BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 czerwca 2014

BIAŁY KIEŁ

 BIAŁY KIEŁ

Poprzednie imiona: Kieł > Biała Łapa

Wiek: 73 księżyce

Płeć: Kocur

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Biała Łapa został Białym Kłem. Świetnie! 

Ale… Czy oprócz tego coś się zmieniło? Naprawdę w to wierzycie? Cóż, co tu dużo mówić? Tytuł wojownika z pewnością otrzymał z litości. Kocur nadal jest ciapowaty, zamyślony potyka się o własne łapy i często wpada z wizytą do Słodkiego Ogona. Taki jego los przypominający się co minutę, zdarza się i szybciej. O dziwo, że płowy jeszcze dycha i stąpa po tym marnym świecie.

Na pewno Kieł zdążył przywyknąć do nowego otoczenia, więc postawił kilka kroków w kierunku życia towarzyskiego. Duka więcej słów niż wcześniej, aczkolwiek wciąż robi to z nutką niepewności i wstydu z powodu braku kłów. Tak, nie dość, że sepleni to jeszcze mamrocze.

Nie zmieniło się również jego podejście do innych kotów - wiecie… Bycie uprzejmym, pomocnym, "dzień dobry" i "proszę" i tak dalej, i tak dalej…; ani łatwe popadanie w kompleksy. Kochajcie go, proszę, on też was kocha! 

Wygląd:

  • Ogólny opis -  Kiełek to kocur niskiego wzrostu i drobnego ciałka o maści płowej z białymi akcentami. Znajda posiada duże oczęta przypominające zachodzące słońce i wolałby, żeby na nie zwracać uwagę, niźli na to, czego nie ma w pysku - uzębienia. 

  • Kolor sierści -  płowa z białym

  • Długość sierści - krótkowłosa

  • Kolor oczu - pomarańczowe

Rodzina:

  • Ojciec - Szpak [Niewiele ma o nim do powiedzenia.]

  • Matka - Różana Sarna [Pamięta ją jak przez mgłę.]

  • Rodzeństwo - Orzechowe Futro, Poranna Zorza, Sójcze Gniazdo, Szakłak [Ostatnio widział swoje rodzeństwo, jak po kolei zostali gdzieś zabrani przez mamę i nie wracali. Nie wie, co się z nimi stało.]

  • Partner - Owcze Futerko

  • Potomstwo - Puszyste Futro i Imbirowy Korzeń (*)

Mentor: Niedźwiedzie Futro

Uczniowie:

  • dawni - Jesionowa Wichura, Biegnący Potok, Ostróżka, Rzeczna Bryza

  • obecny - ///

Historia: Różana Sarna nie chciała się zająć swoimi kociakami, dlatego postanowiła podzielić je między klanami, wierząc, iż będą miały tam lepiej, niż gdziekolwiek indziej. Kiełek pamiętał, jak matka po kolei wynosiła jego rodzeństwo do lasu. Wracała sama, po czym zabrała następnego. Kiełek trafił do Klanu Nocy, gdzie ugościła go Żwirowa Gwiazda - kotka równie ciepła, co matka, o której powoli zapomina. Nadal nie rozumie, co się stało z nim i jego rodzeństwem, aczkolwiek jest wdzięczny za opiekę nad nim i lada moment zapomni, skąd pochodzi. Bo po co rozpamiętywać?

Punkty umiejętności:

  • siła - 21

  • szybkość - 32

  • zwinność - 29

  • skok - 18

Właściciel: Postać NPC.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz