BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 czerwca 2014

BOSUCZY CIEŃ


 BORSUCZY CIEŃ
Poprzednie imiona: Borsuczek > Borsucza Łapa
Wiek: 111 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Starszy
Poziom medyczny: -

Charakter: Borsuk jest raczej cichym i spokojnym kocurem. Często siedzi sobie gdzieś w kąciku, rozmawiając z Zabluszczonym Futerkiem. Nie wydziera się bez potrzeby. Jest jednak bardzo uparty i trochę, a raczej bardzo, zbyt ambitny. Często stawia sobie za wysokie cele, do których, mimo to, dąży. Umie dochować sekretów, ale z wielką trudnością, więc może czasem się wygada... Mimo swojego charakteru nie jest kotem bojaźliwym czy zamkniętym w sobie. On po prostu nie lubi tłumów. Nie jest też idealnym materiałem na strażnika, gdyż dużo bardziej od walki woli polowanie.

Wygląd:
Ogólny opis - Borsuczy Cień jest kocurem dosyć wysokim i szczupłym kotem, z krótkim, czarnym futrem, dłuższym tylko na klatce piersiowej. Ma duże, blado-zielone oczy. Średniej wielkości łebek zdobią dosyć duże, można by rzec, że wręcz nieproporcjonalne co do głowy, uszy. Łapy ma długie i chude. Zdobią je ostre, krótkie pazury.
Kolor sierści - czarny;
Długość sierści - krótka;
Kolor oczu - blado-zielone;

Rodzina:
Ojciec - Biologiczny: Klonowe Futro (*) - Borsuczy Cień nigdy go nie poznał. Nie wie, że nie żyje. Przyszywany: Bzowy Błysk (*) - traktował go jak prawdziwego ojca, kochał i lubił. Nie wie jednak, że nie żyje.
Matka - Biologiczna: Wilcza Dusza (*) - kochana matka, jedyna i niezastąpiona. Borsuk nie wie, że nie żyje. Przyszywana: Bagienny Dzwonek (*) - młody wojownik nie darzy jej jakimś szczególnym uczuciem i nie traktuje jak matki.
Rodzeństwo - Z innego ojca: Motyle Skrzydło - młodszy brat. Borsuczy Cień nigdy go nie poznał. Nie wie, że jest w Klanie Wilka. Malinka (*) - Młodsza siostra. Kocur nigdy jej nie poznał, Nie wie, że nie żyje.
Partner - Zabluszczone Futerko
Potomstwo - córki: Wschodząca Fala i Żądlący Język; oraz syn Szumiące Zbocze(*)

Mentor: Spadający Liść (*)
Uczniowie:
dawni - Słoneczny Blask, Muchomorowe Serce
obecny -///

Historia: Borsuczy Cień urodził się jako syn samotniczki Wilczej Duszy i medyka Klanu Wilka, Klonowego Futra. Kiedy miał kilka księżyców, za bardzo oddalił się od rodziców i zagubił na terytorium Klanu Klifu. Został znaleziony i zabrany przez Spadającego Liścia, który stał się później jego mentorem. Teraz jest pełnoprawnym wojownikiem.

Punkty umiejętności:
siła - 20;
szybkość - 30;
zwinność - 20;
skok - 30

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz