BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

MUSZY BZYK

 MUSZY BZYK

Poprzednie imiona: Mucha > Musza Łapa

Wiek: 25 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Nocy (dawniej pieszczoch)

Ranga: Wojowniczka

Poziom medyczny: -

Charakter: Kotka pomimo malującego się na pyszczku uśmiechu do najmilszych nie należy. Wredna z niej bestyjka, która tylko czeka aż się potkniesz. Wtedy z pewnością pierwsza zacznie się z ciebie śmiać. Wraz z siostrą Ropuchą uwielbia się wywyższać i innym zalewać obelgami. Sprawianie innym przykrości jest niesamowicie pociągające dla kotki. Ten dreszczy emocji towarzyszący przy wyzwiskach. Te zapłakane ślipia, błagające by przestała. Mucha nie może na to patrzeć obojętnie. Aż ją kusi by dowalić bardziej swej ofierze. Poza tym trzeba napomknąć, że jest z Muchy dość kochliwa kotka, która pomimo młodego wieku szuka już swej miłości życia. Wraz ze swą największą rywalką jak i wspólniczką Ropuchą nie potrafią spojrzeć obojętnie na przystojnego kocura.

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Zgrabna i dość wysoka kotka o typowej dla pointa urodzie. Zdecydowanie wrodziła się w mamę wyglądem. Długie i smukłe łapy nie raz już ją zawiodły, lecz kotka stara się to maskować i pozorować jako dość dziwaczny krok. Niebieskie ślipia spoglądają na resztę kotów z wyższością godną nie jednej damy dworu, lecz zdarza się, że i zawita w nich strach, który Mucha próbuje jak najlepiej zamaskować. 

  • Kolor sierści - czarny point

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oka - niebieskie

Rodzina: 

  • Ojciec – Bedoes - Marudny staruszek, któremu nie raz dawała popalić, mimo wszystko kocha.  

  • Matka – Aszka - Śliczna koteczka, rasowa i wychowana, Mucha nie pojęcia co zobaczyła w Bedoesie. 

  • Rodzeństwo – Wężowy Pysk, Ropuszy Język - Dwójka smarków, którzy przyszli wraz z nią na świat. 

  • Partner – Brak, choć stara się to jak najszybciej zmienić.

  • Potomstwo – Także brak

Mentor: Karpia Płetwa

Uczniowie: 

  • dawni - Wieczornikowe Wzgórze

  • obecny - ///

Historia: Przyszli na świat w wesołej i kochającej się rodzince. Pomimo że Aszka i Bedoes czasem się kłócili, byli zgraną rodziną, jakich mało nigdy nie było u nich nudno. Jednak pewnego dnia kociaki postanowiły założyć bazę i wyruszyły bez zgody rodziców w las w poszukiwaniu idealnego zakątka. Po dłuższym czasie zabawy z niepokojem odkryły, że się zgubiły. Czekając aż rodzice ich znajdą spotkały Słodki Język i Aroniowy Podmuch, którzy wzięli ich do obozu.

Punkty umiejętności: 

  • siła - 21

  • szybkość - 23

  • zwinność - 26 

  • skok - 20

Właściciel: Postać NPC

* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz