BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 marca 2020

Pszczółka urodziła!

Pszczółka urodziła trzy (cztery) śliczne kociaki!

Wschód

Bocian
Żuraw
Czapla

BOCIAN
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: II {zna podstawowe rośliny, ich właściwości, czasami o coś zapyta swojej mamy}
Charakter: Bocian należy do specyficznych kotów, o trudnym, nieciekawym charakterze. Nie jest łatwo go zrozumieć. Kocur kieruje się poglądami i posługuje słownictwem, których trzyma się uparcie, nie zmieniając zdania cokolwiek by się miało wydarzyć. W swoim zachowaniu nie dopatruje się niczego złego, a wręcz uważa, że szczęściem dla Klanu Lisa jest taki mieszkaniec jak on! Często używa swojego imienia budując zdanie, podkreślając jego wartość, natomiast ulubionymi przekleństwami potrafi uraczyć uszy nawet malutkiego kociaka. Dla Bociana wszyscy poza Pszczółką, są śmierdzącymi lisimi łajnami, nadającymi się jedynie do wykonywania podstawowych obowiązków wojowników. Mimo wszystko lubi swój klan, jest mu lojalny i potrafiłby oddać życie w walce za jego wolność. Pozostałe klany nie mają dla niego żadnej wartości, wierzy w ich szybki koniec. Kocur jest gotowy do wielu poświęceń, żeby udowodnić własną wartość przed samym sobą. Nie liczy się ze zdaniem innym. Bocian skupia się tylko na własnych celach, podświadomie starając się stać jeszcze lepszym. Uważa, że słuchanie jego rozkazów, może być korzystne, a wręcz doceniane. Jest bardzo pewny siebie. Oczywiście posiada też pozytywne cechy. Często pokazuje swoją odwagę, siłę, oraz spryt. Energiczny, gotowy do działania w każdym momencie. Należy do kotów, które uwielbiają dominować. Możesz być pewien, że jeśli mu podpadniesz, nigdy ci tego nie zapomni – posiada dobrą pamięć. W każdym momencie swojego życia zachowuje czujność. Ciężko zdobyć jego zaufanie. Nie potrafi też trzymać języka za zębami. Jeśli zostanie mu powierzony sekret, w odpowiednim momencie rozgłosi go zainteresowanym, przy okazji żądając czegoś w zamian. To manipulator. Chce, żeby wszystko szło zgodnie z jego planem, z chęcią rozkazuje, a jeśli tylko ktoś próbuje mu pokazać sprzeciw, spotyka się z ostrymi pazurami. Arogancki i kłamliwy. Zawsze na pysku tego kocura maluje się obojętność. Nigdy nie krzyczy, zawsze mówi spokojnym, chłodnym tonem głosu. Jest obserwatorem, który potrafi tak długo śledzić ruch przeciwnika, dopóki nie pozna jego wszystkich zamiarów. Sam pozostaje zamkniętą księgą. Może pochwalić się nie tylko ostrym językiem, ale również licznymi zdaniami na każdy temat. Jak przystało na członka cudownego Klanu Lisa, nie wierzy w Klan Gwiazdy, natomiast kodeks wojownika traktuje bardziej jak zabawne zasady. Stosunek kocura do osobniczek płci pięknej jest dość normalny, raczej darzy je swego rodzaju sympatią, z kolei kocurów, którzy zamiast się go słuchać i pracować się lenią, traktuje jak zdechłe myszy, jego gniew wówczas rośnie. W całej swojej naturze, Bocian postrzega siebie jako wspaniałego osobnika, bez którego świat mógłby przestać istnieć. Jest ambitny, pracowity, niestety zachowuje się również egoistycznie. Chce dojść do czegoś wielkiego.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Na pierwszy rzut oka, wydaję się niegroźnym, niewinnym kocurkiem, jednak przy bliższym spotkaniu można się przekonać, że wygląd jest jedynie pozorem. Biała, lśniąca i długa sierść pokrywa jego średniej budowy sylwetkę. To dodaje mu zwinności. Łapy kocura są masywniejsze, natomiast ogon puchaty. Ma kręconą lekko sierść, krótszy pyszczek i zaokrągloną głowę. Jego uszy zdobi para ślicznych pędzelków. Oczy odcieniem zieleni przypominają las. 
  • Kolor sierści - biały (rudy arlekin pręgowana klasycznie) 
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone 


Rodzina:
  • Ojciec - Chmurka
  • Matka - Pszczółka
  • Rodzeństwo - Wschód, Żuraw, Czapla
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: rjw15@wp.pl

* * *
WSCHÓD
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: [wszystkie roślinki wyglądają tak samo zdaniem malca]
Charakter: Uśmiechnięta kuleczka szczęścia, do każdego pała sympatią i z każdym jakby mógł zaprzyjaźniłby się w trymiga. Bardzo, ale to bardzo kocha swoją rodzinkę i dla nich stara się zrobić wszystko, byle ci byli radośni. Nie ma pojęcia o istnieniu Bobrzej Kłody, więc Chmurkę traktuje jak swojego prawdziwego tatę, przelewając całą swoją miłość na niego. Wschód jest bardzo naiwnym kociakiem. Jeśli powiesz mu, że żyje w brzuchu niebieskiego potwora, uwierzy ci i zacznie panikować. Tak z kocurka jest mały panikarz, jednak jeśli nawrzeszczysz na niego odpowiednio wysokim tonem i przezwycięży strach oraz wykonać zlecone zadanie. Oprócz bycia uśmiechniętym i naiwnym panikarzem opisując kociaka warto wspomnieć, że jest on niezwykle [] i na sam widok muchy potrafi uciekać gdzie pieprz rośnie. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Mała, gruba, pulchna kulka, która z uśmiechem toczy się przez świat.
  • Kolor sierści -  rudy srebrny arlekin pręgowana tygrysio
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone 


Rodzina:
  • Ojciec - Bobrza Kłoda [biologiczny], Chmurka [przybrany] - kocha go ponad życie, jest wzorem dla niego
  • Matka - Pszczółka - wzór wszelkich cnót dla malca. 
  • Rodzeństwo - Bocian - braciszek, któremu pozwala na wszystko; Czapla - głodna bestia, Żuraw - nawet lubi kocurka
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa z wykorzystania Bobrzej Kłody przez Pszczółkę.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Właściciel: Postać NPC

* * *
ŻURAW
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: 
Charakter: Jest dość dojrzały jak na kociaka. Dostojności i gracji nie można mu odmówić pomimo kocięcych łapek. Zawsze jest pogrążony we własnych myślach i mało kiedy można zauważyć jak poddaje się beztroskim dziecięcym zabawą. Jednak mimo wszystko z Żurawia jest niemały romantyk. Kocurkowi marzy się wielka miłość niczym ta z opowieści Konopii, gdzie szaleńczo zakochane w sobie koty są się w stanie nawet zabić dla ukochanego. Tak ta myśl porwała małego Żurawia sprawiając, że jego serce szybciej bije na samą myśl o takiej miłości. Niestety jedną miłość jaką jak na razie doświadcza to ze strony mamy i jak na razie nie ma co liczyć na coś więcej. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Puszysta, biała kuleczka o już długich łapkach i szczupłej sylwetce, kryjącej się pod kupą śnieżno-białych kłaków. Kocurkowi pomimo młodych lat nie można odmówić piękna osobistego. Wygląda jak mniejsza kopia ojca. 
  • Kolor sierści -  biały (kremowy klasyczny z białym)
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - brązowe


Rodzina:
  • Ojciec -  Chmurka
  • Matka - Pszczółka 
  • Rodzeństwo - Bocian, Wschód, Czapla
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Właściciel: Postać NPC

CZAPLA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Leniwy, głupiutki i wiecznie głodny. Taki w skrócie jest młody Czapla. Dzieciak najchętniej leżał lub siedział cały dzień w żłobku, nawet nie wystawiając nosa poza kociarnię. Jedynymi rzeczami, jakie ma ochotę robić, są jedzenie, spanie i ewentualnie zabawy z rodzeństwem pochłaniające mało energii, np. chowanego. Za to da się mu wszystko, absolutnie wszystko wmówić, a ten w ogóle się nad tym nie zastanowi i przyjmie za suchy fakt. Tak naprawdę, to aktualnie nie potrafi myśleć logicznie i wszystko, nawet najgłupsza rzecz będzie miała dla niego sens. Coś jeszcze? A tak. Kocurek spędza prawie cały swój czas na marudzeniu i rozwodzeniu się nad tym, że jest strasznie głodny. Zjadł 5 minut temu? "Mamoooo, daj mi jeeeść!"
Wygląd:
  • Ogólny opis - Gruby, spasiony, niewyobrażalnie wielki i masywny kociak, najpewniej swoją masę ma po tatusiu. Aż dziwne że Pszczoły nie rozdarło na pół podczas porodu.Czapla ma krótką, srebrną sierść na którą jak na kawie znajdują się różne zawijasy. Jego pręgi są mocno ciemniejsze niż reszta ciała, a brzuch, łapy, końcówka ogona i kawałek pyszczka jest w białym kolorze. Oczy tego czołgu są w kolorze żółtym, a pod nimi znajduje się niewielki, różowy nosek. Z samej głowy sterczy para zaokrąglonych uszu.
  • Kolor sierści -  niebieski pręgowany klasycznie srebrny z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte


Rodzina:
  • Ojciec - Bobrza Kłoda
  • Matka - Pszczółka 
  • Rodzeństwo - Żuraw, Wschód, Bocian
  • Partnerka - brak
  • Potomstwo - brak


Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Lisa. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Właściciel: Postać NPC

* * *

1 komentarz: