BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy!
(trzy wolne miejsca!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

BURZOWE FUTRO

BURZOWE FUTRO

Poprzednie imiona: Burza > Burzowa Łapa

Wiek: 109 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Wilka

Ranga: Starsza

Poziom medyczny: V

Charakter: Burzowe Futro była kotem o dość wybuchowym charakterze, ale zmieniła się po śmierci brata Czarnej Łapy. Stała się cicha ale mniej unika kontaktów z innymi. Nie przepada za konfliktami i chociaż nie chętnie bierze w nich udział, potrafi bronić swojego zdania. Potrafi być grzeczna, miła, a zarazem stawia na swoim. Chce by inne koty, uważały ją za odważną i nieugiętą, ale nie każdy daje się nabrać na te maskę. Lubi zaszyć się gdzieś w legowisku ma wtedy czas, by układać zioła. Lubi to legowisko z kilku przyczyn. „Panuje tam cisza i spokój” to główny powód. Nawiązała dobrą znajomość z Milczącą Gwiazdą. A może to... tylko jej złudzenie? Nie jest kopią rodziców, prawie wszystkim się różni, wszystkim oprócz tego, że nie lubi zbiegowisk, dlatego właśnie nie przepada za zgromadzeniami, uważa, że jest tam za dużo kotów jak na jedno miejsce. Być uczniem medyka to było jej marzenie z dzieciństwa, choć wtedy nie sądziła, że się nadaje… Chce pomóc każdemu kotu i to najlepiej jak potrafi. Stara się nie myśleć o tym, co się stanie, jeśli popełni błąd, bo to tylko wywarłoby na nią presję i mogłaby się rzeczywiście pomylić, a tego by sobie nie wybaczyła. Jest bardzo opiekuńcza, zwłaszcza dla kociąt, uwielbia przesiadywać w kociarni bawiąc się z maluchami. Podsumowując, jest to nieśmiała kotka, o odważnej postawię oraz o zmiennym charakterze, której nie da się opisać jednym słowem.

Wygląd:

  • Ogólny opis - zimno jej nie przeszkadza, ale wie, że nie każdy ma tak długie futerko. Jako kociak jej sierść była dość ciemna, ale z czasem rozjaśniła się w skutek długiego przebywania na słońcu (w sensie wygrzewana się w bardzo nasłonecznionych miejscach). Z niewiadomych dla innych kotów przyczyn nosi coś na kształt wianka z gałązek, niebieskich kwiatów oraz kilku liści brzozy. Dlaczego nosi coś takiego? Uważa, że to po prostu ciekawy dodatek. Ma oczy koloru świeżych liści. Jej charakterystyczną cechą jest bardzo ciemny nos z srebrzystą poświatą. Obok jej lewego oka widnieje blizna, blizna która została jej po ataku samotnika, nie znała powodu ataku na jej osobę, ale oprócz blizny w kształcie błyskawicy, nic jej się nie stało 

  • Kolor sierści - niebieski dymny 

  • Długość sierści - długa

  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:

  • Ojciec - Burzowy Kwiat (*) {nigdy za nim nie przepadała}, 

  • Matka - Wierzbowy Nos {z nią także nigdy nie była blisko}, 

  • Rodzeństwo - Błotnista Gwiazda, Bagnisty Kwiat (*), Czarna Łapa (*), 

  • Partner - brak 

  • Potomstwo - brak 

Mentor: Lawendowy Płatek (*)

Uczniowie:

  • dawni - Turkawie Skrzydło

  • obecny - ///

Historia: Urodzona w Klanie Wilka jako córka Wierzbowego Nosa i Burzowego Kwiatu, jako kociak zawsze marzyła o byciu medyczką. Gdy ona i jej rodzeństwo zastali uczniami, Burza czuła się jak w niebie spełniało się jej największe marzenie… ale radość nie trwała długo, parę dni po mianowaniu jej brat spadł z urwiska, był z nim wtedy jego mentor, Płonący Grzbiet… Ale burzowe Futro nigdy nie obwiniała go za śmierć Czarnej Łapy, co do zdania Wierzbowego Nosa i Burzowego Kwiatu mała wątpliwości. Gdy została medyczką… No raczej jej asystentką spełniło się jej marzenie. Potem Bagnisty Kwiat umarła z głodu, całe jedzenie oddawała kociakom, choć niebyło to rozsądne, na pewno było szlachetne… Potem Błotnista Gwiazda, związał się z Różanym Polem, córką liderki Milczącej Gwiazdy, oraz zastępcy, Borsuczego Gońca. Borsuczy Goniec był wstrząśnięty tym związkiem, ale chyba mu przeszło. Ona i Różane Pole jako kociaki były dość blisko, ale na pewno się nie przyjaźniły. Blizne obok lewego oka zawdzięcza pewnemu rudemu samotnikowi (Szerszeniowi) który zaatakował ją, raniąc ją w okolice oka. Obecnie tak to się toczy… co będzie dalej? Kto to wie…

Punkty umiejętności:

  • siła - 10

  • szybkość - 24

  • zwinność - 26

  • skok - 20

Właściciel: Postać NPC


* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz