BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

ROZMARYNOWE FUTRO

 ROZMARYNOWE FUTRO

Poprzednie imiona: Rozmarynka > Rozmarynowa Łapa

Wiek: 25 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klifu

Ranga: Kociak

Poziom medyczny: -

Charakter: Rozmarynowe Futro nie zmieniła się od czasu kociaka. Wciąż to ten typ kotki, której wszędzie pełno. Wszędzie wściubi swój różowy, wiecznie ciekawski nosek. Ciągle szuka jakiegoś interesującego tematu, na który mogłaby rozmawiać godzinami. Straszna z niej gaduła, uwielbia paplać, nie ważne o czym i nie ważne kiedy. Rozmarynowe Futro to największy konfident Klanu Klifu. Czerpie wielką satysfakcję z donoszenia na innych. Potrafi się przyczepić o najmniejszy szczegół, a gdy tylko nadarzy się okazja do podkablowania, koteczka od razu to zrobi i trzeba przyznać, że rzadko co umyka jej uwadze. Ciężko znaleźć w niej przyjaciela, gdyż ma co do siebie wysokie mniemanie i uważa, że nie będzie się zadawać z kimś na niższym poziomie niż ona. Ogólnie ujmując, uważa inne koty niegodne chociażby przebywania z nią. Oczywiście, są wyjątki, takie jak jej rodzeństwo i matka. I tak, jak kiedyś Lisisa Gwiazda znajdował się na tej liście, kotka widząc jego poczynania i to, jak potraktował jej mamę i co wyczynia z innymi kotami bardzo jej się nie spodobało, jednak wiedząc o tym, jak Lis rozprawia się z takimi nieposłusznymi klanowiczami uznała, że lepiej trzymać język za zębami na ten temat. (>dodać, gdy będzie jej babeczka w klanie>)Dodatkowo, niedawno do grona tych zaszczyconych kotów dołączyła Rybka - kocica, która trzeba przyznać, zainteresowała Rozmarynowe Futro.

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Szczuplutka, zgrabniutka koteczka. Posiada wiecznie nastroszony, prawie cały biały ogonek, i dosyć długie łapki, inne niej, inne bardziej skąpane w bieli. Pod soczyście zielonymi oczami mieści się niewielki, różowy nosek, a jeszcze niżej jasne, najczęściej wyszczerzone w chytrym uśmieszku ząbki. Dominującym kolorem na jej półdługiej szacie jest czarny. Jej futerko jest nadzwyczaj zadbane, gdyż Lawendowy Strumień bardzo dba o swoje pociechy. Samej Rozmarynce niekoniecznie się to podoba. Wołałaby mieć spokój zamiast ciągłego wylizywania

  • Kolor sierści - Czarny z białym

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - zielone

Rodzina: 

  • Ojciec - Śniegus (*) (koteczka go nie zna. Mama nigdy im o nim nie opowiadała, więc nawet nie wie, kim był i jaki był ten kocur) 

  • Matka - Lawendowy Strumień (opiekuńcza koteczka, którą Rozmarynka darzy sympatią)

  • Rodzeństwo - Złamany Grzbiet (*) (dziwny, niepełnosprawny, ale ukochany braciszek koteczki), Szczypiorek (*)(taki nijaki coś ten jej drugi braciszek... bo martwy)

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Wierzbowe Serce

Uczniowie: 

  • dawni - Tęczowa Zatoczka

  • obecny - ///

Historia: Urodzona w klanie. Oprócz małego incydentu w postaci ugryzienia Baraniej Łapy, nic ciekawego w jej życiu się nie działo. Na spokojnie dorastała, uczyła się i została wojowniczką. 

Punkty umiejętności: 

  • siła - 21

  • szybkość - 32

  • zwinność - 23

  • skok - 24

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz