BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 czerwca 2014

OSTOWA ŁAPA


OSTOWA ŁAPA
Poprzednie imiona: Oset
Wiek: 21 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -

Charakter: To naprawdę zadziwiające jak drastycznie może zmienić się jeden, mały kociak w przeciągu zaledwie kilku, krótkich księżyców. Oset od samego początku był wychowywany zarówno wśród swoich rodowitych sióstr, jak i przybranego rodzeństwa. Sójcze Skrzydło, matka kociąt, każdego z nich obdarzała należytą miłością i zainteresowaniem, jednak wraz z upływem czasu małemu, czarnemu kocurowi przestało to wystarczyć. Pomimo tego, że lubił bawić się z przygarniętymi przez matkę rówieśnikami, zaczął być o nie zazdrosny. Tak właśnie zaczął budzić się w nim buntownik. Przecież to on był synem Sójczego Skrzydła! To jemu powinna poświęcać najwięcej uwagi, zwłaszcza, że był jedynym potomkiem płci męskiej wśród jej kociąt. Nie potrafił pogodzić się z tym faktem, a kiedy pragnął zwrócić na siebie uwagę matki, ona tylko wypominała mu błędy. Oset zaczął gubić swoją nieśmiałość przez wypychającą ją nienawiść i pogardę do wszystkiego, co go otaczało, a co najgorsze, przestał to ukrywać. Szydzenie z innych stało się jego codziennością, bez względu na to, kogo wyśmiewał, a do kar przyzwyczaił się już tak bardzo, że przestały robić na nim jakiekolwiek wrażenie. Nienawiść doprowadziła również do nieposłuszeństwa, dlatego kocur często ucieka z obozu, kiedy nie ma na coś ochoty. Jest inteligentny i szybko przyswaja wiedzę, jednak nie lubi zdobywać jej od swojej mentorki, ani innych, starszych kotów. Woli poczuć błędy na własnej skórze, bo uważa, że te najszybciej zapamięta. Co najgorsze nie przejmuje się nawet świętymi zasadami Klanu Gwiazdy, w który przestał wierzyć. Oczywiście nie mówił tego nigdy na głos, bo prawdopodobnie skutkowałoby to poważnymi problemami ze strony własnego klanu. Właściwie tak naprawdę szanuje tylko swoje dwie, rodowite siostry, które jako jedyne potrafią go zrozumieć. Oprócz tej złej, agresywnej strony, Oset ma również tą lepszą, którą darzy ukochane mu osoby. Być może czasami sam je wyśmiewa, ale zawsze tylko z ich świadomością i nie pozwoli by robił to ktokolwiek inny. Kiedy trzeba, potrafi być czuły i delikatny, co zdarza się naprawdę rzadko, ale jednak.

Wygląd: 
Ogólny opis - Młody kocur zdecydowanie dużo urósł od czasu bycia kociakiem, czego jeszcze nie można powiedzieć o jego masie. Jest niezwykle chudy, w czego ukryciu zdecydowanie nie pomaga mu krótkie, szorstkie futro, jakie okala to żylaste ciało. Przynajmniej poprzez sylwetkę łatwo da się zauważyć, że dba o kondycję i posiada należytą kocurowi siłę. Jego łapy zdecydowanie wyglądają na nieproporcjonalnie dopasowane do tułowia, ponieważ są bardzo długie. Pomimo tego potrafi poruszać się na nich gładko i elegancko. Futro kocura ma w większości czarną barwę, jednak jedną z jego cech charakterystycznych jest biała łata na prawej połowie pyska, która często bywa porównywalna do jakiejś maski. Do całości dochodzi jeszcze jego aroganckie, lekceważące spojrzenie błękitnych oczu, którymi mierzy ten marny świat.
Kolor sierści - czarna z białymi znaczeniami 
Długość sierści - krótka 
Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina:
Ojciec - Jastrzębi Szpon; zastępca Klanu Nocy 
Matka - Sójcze Skrzydło; wojowniczka Klanu Klifu 
Rodzeństwo - Północna Łapa & Zagubiona Łapa. Przyszywane- Tygrysa Łapa, Gronostajowa Łapa
Partner - wolny, ale lubi poznawać ładne kotki
Potomstwo - brak, nie przepada za kociakami

Mentor: Żądlący Język
Uczniowie: 
dawni - ///
obecny - ///

Historia: Urodzony w Klanie Klifu.

Punkty umiejętności: 
siła - 20
szybkość - 17
zwinność - 12
skok - 11

Upomnienia: 2/3
Właściciel: Sandi0123 (Howrse.pl)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz