BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

OKONIOWA PŁETWA

OKONIOWA PŁETWA

Poprzednie imiona: brak

Wiek: 38 księżyców

Płeć: Kocur biologicznie, aczkolwiek czuje się zdecydowanie kotką

Klan: Klan Klifu

Ranga: Wojowniczka

Poziom medyczny: -


Charakter: Okoń... cóż, groźne imię, pizdowaty charakter. Tak, tak moi drodzy, jest to kocur, a właściwie kotka, bowiem buras od samego początku uważa się za przedstawicielkę płci żeńskie. No, ale wracając. Mimo imienia, które pochodzi od drapieżnej ryby, jest to istota niebywale delikatna i przewrażliwiona na punkcie przemocy, której nie akceptuje na wskroś. Dosłownie kwiatki, motylki, pszczółki, kochajmy się wszyscy. Warto również dodać, iż Okoń dosłownie nie ma własnego zdania, a jeśli już jakiekolwiek się pojawi, jest ono zduszane w zarodku przez siostrę, ojca czy innego kota ze społeczności. Boi się praktycznie wszystkiego, toteż rzadko kiedy wyściubia nosek poza legowisko czy jakiekolwiek inne miejsce, bez swojego brata Piaska, bez którego nie rusza się nigdzie. No przyczepiła się jak rzep psiego ogona aczkolwiek w głębi serduszka boi się, że nawet jej ukochany braciszek nie przepada za jej towarzystwem. Boi się próbować nowych rzeczy, dlatego też każda zmiana, nawet ta maluteńka jest dla niej potwornym szokiem i przerażającym doznaniem, który doprowadza ją do ataku serca. Ponadto, Okoń stara się nie jest za bardzo mięsa, potrafiłaby głodować wiele dni, jednakże gdy Piasek ją o to poprosi, to coś zje. Co prawda stara się od tego jakkolwiek wymigać, jednak brat jej nie odpuszcza i siłą wciska kotce jedzenie. Na nic są jednak tłumaczenia, że jak nie będzie jeść to umrze. Okoń uważa, że tak byłoby lepiej. Lepiej wszystkim.


Wygląd:

Ogólny opis - Duży kocuro-kot o wielkich barach, które ze spokojem mogłyby zmiażdżyć komuś czaszkę. Do tego uroczy uśmiech i smutne ślepka. Idealnie się uzupełniają, prawda?

Kolor sierści - Bura pręgowana dziko z akcentami z białym

Długość sierści - Długa

Kolor oczu - Brązowe


Rodzina:

Ojciec - Węgorzowy Grzbiet - boi się go i chowa za każdym razem, gdy kocur pojawia się w zasięgu jej wzroku. Wie, że dla ojca jest totalną porażką i nawet nie śmie zaprzeczyć. Zawsze robi to, co chce, jednakże nie z własnej woli tylko ze strachu

Matka - Muszelkowa Plaża - kocha ją, jednakże widzi, iż kocica nie do końca ją rozumie, przez co nie może dać córce stuprocentowego wsparcia. Boli ją to bardzo, mimo iż stara się rozumieć punkt widzenia rodzicielki

Rodzeństwo - Lśniąca(*), Piasek i Płotka(*) - trójka rodzeństwa, z czego najlepsze relacje ma z Piaskiem, jest jej ostoją i jedynym kompanem. Reszty się zwyczajnie boi

Partner - Skrzące Marzenie

Potomstwo - ///


Mentor: Rumiankowa Pręga

Uczniowie:

dawni - ///

obecny - ///

Historia: Urodzona w Klanie Klifu


Punkty umiejętności:

siła - 16

szybkość - 23

zwinność - 29

skok -  26


Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz