BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 czerwca 2014

ŁOSOSIOWY PYSK


 ŁOSOSIOWY PYSK
Poprzednie imiona: Łosoś > Łososiowa Łapa
Wiek: 86 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -;

Charakter: Łososiowy Pysk pozostał tym samym Łososiem co sprzed kilkunastu księżyców - zuchwałym oraz pewnym swoich ambicji kocurem. Charakteryzuje go samochwalstwo, czym szczyci się przy każdej okazji. Stawia siebie w jak najlepszym świetle, aby nie wyjść na tego gorszego. Kiedy widzi, że ktoś zagraża jego pozycji, posuwa się do bardzo radykalnych środków, a mianowicie takich, których nawet nie wypada mówić; nie, nie chodzi tutaj o spranie na kwaśne jabłko tego, kto mu szkodzi, lecz zwyczajne spotęgowanie swej pyszności, skutkiem czego jeszcze bardziej zachwala i podkolorowuje to, co zrobił. Właściwie robi to w sposób nieszkodliwy, ponieważ nie popiera agresji słownej, dlatego skupia się wyłącznie na sobie, zazwyczaj ignorując to, co czynią inni. Aczkolwiek każdy posiada w sobie promyczek dobra, a tutaj owym jest jego wierność klanowi oraz w szczególnych przypadkach zdolność do poświęceń. To nie tak, że on ciągle zapatrzony jest w siebie - choć przez większość czasu tak rzeczywiście jest. Czasami umie dostrzec coś poza czubkiem własnego nosa, lecz to się dzieje tylko w tedy, kiedy na prawdę mu zależy. A jeśli zachowa się tak w stosunku do ciebie, to powinieneś być przepełniony radością i dumą.

Wygląd:
Ogólny opis - Łososiowy Pysk jest kocurem wysokim. Rodzice obdarzyli go długimi, a za razem umięśnionymi łapami, którymi z łatwością jest w stanie pokonać mniejszego przeciwnika. Intensywne treningi z Jaszczurczym Ogonem sprawiły, że pod krótkim srebrzystym futrem delikatnie zarysowały się mięśnie. Wspomniawszy już o sierści - jest ona barwy jasnoszarej, spowita ciemniejszymi zawijasami, które tworzą unikatowy wzór, co charakteryzuje tego osobnika. Na średniej długości ogonie znajduje się kilka grubych prążków o tej samej kolorystyce co pozostałe pręgi. Kocur ten posiada także ledwo widoczne przejaśnienia na brzuchu i szyi. Wyróżniającym elementem wyglądu Łososia jest brakujące ucho. 
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie; 
Długość sierści - krótka; 
Kolor oczu - zielono-niebieskie (miętowe); 

Rodzina:
Ojciec - Smutny Śpiew (*)
Matka - Jelenia Gwiazda (*)
Rodzeństwo - Miętka (*), Rybka (*)
Partner - Liliowa Łodyga
Potomstwo - Mała Łapa, Zroszony Nos(*), Skra (*) i z drugiego miotu: Jaskółczy Śpiew, Popielaty Ogon(*), Lipa (*) i Orli Cień (*)

Mentor: Jaszczurczy Ogon
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///

Historia: Urodzony w Klanie Wilka.

Punkty umiejętności:
siła - 26
szybkość - 20
zwinność - 39
skok - 15

Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz