BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

KROWIA ŁATA

 Imię: Krowia Łata Poprzednie imiona: Krówka>Krowia Łapa

Wiek: 12 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Burzy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny:

Charakter: Krowia Łata na pierwszy rzut oka sprawia nieomylne wrażenie potwornego lenia. Gdyby tylko miała taką możliwość, całe życie spędziłaby na spaniu i jedzeniu. Angażowanie się w coś, sumienne wykonywanie swojej pracy czy już szczególnie bezinteresowna pomoc są dla niej absurdalne i całkowicie nieopłacalne. Często wymiguje się od już powierzonych jej zadań, nawet jeśli wymówki okazują się nieskuteczne. Nie jest również specjalnie dobrą rozmówczynią — małomówna, nie potrafiąca się odnaleźć w temacie rozmowy. Ma duże problemy z nawiązywaniem nowych znajomości, starych również nie potrafi pielęgnować, przez co nawet z rodziną nie ma szczególnie dobrych kontaktów. Nie potrafi też komuś zaprzeczyć lub odmówić, chyba, że chodzi konkretnie o nią. Samej siebie będzie bronić zawsze. To wszystko jest spowodowane głównie jej problemami i późniejszym w stosunku do rówieśników rozwojem z czasów wczesnego dzieciństwa, które odbiły na niej wyraźne, negatywne piętno. Kotka jest po prostu niedojrzała i nie do końca jest w stanie pojąć, jak odpowiednio funkcjonować w społeczeństwie. Największy problem tkwi w tym, że nigdy nawet nie przeszło jej przez myśl, by może spróbować coś zrobić w tym kierunku. Wojowniczka po prostu nie wyobraża sobie, że mogłoby być lepiej, inaczej. Akceptuje to, co ma, nawet jeśli sama nie jest tym do końca usatysfakcjonowana. Jak można również wywnioskować z jej braku przyjaciół, Krowia Łata jest strasznie egoistyczna i zapatrzona w siebie. Swoje zapotrzebowania zawsze stawia na pierwszym miejscu, nie zważając na innych. Mimo tych wszystkich negatywnych cech i totalnego nieprzystosowania do społeczeństwa, w jakim żyje, kotce nie można odmówić jej opanowania. Jest istną oazą spokoju, praktycznie nie da się jej zdenerwować i wyprowadzić z równowagi, a mimo tego, że nie umie prowadzić konwersacji, jest znakomitą słuchaczką… tylko tyle, że swoje opinie i przemyślenia zawsze zostawia dla siebie i się nimi nie dzieli.

Wygląd: 

  • Ogólny opis -  Cecha tej wojowniczki, która jako pierwsza rzuca się w oczy to jej nadmierna ilość tłuszczyku. Kotka ma dosyć pokaźną masę jak na dzikiego kota, co jest skutkiem jej wielkiego zamiłowania do jedzenia i nie zabraniania jej przejadania się już od pierwszych dni życia. Co za tym idzie, nie jest zbytnio umięśniona i pod skórą na próżno szukać widocznych, prężnych mięśni. Pucułowate policzki to jej cecha rozpoznawcza, a dość krótki pysk i nieduże, wykręcone do tyłu uszy tylko dopełniają wrażenia okrąglutkiej twarzy. Na niej znajduje się mały, ciemnoróżowy nos i całkiem spore błękitne ślepia. Łapy kotki nie są specjalnie długie, co tylko potęguje potężny brzuszek utrudniający jej szybkie pokonywanie dłuższych dystansów. Ogon nie jest zbyt puchaty czy długi, przez co trochę odstaje od reszty ciała swoją chuderlawością. Półdługa i szorstka w dotyku sierść Krówki ma intensywnie rudą barwę i jest zdobiona dzikim pręgowaniem z widocznymi pręgami na pysku, kończynach i ogonie. Dodatkowo podkreśla ją kilka białych łat — kilka mniejszych plamek pod lewym okiem, rozciągnięta na pyszczku łata i jedna, dość spora na grzbiecie. 

  • Kolor sierści - ruda pręgowana dziko z akcentami z białym

  • Długość sierści - półdługa (szorstka)

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina: 

  • Ojciec - Zakręcone Ucho  — Kochany tatuś, którego Krówka nigdy do końca nie zrozumie.

  • Matka - Kwitnąca Polana — Jest jej całkowicie obojętna, wojowniczka nie rozumie, że to głównie przez nią i jej nieodpowiedzialne wychowanie jest jaka jest.

  • Rodzeństwo - Storczykowa Łodyga i Melodyjna Łapa — Do obojga rodzeństwa ma bardzo neutralny stosunek, oni nie interesują się nią a ona nie interesuje się nimi.

  • Partner - ///

  • Potomstwo - ///

Mentor: Chuderlawy Skowyt

Uczniowie: 

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Kotka urodziła się w Klanie Burzy jako potomkini Kwitnącej Polany i Zakręconego Ucha, gdzie dorastała z rodziną u boku. Aktualnie spełnia się jako wojowniczka… a przynajmniej próbuje, bo z takim tłuszczykiem i nastawieniem do świata nie jest to specjalnie łatwe zadanie.

Punkty umiejętności:

  • siła - 31

  • szybkość - 34

  • zwinność - 18

  • skok - 17

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Postać npc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz