BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 czerwca 2014

FENKUŁOWE SERCE


 FENKUŁOWE SERCE
Poprzednie imiona: Fenkułka > Fenkułowa Łapa
Wiek: 112 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Medyk
Poziom medyczny: VI

Charakter: Każdy wie, że urodziła się po to, aby być medykiem. Leczyć innych wojowników, oraz nieść radość wśród członków swojego klanu. Nie jest do dla niej trudne z szerokim uśmiechem na pyszczku, jaki okazuje swoim pobratymcom każdego dnia. Fenkułowe Serce to przede wszystkim lojalna przyjaciółka Klanu Klifu i to jemu powierza każdy moment swojego życia. Z podniesionymi wąsami i prostym ogonem daje każdego dnia klanowi uśmiech i powód do radości. Bardzo otwarta, okazuje uczucia każdemu kotu starając się być jak najbardziej pozytywną. Jej optymizm jest często uciążliwy, ale nigdy nie jest nachalna. Nawet ją ogarnia czasami smutek. W sercu kryje swoją przeszłość pełną strat i cierpień... A jednak stara się iść przez życie dalej unosząc ogon ku niebu i czcząc Klan Gwiazdy, w którego wierze się wychowała.

Wygląd:
Ogólny opis - Ładna, szczupła kotka, o pięknej łaciatej sierści. Ma czarne uszy, ogon i brodę. Oprócz tego ma czarne łaty na grzbiecie i tylnych łapach, oraz charakterystyczną łatkę w kształcie serca na przedniej lewej. W soczyście zielonych oczach kotki zawsze widać radość, a okrągła głowa i szeroki pyszczek odziedziczone po ojcu sprawiają, że Fenkułowe Serce wydaje się być lekka i delikatna.
Kolor sierści - czarna arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

Rodzina:
Ojciec - Brzozowy Potok (*)
Matka - Spopielona Gwiazda (*)
Rodzeństwo - Orzechowa Łapa (*), Spadający Liść, Błyszczący Kamień, Niedźwiedzia Gwiazda
Partner - brak
Potomstwo - brak

Mentor: Tajemniczy Kwiat (*), Lodowe Serce
Uczniowie:
dawni - Różany Kwiat
obecny - ///

Historia: Jej rodzice - Spopielony Kwiat i Brzozowy Potok poznali się dawno temu. Pokochali się i zapragnęli mieć kocięta. Kotka zaszła w ciążę, ale niedługo przed tym zmarł lider klanu. Jako jego zastępczyni Spopielony Kwiat musiała udać się do Księżycowej Zatoczki i przyjąć od Klanu Gwiazdy dziewięć żywotów. Przyjęła wtedy nowe imię - Spopielona Gwiazda. Na domiar złego jej ukochany zmarł krótko po tym, jak dowiedział się o ciąży ukochanej. Spopielona Gwiazda oddała władzę nad klanem swojemu zastępcy, a sama zamieszkała w legowisku królowych wyczekując dnia porodu. Urodziła piątkę kociąt. Kiedy przyszło im zostać uczniami w życiu jednego z nich - Fenkułki pojawił się dramat. Chciała zostać medykiem, ale kilka dni przed pasowaniem medyk Klanu Klifu zmarł. Szkolenia podjęła się medyczka Klanu Nocy, która przekazywała Fenkułowej Łapie wiedzę. Jej nauki były jednak czysto teoretyczne, co bardzo utrudniało rozwój uczennicy. Na domiar złego niedługo potem Tajemniczy Kwiat zmarła. Fenkułowa Łapa udała się wtedy do Księżycowej Zatoczki po radę od Klanu Gwiazdy. Przodkowie rozsądzili, że powinna zostać medyczką...

Punkty umiejętności:

siła - 12;
szybkość - 12;
zwinność - 32;
skok - 24;

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz