BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

BERBERYSOWA GWIAZDA

 

BERBERYSOWA GWIAZDA

Poprzednie imiona: Berberys<Berberysowa Łapa<Berberysowa Bryza

Wiek: 82 księżyce

Płeć: Kotka

Klan: Klan Klifu

Ranga: Liderka

Poziom medyczny: -

Charakter: Można powiedzieć, że z posępnej Berberys pozostał jedynie niewielkie ślad. Nadal nie do końca potrafi odnaleźć się we własnych, poplątanych myślach ani powstrzymać kreowania czarnych scenariuszy, jednak powoli uczy się to powstrzymać. Dzięki wsparciu ze strony przyjaciół i bliskich zrozumiała, że nie ma potrzeby zadręczać się głupimi błędami przeszłości, lecz skupić się na tym, co niesie teraźniejszość. Na pierwszym miejscu tak jak zwykle stawia rodzinę, stanowiącą dla kocicy największy z możliwych skarbów. Szczególną troską otacza swoje ukochane kociaki, nie mając świadomości, że często jest aż nad wyraz nadopiekuńcza. W końcu co złego jest w tym, że chce być dla nich matką, której sama nie miała? Bardzo istotną rolę dla calico odgrywa również Klan Gwiazdy i Kodeks Wojownika, bez których jej zdaniem nikt nie jest w stanie zostać szanowanym oraz mądrym kotem. Lojalność wobec współbratymców stawia ponad wszystko, dlatego niezwykle ceni sobie szczerość i umiejętność przyznania się do własnej winy, choć z powodu ogromnej dumy, szylkretka sama ma z tym problemy. Jeśli ktoś raz jej podpadnie, wątpliwym jest, że zostanie wykreślony z czarnej listy; wystarczy jedno słowo przeciw ważnym dla niej kotom, a będzie się starała zmienić życie tego nieszczęśnika w prawdziwe piekło. Chęć zemsty zawsze przezwycięży u niej zdrowy rozsądek, a gdy w dodatku w grę wchodzą nieokrzesane napady furii, wszelkie zasady przestają się liczyć. Kocica zawsze stara się wyciągnąć przyjazną łapę wobec nieznanych, jednak nie może pozbyć się paskudnego osądzania innych po pierwszym spojrzeniu. Jeśli przy pierwszym spotkaniu uzna cię za głupka, w jej żółtych ślipiach już na zawsze nim pozostaniesz. Pomimo wszystkich wad, nie można zaprzeczyć, że kotka nadal pozostaje uroczą i nad wyraz ambitną przyjaciółką, która w gorszych chwilach zawsze pocieszy ciepłym uśmiechem.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Koci kościotrup dawno przeszedł w niepamięć, a na jego miejsce wstąpiła smukła, aczkolwiek niska kotka o silnych łapach. Świat podziwia z wysoko uniesionym łbem, na którym lśnią żółte, niemal złociste ślipia oraz mały różowy nosek. Długi ogon, który kiedyś smętnie szurał po ziemi, obecnie często zostaje uniesiony do góry w wyrazie euforii. Krótkie futerko przecinają w paru miejscach blizny, a największa z nich znajduje się na szczupłym barku córki Gronostaj. Można powiedzieć, że łaciate umaszczenie tylko potęguje wyraz zadowolonej z życia kocicy, gdyż niebieskie i rude łatki rozsiane po całym ciele calico, tworzą pstrokatą mieszankę barw.

  • Kolor sierści - Niebieski szylkret calico

  • Długość sierści - Krótka

  • Kolor oczu - Żółte

Rodzina:

  • Ojciec - Rosomak (*)  — samotnik, którego kotka nigdy nie poznała. Czasami odczuwa ogromny żal z powodu jego braku, a w głębi serca chowa do niego wielką urazę za pozostawienie jej i rodzeństwa wraz z matką

  • Matka - Gronostajowy Krok (*) — niebieska cętkowana szylkretka calico, której Berberys nie pamięta. Zginęła w bitwie zaledwie kilka dni po porodzie, pozostawiając swoje potomstwo w kociarni Klanu Klifu

  • Rodzeństwo - Wodospad (*) — kocurek, który trafił do Klanu Lisa tuż po narodzeniu; Lamparci Skok (*) — kocurek, który omyłkowo znalazł się w Klanie Burzy

  • Partner - Żywiczna Mordka — kocica kocha kotka całym serduszkiem i nikomu nie pozwoliłaby go skrzywdzić za żadne skarby.

  • Potomstwo -  Fiołkowa Dolina(*), Mysi Krok, Szczawiowy Liść, Daliowy Pąk(*), Rumiankowa Pręga(*), Omszona Mordka, Zimorodkowy Blask, Zroszona Łapa(*)  — najwspanialsze dzieciaczki, których kocha bardziej niż kogokolwiek, 

Mentor: Lisia Gwiazda (*)  — wspaniały, aczkolwiek wymagający i srogi kocur. Kotka bez wahania może stwierdzić, że ich relacje polepszyły się o wiele dopiero po ukończeniu treningu.

Uczniowie

  • dawni - Żmijowy Płacz(*), Kwaśny Język

  • obecny - ///

Historia: Urodzona w Klanie Klifu jako kociak Gronostajowego Kroku oraz samotnika Rosomaka.

Punkty umiejętności:

  • siła - 20

  • szybkość -30

  • zwinność - 25

  • skok - 25

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz