BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 marca 2020

Lis! (Samotnik)

Lis |  Samotniczka 


LIS
Poprzednie imiona: Milka
Wiek:10 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: -
Charakter: Kiedyś była miłym i przyjacielskim kociakiem, uwielbiała się bawić z innymi - bawić ze swoim rodzeństwem w ganianego. Jednak odkąd Dwunożni ją złapali i zaczęli się nią w haniebny sposób bawić – zmieniła się nie do poznania. Stała się zimna, nie potrafiąca zbytnio zagadywać do innych, mało kiedy się śmiała, aż w końcu przestała. Żaden kot, który ją spotkał i usłyszał krótką opowieść o jej dotychczasowym życiu nie potrafił jej pomóc - o ile w ogóle próbował! Pomimo tego, że jest odważna czasami ma napady lekkiego strachu, zatrzymuje się i nie wie co ze sobą zrobić, na szczęście zdarza się to bardzo rzadko. Oczywiście zagaduje do innych kotów, ale tylko w ostateczności - oraz gdy wie, że prawdopodobnie nic wielkiego jej się nie stanie.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Cóż tu dużo pisać, kotka jest w całości czarna. Jednak na końcówce swego pięknego, jakże długiego ogona ma pomarańczowy ślad po zabawie Dwunożnych, którzy próbowali zmienić jej całą sierść.
  • Kolor sierści - czarna
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec – Rudy (przyszywany)
  • Matka – Nitka (przyszywana); Milka (biologiczna)
  • Rodzeństwo – Jaskier, Złotka (*), Szynszylka (*).
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor:

Uczniowie:
dawni -
obecny -
Historia: Nim dowiemy się jak kotka trafiła na ślad klanów, postarajmy się poznać kawałek jej historii. Gdy otworzyła swe cudowne niebieskie ślepka była w sytuacji, którą pamięta jak przez mgłę – dwie kotki kłócące się o coś. Jedna odeszła druga została z nią. Później pojawił się kocur który się nimi zaopiekował – nią, jej matką oraz rodzeństwem. Niestety Dwunożni postanowili pewnej nocy zakraść się do ich legowiska i ukradli Złotkę oraz Szynszylkę – jej dwie siostry. Jaskiej, najstarszy z rodzeństwa, obronił Milkę, niestety ich ojciec przypłacił za to życiem. Cała trójka uciekła głęboko w las. Nitka, ich matka, wyznała pewnej nocy, że Milka nie jest jej córką. Była w takim szoku, że musiała pobyć przez chwilę sama – niestety gdy wróciła w miejsce, gdzie pozostawiła dwa koty, ich już nie było. Milka wędrowała sama przez długi czas – aż w końcu złapali ją mali Dwunożni. Nie wiedziała czemu to robią, ale mieli wielkie pudło a w nim coś pomarańczowego. Widziała, jak wokół było pełno zwierząt właśnie a takim kolorze... Jej futro też chcieli zmienić, jednak nie dała się łatwo. Zaczęła się wierzgać, wymachiwać małymi łapkami aż w końcu raniąc, wydostała się z tej pułapki. Biegła przed siebie długi czas, czasami spotykając na swej drodze inne koty które opowiadały jej o różnych kotach mieszkających w lasach, zwanych klanami. Postanowiła, że ich odszuka i... właśnie. Co dalej? Poprosi o przyjęcie? O schronienie? Nie. Nie chciała prosić – chciała to oświadczyć.
Trzeba też dodać, że po ucieczce od Dwunożnych którzy ją złapali zorientowała się, że dostrzegła na końcówce swojego ukochanego ogona pomarańczowy ślad. Zapewne musiało im się udać zamoczyć jej część ciała w tym płynie... Stwierdziła, że zmieni swoje imię na Lis. To bardziej do niej aktualnie pasowało.
Punkty umiejętności:
siła - 7
szybkość - 20
zwinność - 20
skok - 13
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Wuwei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz