BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

RUMIANKOWA PRĘGA

RUMIANKOWA PRĘGA

Poprzednie imiona: -

Wiek: 37 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Klifu

Ranga: Wojowniczka

Poziom medyczny: - (nie za bardzo interesują ją zioła)


Charakter: Delikatna, milusia, słodka - niczym prawdziwy kwiatuszek. Pomimo odziedziczonej po tacie wrażliwości, nie brakuje jej dostojności oraz elegancji, którą powoduje wysoka ranga mamusi w klanie; nie wypada przecież, by córka zastępczyni włóczyła się po obozie z brudnym futerkiem! Najbardziej pod słońcem kocha swoją rodzinę, a każdego z osobna uważa za wcielenie wszystkich cnót i choć czasami lubi sobie ponarzekać na rodzeństwo, nie pozwoliłaby na to komukolwiek innemu. Lubi słuchać opowieści o Klanie Gwiazdy i Kodeksie Wojownika, lecz samą ideę przodków i ich zasad nie traktuje jakoś poważnie. Gadające trupy na niebie, które w dodatku mają jej rozkazywać? Dobre żarty. Tak samo jak głębokiej wiary, kotce nie można przypisać lojalności wobec klanu, gdyż od postawienie pierwszego kroku korci ją do poznania innych leśnych kotów. Calico nie rozumie, dlaczego wszyscy są wobec siebie tak wrogo nastawieni i nie mogą po prostu żyć bez tych całych wojen oraz sporów. W przeciwieństwie do rodzicielki, Rumianek nie ma zbyt wielkich ambicji ani planów na życie, którymi mogłaby zapisać się na kartach historii. Dla koteczki najwspanialszą rangą jest wojowniczka, a gdyby codzienne obowiązki jej się znudziły, to z chęcią zostałaby królową z mnóstwem przekochanych kociaków. Bardzo często zdarza jej się poczuć motylki w brzuchu na widok jakiegoś kota, jednak zazwyczaj jest zbyt nieśmiała, by wykonać w tę stronę jakikolwiek ruch. Niestety, szylkretkę cechuje również naiwność i łatwowierność, a z racji, że szybko się przywiązuje, jest idealną ofiarą dla manipulatorów. Wystarczy, że poślesz jej miły uśmiech, a będzie w stanie oddać za ciebie łapę czy wskoczyć w ogień.


Wygląd: 

Ogólny opis -  Malutka, puszysta kuleczka futra, które zostało obdarzone przez naturę ślicznym kolorem. Chociaż biały zajmuje znaczną część jej ciałka, liliowe oraz rudawe łaty, poprzecinane tygrysimi pręgami, nadają Rumianek niewinności oraz uroku. Po tacie odziedziczyła ślipia koloru zachodzącego słońca, z których o każdej porze dnia bije ciepło i radość, a tuż pod nim uroczy różowy nosek, wtrącjący się we wszystkie obozowe plotki. Gruba i długa kita jest prawie w całości pokryta śnieżną barwą, a niewielkie, wiecznie nastawione uszy zdobią wesołe pędzelki.

Kolor sierści - liliowy pręgowany tygrysio szylkret calico bicolor

Długość sierści - półdługa

Kolor oczu - pomarańczowe 


Rodzina:

Ojciec - Żywiczna Mordka - chyba najukochańszy kot w życiu Rumianek, z którym uwielbia spędzać czas i rozmawiać

Matka - Berberysowa Bryza - również wspaniała kocica, chociaż czasami aż nad wyraz nadopiekuńcza

Rodzeństwo - Szczawik, Myszek, Fiołek - trójka wspaniałych braciszków, którymi stara otaczać się w niebezpiecznych sytuacjach; Dalia - najlepsza siostra, z którą Rumianek usiłuje się jak najbardziej zaprzyjaźnić. 

Partner - Miodowa Chmura

Potomstwo - Starali się raz, nie wyszło. Niedługo spróbują znowu


Mentor: Lisia Gwiazda

Uczniowie: 

dawni - Okoniowa Płetwa

obecny - ///

Historia: Urodzona jako córka Berberysowej Bryzy i Żywicznej Mordki w Klanie Klifu razem z czwórką rodzeństwa.


Punkty umiejętności:

siła - ///

szybkość - ///

zwinność - ///

skok - ///


Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz