BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

09 lutego 2017

Info

Siemanko! Wstawiam ten post, ponieważ chcę z wami omówić kilka spraw.
First, punkty za opka. Z ich powodu powstała niejedna kłótnia. Chcę to wyjaśnić raz na zawsze (pewnie po przeczytaniu kłótnia też będzie, ale przynajmniej będzie wiadomo na czym stoimy).
A więc powiem powstanie tego całego pomysłu z mojego punktu widzenia. Otóż, kiedy Miodek (lub Krucza, ni pamiętam) była matką na blogu, Lodzik rzuciła pomysł "A może zrobimy levele kotom, takie jak mają medycy?". Większość (w tym ja), uznała pomysł za fajny, choć część była przeciw (tu pierwszy shitstorm). I ostatecznie zrobiono głosowanie. Wygrały punkty za opka. Ale cóż, ankietę usunięto i po pewnym czasie wszyscy zapomnieli o pomyśle. Do czasu aż opisałam sobie ten punkt w roboczym. Wtedy jedni zaczęli się sprzeciwiać, inni mówić, że było głosowanie. Ale tak serio- padł pomysł, było to całe głosowanie, ale czy wiedzieliśmy, co konkretnie chcemy? Nie. Punkty za opka nie były dopracowane pod względem realizmu i wielu innych. A i tak pomysł okazał tak "ważny", że wszyscy o nim zapomnieli na długi czas. Ale, mnie osobiście nie pasuje to, że uczeń czy starszy ma być lepszy o wojownika.
Dlatego proponuję kompromis. Uczniowie dostaną do rozdania 60 punktów, a kiedy zostaną mianowani na wojowników, otrzymają pozostałe 40 punktów. Gdy kot zostanie starszym, straci 25 punktów. Co wy na to? Wydaje mi się to realistyczne i sprawiedliwe.
Teraz second, też tyczy się umek. Od teraz wszystkie koty klanowe mają mieć przodującą umiejętność klanową (W KN to siła, w KK skok, w KB szybkość i w KW zwinność) najlepszą bądź drugą najlepszą. Nie będzie więc czegoś takiego, że kot dołącza do Klifu, a ma siłę 40, szybkość i zwinność 25 a skok ledwie 10, choć jest to przodująca tam umiejętność. Oczywiście właściciele żyjących teraz postaci nie muszą tego zmieniać- zasada tyczy się każdego nowego kota.
Czas na third, czyli dodajemy Pustkę. Pustka to miejsce, gdzie trafiają samotnicy i pieszczochy nie wierzące w Klan Gwiazd po śmierci. Bo tak szczerze, to te koty po śmierci po prostu giną w postach bloga, a szkoda. Oni też są warci (chyba xD) zapamiętania. Ale, koty tam będą trafiały dopiero od dziś, bo mam za dużo roboty z KG i MGBG by szukać zaginionych i jeszcze im robić line'y.
Fourth, regulamin. Tu tylko mała wzmianka, że Cebu "uogólnia" moją wersję regulaminu (który jest mega długi), więc spokojnie, już nie będzie tyle czytania ;)
Fifth, czyli dwa w jednym. Do formów adopcyjnych dodana zostanie notka mówiąca o tym, dla kogo nadaje się dany kot i czy trzeba czytać jego poprzednie opka. I drugie, czyli zaktualizowane maści (również przez Cebu :3) oraz nowy kanon imion (to pojawi się z czasem). Dodam też informację nad formularzem, że każdy nowy ma obowiązek zapoznania się z regulaminem, maściami, "o klanach", terenami i formularzami innych postaci. Bo coraz więcej nie czyta tego, lub czyta na "odpieprz się" i potem zadaje milion pytań lub nieprawidłowo wypełnia formularz, mimo iż w klanach jest pełno tych dobrze wypełnionych. Jak dołączać, to na poważnie :/
To chyba tyle. Wszelkie pytania i skargi oraz sugestie- wiecie gdzie kierować
~Ziemniak



2 komentarze:

  1. No to tak...
    1. Ładnie, bardzo ładnie. Jednak przy tych starszych skłaniałabym się bardziej ku 24 lub 28 punktach, aby każda umiejętność traciła po równo.
    2. No i gitara. Tak być powinno.
    3. Skoro mowa tu o pustce warto by też wspomnieć o postaciach zaginionych. Wielu wojowników przepadło bez śladu (jeden nawet z mojej winy), ale nikt się o nich nie upominał.
    4. My to jeszcze Pyrko będziemy obgadywać. Bo nie wiem, czy wszystko będzie okej. No, ale sam regulamin jest prawie skończony więc...
    5. No i pięknie! Nie będzie trzeba robić powtórki z tematu i znów nakładać góry informacji, bo ktoś chciał adoptować jakaś postać :)

    OdpowiedzUsuń