BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 marca 2020

Trzcinowy Brzeg urodziła!


Trzcinowy brzeg urodziła dwa śliczne kocurki!

Ciężki

Świt

CIĘŻKI
Poprzednie imiona: —
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: —
Charakter: Pomimo przyjścia na świat podczas ciężkich śnieżyc Pory Nagich Drzew, Ciężki jest wyjątkowo energicznym oseskiem o towarzyskiej naturze i optymistycznym spojrzeniu na świat. Zdaje się nie bać niczego oraz przedkłada przyjemność przeżycia ekscytujących przygód ponad własne bezpieczeństwo, być może ze względu na swoje ograniczenie zrozumienie konceptu śmierci. Często angażuje się w przepychanki i nie może doczekać się nauki prawdziwej walki. Ma w sobie wyraźną naiwność i chaotyczność, jakby ciężko mu było zrozumieć subtelności kontaktów międzykocich oraz ogrom świata poza Kociarnią. Mimo wszystko, nie zamierza dać sobie dmuchać w mleko – żartownisiów i cwaniaków czeka sprowadzenie do parteru solidnym ciężarem kocięcego tłuszczyku.
Trzcinowy Brzeg, jego mama, nie jest zbyt zadowolona z porywczości Ciężkiego, który, nawet pomimo bezustannego pozostawania w zasięgu jej wzroku, nie przestaje realizować mnogości głupich pomysłów.

Wygląd:
  • Ogólny opis – Okrąglutki z mordki, masywny kocurek o szerokiej klatce piersiowej, tęgich nogach i malutkich, białych łapkach. Jego stosunkowo płaskie lico zdobi para owalnych ślepiów o barwie miodowej, które wydają się być zawsze zdziwione. Sierść ma półdługą, wokół szyi tworzącą zaczątki kryzy, i jedwabistą w dotyku, a jej cynamonowy odcień ciemnieje w okolicach pyska, uszu, ogona i nóg. Po ojcu odziedziczył znaczenia – białe plamy zdobią jego brodę oraz część szyi i podbrzusza. Jego nos oraz opuszki łap są ciemne.
  • Kolor sierści – cynamonowy lynx point burmski mitted z klasycznym pręgowaniem
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu – żółte [point burmski]
Rodzina:
  • Ojciec - Sójcze Gniazdo
  • Matka - Trzcinowy Brzeg
  • Rodzeństwo - Świt
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodził się w Klanie Wilka w pierwszym miocie wojowniczki Trzcinowego Brzegu i jej partnera, wojownika Sójczego Gniazda. Jego pokaźny rozmiar oraz tłustawa postura przysporzyły cienkiej a wiotkiej Trzcinie sporego kłopotu.
Punkty umiejętności:
  • siła - brak
  • szybkość - brak
  • zwinność - brak
  • skok - brak
Upomnienia: 0/3
Właściciel: ignisdae2@gmail.com

* * *

ŚWIT
Poprzednie imiona: - 
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: (na leczeniu się nie zna, w końcu ma łapki mniejsze od kasztanów)
Charakter: Świt to z pozoru promienny kociak. Radosny, optymistyczny, w zabawach nie ma sobie równych. Zaraża innych pozytywnym nastrojem, niezależnie od tego, czy ktoś sobie tego życzy, czy nie. Zachowuje się jak dżentelmen (czy tam dżentelkocur) wobec kotek, wobec kocurów jest wiernym kompanem. Nie boi sie ubrudzić i często robi dosyć ryzykowne rzeczy, aby się nie nudzić czy zaszpanować. To tylko maska, skrywająca jego mroczną naturę. Jeśli mu podpadniesz, możesz spodziewać się dosadnej zemsty. W zależności od stopnia irytacji wylądujesz albo w rzecze , albo cały klan (ewentualnie sąsiedni) dowiedzą się o twoim sekrecie. Jest bardzo ciekawski, niemal nachalny w dowiadywaniu się rzeczy o innych członkach klanu. Dopóki nie znajdujesz się na jego czarnej liście, masz do czynienia z naprawdę uroczą i wspaniałą kicią. 
Wygląd
  • Ogólny opis - Świt to kot o jasnym kolorze sierści i morskich oczach, które dosyć często wykorzystuje do oczarowywania innych członków klanu. To co go wyróżnia, to dosyć przykrótki ogon. Nie oznacza to, że nie ma go wcale. Po prostu... pewnie przez długotrwały strach matki organizm wolał zaspokajać jej potrzeby niż zająć się dokończeniem rozwoju tak ważnej części ciała u potomka. Jest krótszy niż u przeciętnego kocurka, to pewne. Sierść wpada w czarną barwę na pysku, uszach, dolnej części kończyn i ogonie. Ponadto na ogonie i w dolnych partiach kończyn widać tygrysie cętki. Sierść ma krótką, ale gęstą. Wyraz pyszczka wydaje się wiecznie odzwierciedlać radość, dzięki czemu sprawia wrażenie milusiego kiciusia.
  • Kolor sierści - płowy lynx tonkijski pręgowany tygrysio
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - morskie
Rodzina: bardzo różnorodna i nieco... Dziwaczna
  • Ojciec - Sójcze Gniazdo (bardzo grzeczny kot, wręcz zbyt grzeczny. Nie odmawia niczego, można to czasami wykorzystać. Świt darzy go względnym szacunkiem, ale nie przywiązuje się do niego) 
  • Matka - Trzcinowy Brzeg (strachliwa, wystarczy, że się do niej zbliżysz, a już ucieka. Świt lubi ją straszyć. Nie przepada za nią, ale cóż... Daje mleko, więc na coś się przydaje) 
  • Rodzeństwo - Ciężki (jedyny brat, za słabo go zna, aby jednoznacznie stwierdzić, czy trzymanie z nim przyniesie korzyści, czy wręcz przeciwnie) 
  • Partner -  ojoj... Za młody 
  • Potomstwo - tym bardziej za młody 
Mentor
Uczniowie
  • dawni -  ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie.
Punkty umiejętności
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: marciapolka@gmail.com

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz