BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

ORZECHOWA ŁUPINA

 ORZECHOWA ŁUPINA

Poprzednie imiona: Hades, Orzech, Orzechowa Łapa

Wiek: 35 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Klifu

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Orzech to kocurek, którego wszędzie jest pełno. Właściwie to nie wiadomo kiedy śpi, ponieważ wciąż po obozie Klanu Klifu słychać go jak coś kombinuje, pokazując najczęściej, że jest odważny i niczego się nie boi. Oprócz tego kocurek jest strasznie pewny siebie i zawsze dąży do celu, dlatego często się o różne rzeczy zakłada i uwielbia wygrywać oraz jest łasy na pochwały. W sumie dzięki pochwałą można szybko zdobyć jego zaufanie i dość sprytne koty mogą to wykorzystać do swoich własnych celów. Orzech przez takie zachowaniem próbuję pokazać każdemu, że jest twardy jak naprawdę taki orzech i umie poradzić sobie ze wszystkim, chociaż to nie jest prawda. Gdy Orzech widzi, że jego bliscy są w potrzebie zrobi dla nich wszystko nawet jeśli miałbym przez to okazać, że jest słaby. Dodatkowo kocur ma duże poczucie humoru i często strzela żartami, które cóż zazwyczaj nie są na miejscu.

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Orzech  jest dość wysokim i potężnym kocurkiem jak na kociaka, co już daje podejrzenia jak w przyszłości będzie wyglądać. Jest właścicielem półdługiej sierści, która jest czekolada pręgowana cętkowanie i zazwyczaj jest ułożona na wszystkie strony świata oraz czasami można w niej znaleźć jakieś liście lub kawałki piasku. Ciekawostką jest to, że dzięki tej sierści zawdzięcza swoje imię. Oprócz tego posiada duże złote oczy, które błyskają na świat radośnie. A na jego pyszczku maluje się czarny nosek i uśmiech, który nigdy nie znika.

  • Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana cętkowanie

  • Długość sierści - Półdługa

  • Kolor oczu - Złote 

Rodzina:

  • Ojciec - Kronos

  • Matka - Reja [*]

  • Rodzeństwo - Miodek

  • Partner - Brak

  • Potomstwo - 

Mentor: Martwy Cień

Uczniowie: 

  • dawni - Brak

  • obecny - Brak

Historia: Matka Miodka i Orzeszka wiodła spokojne życie. Cały czas była rozpieszczana i niczego jej nie brakowało. Była oczkiem w głowie właścicieli. Przynajmniej do czasu, aż pojawił się on. Kronosa znaleźli na ulicy, zmęczonego i wygłodniałego. Dotychczas nie znał luksusów życia z dwunożnymi, jednak te uderzyły mu do głowy, a trzeba wspomnieć, że był to kocur nadwyraz przebiegły. Miał na karku swoje lata i oszukanie kogoś tak młodego i naiwnego, jak Reja, nie stanowiło żadnego problemu. Zaczął jej opowiadać, o swoim cudownym klanie, gdzie byłaby gwiazdą, a ona połknęła haczyk. Pewnej nocy wymknęli się razem w miejsce, gdzie rzekomo miała się znajdować ich nowa rodzina. To miało być tylko na kilka dni, aby kocica poznała inne życie i wróciła do bezpiecznego domu. Akurat. Kronos zgwałcił ją i porzucił, a Reja nie wiedziała, jak wrócić. Przez dwa księżyce po prostu pałętała się po nieznanych terenach, jedząc to, co wpadnie w jej łapy. W końcu wydała na świat swoich synów, Hadesa i Zeusa. Słyszała te imiona od jej dwunożnych i bardzo jej się podobały, wyrażały także tęsknotę za domem. Przeżyła kolejny księżyc, jednak głód i wycieńczenie wzięły górę. Reja odeszła. Na szczęście dla maluchów, znalazła je Niezapominajkowy Szlak, akurat wybierająca się do Klanu Klifu. Tam mieli rozpocząć nowe życie.

Punkty umiejętności:

  • siła - ///

  • szybkość - ///

  • zwinność - ///

  • skok - ///

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz