BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 czerwca 2014

FENKUŁOWE SERCE


 FENKUŁOWE SERCE
Poprzednie imiona: Fenkułka > Fenkułowa Łapa
Wiek: 112 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Medyk
Poziom medyczny: VI

Charakter: Każdy wie, że urodziła się po to, aby być medykiem. Leczyć innych wojowników, oraz nieść radość wśród członków swojego klanu. Nie jest do dla niej trudne z szerokim uśmiechem na pyszczku, jaki okazuje swoim pobratymcom każdego dnia. Fenkułowe Serce to przede wszystkim lojalna przyjaciółka Klanu Klifu i to jemu powierza każdy moment swojego życia. Z podniesionymi wąsami i prostym ogonem daje każdego dnia klanowi uśmiech i powód do radości. Bardzo otwarta, okazuje uczucia każdemu kotu starając się być jak najbardziej pozytywną. Jej optymizm jest często uciążliwy, ale nigdy nie jest nachalna. Nawet ją ogarnia czasami smutek. W sercu kryje swoją przeszłość pełną strat i cierpień... A jednak stara się iść przez życie dalej unosząc ogon ku niebu i czcząc Klan Gwiazdy, w którego wierze się wychowała.

Wygląd:
Ogólny opis - Ładna, szczupła kotka, o pięknej łaciatej sierści. Ma czarne uszy, ogon i brodę. Oprócz tego ma czarne łaty na grzbiecie i tylnych łapach, oraz charakterystyczną łatkę w kształcie serca na przedniej lewej. W soczyście zielonych oczach kotki zawsze widać radość, a okrągła głowa i szeroki pyszczek odziedziczone po ojcu sprawiają, że Fenkułowe Serce wydaje się być lekka i delikatna.
Kolor sierści - czarna arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

Rodzina:
Ojciec - Brzozowy Potok (*)
Matka - Spopielona Gwiazda (*)
Rodzeństwo - Orzechowa Łapa (*), Spadający Liść, Błyszczący Kamień, Niedźwiedzia Gwiazda
Partner - brak
Potomstwo - brak

Mentor: Tajemniczy Kwiat (*), Lodowe Serce
Uczniowie:
dawni - Różany Kwiat
obecny - ///

Historia: Jej rodzice - Spopielony Kwiat i Brzozowy Potok poznali się dawno temu. Pokochali się i zapragnęli mieć kocięta. Kotka zaszła w ciążę, ale niedługo przed tym zmarł lider klanu. Jako jego zastępczyni Spopielony Kwiat musiała udać się do Księżycowej Zatoczki i przyjąć od Klanu Gwiazdy dziewięć żywotów. Przyjęła wtedy nowe imię - Spopielona Gwiazda. Na domiar złego jej ukochany zmarł krótko po tym, jak dowiedział się o ciąży ukochanej. Spopielona Gwiazda oddała władzę nad klanem swojemu zastępcy, a sama zamieszkała w legowisku królowych wyczekując dnia porodu. Urodziła piątkę kociąt. Kiedy przyszło im zostać uczniami w życiu jednego z nich - Fenkułki pojawił się dramat. Chciała zostać medykiem, ale kilka dni przed pasowaniem medyk Klanu Klifu zmarł. Szkolenia podjęła się medyczka Klanu Nocy, która przekazywała Fenkułowej Łapie wiedzę. Jej nauki były jednak czysto teoretyczne, co bardzo utrudniało rozwój uczennicy. Na domiar złego niedługo potem Tajemniczy Kwiat zmarła. Fenkułowa Łapa udała się wtedy do Księżycowej Zatoczki po radę od Klanu Gwiazdy. Przodkowie rozsądzili, że powinna zostać medyczką...

Punkty umiejętności:

siła - 12;
szybkość - 12;
zwinność - 32;
skok - 24;

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz