BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 lipca 2016

Stukotny event!

Czy wiedzieliście, że nasz blog ma swoje specjalne archiwum, w którym znajduje się każda postać, jaka kiedykolwiek pojawiła się na blogu? Jeżeli nie, to zapewne nie masz też pojęcia, że każdy kot ma swój numer. Dzięki temu systemowi z łatwością doliczyliśmy się, że Spopielony Kwiat jest setnym, grywanym kotem na WC: NE! Z tej okazji przygotowaliśmy dla was specjalny event!

Waszym zadaniem będzie napisanie opowiada… a może jednak nie? Tym razem będzie inaczej niż zwykle!
Aby wziąć udział w evencie należy wykonać jedno z poniższych zadań. Wszystkie prace będą podlegać ocenie, jednak wyjątkowej. Szkoła się kończy, więc macie ostatnią szansę na 6 z polaka. Każda praca zostanie właśnie oceniona w skali 1-6.

Jeżeli dostaniesz ocenę:
1 – nic nie wygrywasz, sorki
2 – też nic
3 – możesz sobie pokolorować imię i kilka punktów w formularzu ;)
4 – dostajesz prawa autorskie (pozdro dla tych, którzy już mają xD)
5 – masz prawo stworzyć nową postać NPC, która powiększy wybrany przez ciebie klan
6 – będziesz miał prawo wybrać ostatnie naznaczone kocię, z Klanu Burzy (daję tylko jedną szóstkę!)
UWAGA! Każda wyższa ocena otrzymuje też niższą nagrodę, tzn. za 6 dostajesz nagrody 3-6.

Możesz też wykonać jedno z zadań dodatkowych. Za ich wykonanie możesz otrzymać takie same nagrody, tylko że skala ocen to 1-5.

Czas na składanie prac: 2 tygodnie (prace wysyłaj na konto WC:NE w wiadomości „stukotny event”)
Wyniki: 1 lipiec 2016r. (prace ocenia Błękitna Łapa, ma zakaz udziału)

Wszystko jasne? Więc teraz możesz sobie wybrać zadanie:

ZADANIE 1
Koci Kronikarz
~ * ~
Wciel się w rolę kronikarza i opisz dzieje naszych klanów. Pomogą ci w tym „Historia klanów” [KLIK] lub stare opowiadania. Dużym ułatwieniem będzie też staż, w końcu ci, którzy są tu nie od dziś lepiej znają nasze dzieje.
Ilość słów: min. 500


ZADANIE 2
Listy do Nieba
~ * ~
Wyobraź sobie, że możesz napisać list do zmarłego krewnego (oczywiście takiego, którego znasz!). Napisz go! Możesz opisać w nim ostatnie zdarzenia, trochę się wypłakać i pożałować… Nie zapomnij poprosić o odpisanie! A nóż ci się uda!
Ilość słów: min. 400


ZADANIE 3
Co mówią Gwiazdy?
~ * ~
Pamiętasz tą postać, którą pogrzebałeś? Tą, która zmarła i odeszła do Klanu Gwiazd lub w miejsce, gdzie Ich brak? Wciel się w postać duszy zmarłego kota, żyjącej wśród przyjaciół, bądź przemierzającej w bólu Ciemny Las. Napisz coś zmarłym, ten ostatni raz…
Ilość słów: min. 1000
*wymagana przynajmniej jedna martwa postać


ZADANIE 4 (dodatkowe)
Archiwalne Ciekawostki
~ * ~
Prześledź historię bloga i znajdź jak najwięcej ciekawych i wyjątkowych sytuacji. Mogą to być np.: Pierwszym klanem, który zdobył wojownika był Klan Nocy; 7 postaci zniknęło w niewyjaśnionych okolicznościach; Słoneczne Skały były kiedyś obozem Klanu Słońca…
Liczy się ilość i prawdziwość ciekawostek. Trzech powyższych oczywiście nie wolno już wykorzystać.
Minimalna ilość ciekawostek: 100, aby dostać 5 (dasz radę??!!)


ZADANIE 5 (dodatkowe)
Portret rodzinny
~ * ~
Czy dasz rade narysować cały klan? Wliczając w to też martwych członków. Spróbuj podjąć się wyzwania!
Minimalna ilość kotów: 9 (za 9 nie ma jedynki ;) )

*nie możesz rysować Klanu Słońca i samotników

1 komentarz:

  1. Możliwe, że zrobię zadanie piąte dodatkowe, o ile będę miała ochotę :D
    ~ Miód, Tajemnicza i Duszek

    OdpowiedzUsuń