do ciała. Stety lub niestety kocurek ma zbyt duże uszy, jak na swoją głowę, ale nie przeszkadza mu to za bardzo. Ma on półdługą sierść, czarny nosek i niebieskie oczy, z których bije chęć do życia. 

  • Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana klasycznie 

  • Długość sierści - półdługa 

  • Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina:

  • Ojciec - Iglasta Gwiazda {Tato, którego bardzo kocha i ma bardzo ważną funkcję, otóż jest od wyciągania z kłopotów} 

  • Matka - Gęsie Pióro (*) {Mama, która jest jednym z jego autorytetów} 

  • Rodzeństwo - siostry Gorzka Prawda (*){kotka, bez której kocurek chyba by zginął} i Przygasający Płomyk {spoko kotka, bez której ciężko mu wyobrazić sobie rodzinę} 

  • Partner - Łasiczy Skowyt (*)

  • Potomstwo - Modrzewiowa Kora, Sowi Szpon (*), Krecia Norka (*) i Sarnia Łapa (*) [nie wie, że nie są jego biologicznymi dziećmi] 

Mentor: Miedziana Iskra

Uczniowie:

  • dawni - Zawilcowe Pnącze, Kaczy Trzepot

  • obecny - ///

Historia: Urodzony w klanie


Punkty umiejętności:

  • siła - 10

  • szybkość - 20

  • zwinność - 25

  • skok - 5

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Emcia04 (howrse.pl)


* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz