BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(Brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 marca 2020

Trzcinowy Brzeg urodziła!


Trzcinowy brzeg urodziła dwa śliczne kocurki!

Ciężki

Świt

CIĘŻKI
Poprzednie imiona: —
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: —
Charakter: Pomimo przyjścia na świat podczas ciężkich śnieżyc Pory Nagich Drzew, Ciężki jest wyjątkowo energicznym oseskiem o towarzyskiej naturze i optymistycznym spojrzeniu na świat. Zdaje się nie bać niczego oraz przedkłada przyjemność przeżycia ekscytujących przygód ponad własne bezpieczeństwo, być może ze względu na swoje ograniczenie zrozumienie konceptu śmierci. Często angażuje się w przepychanki i nie może doczekać się nauki prawdziwej walki. Ma w sobie wyraźną naiwność i chaotyczność, jakby ciężko mu było zrozumieć subtelności kontaktów międzykocich oraz ogrom świata poza Kociarnią. Mimo wszystko, nie zamierza dać sobie dmuchać w mleko – żartownisiów i cwaniaków czeka sprowadzenie do parteru solidnym ciężarem kocięcego tłuszczyku.
Trzcinowy Brzeg, jego mama, nie jest zbyt zadowolona z porywczości Ciężkiego, który, nawet pomimo bezustannego pozostawania w zasięgu jej wzroku, nie przestaje realizować mnogości głupich pomysłów.

Wygląd:
  • Ogólny opis – Okrąglutki z mordki, masywny kocurek o szerokiej klatce piersiowej, tęgich nogach i malutkich, białych łapkach. Jego stosunkowo płaskie lico zdobi para owalnych ślepiów o barwie miodowej, które wydają się być zawsze zdziwione. Sierść ma półdługą, wokół szyi tworzącą zaczątki kryzy, i jedwabistą w dotyku, a jej cynamonowy odcień ciemnieje w okolicach pyska, uszu, ogona i nóg. Po ojcu odziedziczył znaczenia – białe plamy zdobią jego brodę oraz część szyi i podbrzusza. Jego nos oraz opuszki łap są ciemne.
  • Kolor sierści – cynamonowy lynx point burmski mitted z klasycznym pręgowaniem
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu – żółte [point burmski]
Rodzina:
  • Ojciec - Sójcze Gniazdo
  • Matka - Trzcinowy Brzeg
  • Rodzeństwo - Świt
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodził się w Klanie Wilka w pierwszym miocie wojowniczki Trzcinowego Brzegu i jej partnera, wojownika Sójczego Gniazda. Jego pokaźny rozmiar oraz tłustawa postura przysporzyły cienkiej a wiotkiej Trzcinie sporego kłopotu.
Punkty umiejętności:
  • siła - brak
  • szybkość - brak
  • zwinność - brak
  • skok - brak
Upomnienia: 0/3
Właściciel: ignisdae2@gmail.com

* * *

ŚWIT
Poprzednie imiona: - 
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: (na leczeniu się nie zna, w końcu ma łapki mniejsze od kasztanów)
Charakter: Świt to z pozoru promienny kociak. Radosny, optymistyczny, w zabawach nie ma sobie równych. Zaraża innych pozytywnym nastrojem, niezależnie od tego, czy ktoś sobie tego życzy, czy nie. Zachowuje się jak dżentelmen (czy tam dżentelkocur) wobec kotek, wobec kocurów jest wiernym kompanem. Nie boi sie ubrudzić i często robi dosyć ryzykowne rzeczy, aby się nie nudzić czy zaszpanować. To tylko maska, skrywająca jego mroczną naturę. Jeśli mu podpadniesz, możesz spodziewać się dosadnej zemsty. W zależności od stopnia irytacji wylądujesz albo w rzecze , albo cały klan (ewentualnie sąsiedni) dowiedzą się o twoim sekrecie. Jest bardzo ciekawski, niemal nachalny w dowiadywaniu się rzeczy o innych członkach klanu. Dopóki nie znajdujesz się na jego czarnej liście, masz do czynienia z naprawdę uroczą i wspaniałą kicią. 
Wygląd
  • Ogólny opis - Świt to kot o jasnym kolorze sierści i morskich oczach, które dosyć często wykorzystuje do oczarowywania innych członków klanu. To co go wyróżnia, to dosyć przykrótki ogon. Nie oznacza to, że nie ma go wcale. Po prostu... pewnie przez długotrwały strach matki organizm wolał zaspokajać jej potrzeby niż zająć się dokończeniem rozwoju tak ważnej części ciała u potomka. Jest krótszy niż u przeciętnego kocurka, to pewne. Sierść wpada w czarną barwę na pysku, uszach, dolnej części kończyn i ogonie. Ponadto na ogonie i w dolnych partiach kończyn widać tygrysie cętki. Sierść ma krótką, ale gęstą. Wyraz pyszczka wydaje się wiecznie odzwierciedlać radość, dzięki czemu sprawia wrażenie milusiego kiciusia.
  • Kolor sierści - płowy lynx tonkijski pręgowany tygrysio
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - morskie
Rodzina: bardzo różnorodna i nieco... Dziwaczna
  • Ojciec - Sójcze Gniazdo (bardzo grzeczny kot, wręcz zbyt grzeczny. Nie odmawia niczego, można to czasami wykorzystać. Świt darzy go względnym szacunkiem, ale nie przywiązuje się do niego) 
  • Matka - Trzcinowy Brzeg (strachliwa, wystarczy, że się do niej zbliżysz, a już ucieka. Świt lubi ją straszyć. Nie przepada za nią, ale cóż... Daje mleko, więc na coś się przydaje) 
  • Rodzeństwo - Ciężki (jedyny brat, za słabo go zna, aby jednoznacznie stwierdzić, czy trzymanie z nim przyniesie korzyści, czy wręcz przeciwnie) 
  • Partner -  ojoj... Za młody 
  • Potomstwo - tym bardziej za młody 
Mentor
Uczniowie
  • dawni -  ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie.
Punkty umiejętności
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: marciapolka@gmail.com

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz