BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 lipca 2014

Szept

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
SZEPT
*Poprzednie imiona: Zenit
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy >> Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: _venusix_ | sojczemarzenie@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szept z postury w sumie wygląda jak kotka. Jest dużo mniejszy niż niejedno kocię w jego wieku. Jakiś masywny to on raczej nie będzie. Oprócz tego, gęste futro ukrywa, że point jest bardzo chudy i zgrabny. Jego łapki są mięciutkie i wyglądają na grube, jednak w rzeczywistości są patykowate. Bycie takim cienkim ma swoje plusy, ponieważ wciśnie się on w każdy kąt! Nie da się nie dostrzec jego pięknych, błękitnych ślepi, które iskrzą niczym gwiazdki na niebie. Nieważne ile zje, jest chudy. Nie jakiś wychudzony, ale po prostu ma szczupłą sylwetkę. Najwyraźniej ten cały pokarm idzie w futro, ponieważ jest ono piękne, zdrowe i błyszczące!
Cechy szczególne - Łaciaty nos i poduszki łap. Dużo mniejszy niż koty w jego wieku. 
Kolor sierści - Niebieski point syjamski pręgowany tygrysio 
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Szept to absolutnie najbardziej uroczy i nieśmiały kociak, jakiego poznasz. On sam nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest słodki, ale lubi kiedy bliskie mu osoby tak mówią. Point ma złote serduszko, jest bardzo czuły, inteligentny, ciekawski i kochany, jednak trzeba dać mu czas, aby ci zaufał i się otworzył. Często można go ujrzeć samotnie bawiącego się z jakimiś gadami, płazami lub motylkami, przez co inni uznają go za dziwnego lub zwyczajnie introwertycznego, jednak są oni całkowicie w błędzie! Wręcz przeciwnie — on marzy o posiadaniu przyjaciela i panicznie boi się, że na zawsze będzie sam, albo nawet jeśli już ktoś go polubi, to go opuści... Point po prostu jest bardzo nieśmiały i cichy. Można porównać go do motyla. Daj mu czas, aby kokon się otworzył, a nie pożałujesz! Warto mieć tego kociaka u swego boku. Jest wiernym, rozluźniającym atmosferę kocurkiem, o wielkim, złotym serduszku! Oprócz tego, często jego jasne futerko staje się brudne, ponieważ kocię lubi przesadzać różnorodne roślinki! Uwielbia zioła oraz dawanie nowego życia! Mimo nieśmiałości, jego oczy zawsze są wielkie i ciekawskie. Nic przed nim nie ukryjesz. Nieważne, czy chodzi o emocje, rzecz czy skutek błędu, on prędzej czy później go wyłapie. Ale nie będzie zły, tylko powie ci, jak to naprawić lub pocieszy! Nie ma potrzeby się go bać, a szczególnie, że to on boi się ciebie bardziej, niż ty jego! Jeśli Szepcik ustanowi sobie jakiś cel — nie odpuści!

MORALNOŚĆ

Jest to kot bardzo wierny. Ciężko zaskarbić sobie jego uśmiech, ale jeśli już go posiądziesz, nie zniknie. Tak samo to działa z całym klanem. Okażesz mu miłość i dasz schronienie? Poczekaj chwilę, a będzie twoim najwierniejszym członkiem klanu! Często słyszy od piastunki oraz Nenufarowego Kielichu o "Klanie Gwiazdy". Lubi o nim słuchać i wierzy w każde słowo, jakie o tym zasłyszy. Nie skrzywdziłby nikogo "bo tak". Musi mieć do tego powód. To nie tak, że nie ma siły, czy my się nie chce, po prostu go do tego nie ciągnie.

CIEKAWOSTKI

* Ma nullofobie (lęk przed odrzuceniem) i emetofobie (lęk przed wymiotowaniem, patrzeniem jak ktoś wymiotuje).
* Zbiera różne skarby, takie jak piórka, ciekawe kamyczki, błyskotki... Czasem, jeśli spodoba mu się jakiś kwiatek, ususzy go i schowa, a niekiedy wplecie w futerko. Jeśli dostaniesz od niego taki przedmiot, to jesteś dla niego bardzo ważny!
* Lubi słuchać i obserwować ptaki oraz różnego typu płazy. Czasem udaje, że skacze jak żabka albo wije się jak jaszczurka lub wąż. Oprócz tego często przesiaduje gdzieś z boku i słucha o czym mówią inni. Uwielbia słuchać, a szczególnie natury, historii oraz legend!
* Cała jego skóra jest łaciata (nawet język!), jednak nie widać tego przez grubą warstwę sierści.  
* Lubi, kiedy bliskie mu koty zdrabniają jego imię lub używają zamienników w stylu "Rybcia", "Kwiatuszek" itp. Kiedy jednak zrobi to ktoś mu obcy, czuje się nieswojo i jest przytłoczony.
* Ma świetną pamięć do mało istotnych rzeczy. Powiedz mu, że najbardziej lubisz kolor niebieski, a on nigdy o tym nie zapomni! 
* Często ma koszmary i widzi w nich mamę, tatę i brata, jednak nie pamięta kim są. Jedyne, co dzwoni mu w głowie, to ich imiona oraz zamglone postury. Najjaśniej widzi ojca, niebieskiego pointa, oraz jego szorstki głos.
* Kocur, który zdjął go z drzewa bardzo wygląda jak jego ojciec, jednak jest jego totalnym przeciwieństwem, dlatego Szepcik go lubi i czuje się przy nim trochę bezpieczniej! 
* Często jest mylony z kotką, ale podoba mu się to. Nie wie jeszcze dlaczego. Czasami mówią mu, że pachnie i wygląda jak kocica.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Przesadna ostrożność, siła, słuch, słabe radzenie sobie w gorętszych porach, bojaźliwość, długo schnące futro
Mocne strony: Zwinność, wzrok, pływanie, węch, strategiczne myślenie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szczaw (*) - nie pamięta i zdecydowanie nie chciałby pamiętać. Ma jedynie koszmary z nim związane oraz samo mgliste wspomnienie wysokiego niebieskiego pointa, złudnie podobnego do... Szałwiowego Serca.
Matka - Konstelacja (*) - pamięta ją tyle co ojca, przybrana: Nenufarowy Kielich - kotka, której pyszczek ujrzał jako pierwszą rzeczą po wybudzeniu. Ufa jej najbardziej ze wszystkich z całego Klanu Nocy. Nie umie wymówić jej mienia, więc woła na nią "Mama Nenu". 
Rodzeństwo - Fala - Brat obronił go przed ojcem i kazał mu uciekać! Sam Szepcik tego nie pamięta, jednakże jego brat, po uśmierceniu toksycznego ojca, nie znalazł wyczerpanego kocięcia. Miejmy nadzieję, że jeszcze kiedyś ich drogi się spotkają...
Partner - ZDECYDOWANIE jest za młody, ale w przyszłości chętnie pozna miłość swego życia!
Potomstwo - Jak już sobie kogoś znajdzie, to bardzo chętnie!

INNE

Weżynowy Splot - kocica, która go uratowała. Nie umie jej podziękować, więc czasem podchodzi do niej z czymś ładnym ze swojej kolekcji, kładzie przed nią i ucieka. 
Szałwiowe Serce - BARDZO złudnie podobny do ojca. Czasem myli się i nazywa go "Tata Scaw", ale zazwyczaj jest to "Tate Salwik". Urocze! 
Kotewkowy Powiew - opowiada mu różne historie, których miło się słucha! Nawet ją lubi, ale jeszcze nie ufa jej w pełni, a przynajmniej nie tak jak Nenufarze.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Szept, urodzony 8 księżyców po swoim starszym bracie. Miał 1 księżyc, kiedy jego toksyczny ojciec — Szczaw — dostał furii i próbował zabić całą swoją rodzinę. Zamordował Konstelację, mamę braci, i próbował też Zenit. Fala jednak zatrzymał go i kazał uciekać maluchowi. Przez to, że ledwo odrósł od ziemi, nie zaszedł daleko. Po niedługim czasie porwała go mewa! Na szczęście Nocniaki — Szczawiowe Serce oraz Wężynowy Splot — zabrali go do obozu. Teraz opiekują się nim Nenufarowy Kielich oraz Kotewkowy Powiew. Czy kocię poradzi sobie w nowym, nieznanym otoczeniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz