BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

WRONIE NIEBO

 WRONIE NIEBO

Poprzednie imiona: Wrona

Wiek: 31 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Wrona nigdy wcześniej nie była otoczona takimi tłumami kotów. Obudziło to w niej całkowicie uśpione lub ledwo pokazujące się wcześniej cechy. Po pierwsze stała się jeszcze bardziej gadatliwa, dociekliwa i ciekawska niż wcześniej, wszędzie musiała być, wszystko musiała wiedzieć i wszystkiego musiała spróbować. Nie ma dla niej limit informacji, wszystko dzielnie przyswaja z uśmiechem na pyszczku i zaciekłością w ślepiach, potrafi nieźle wymęczyć swoimi pytaniami i tym jak wbija się w słowo podczas rozmowy. Mimo to kotka nie robi tego z złośliwości czy braku szacunku, oczywiście, że nie! Wronia Łapa jest przesympatyczna i bardzo kontaktowa, można z nią porozmawiać o wszystkim, ale nie warto wyjawiać jej sekretów, bo niestety nie potrafi trzymać pyszczka zamkniętego nawet przez moment. Wszystko zaraz wypapla, a potem sama się zdziwi i będzie zaprzeczać, że to nie ona zaczęła. Niestety właśnie drugą cechą, która się nasiliła jest fałszywość i to z jaką łatwością uczennica kłamie. Nigdy nie wiadomo kiedy mówi prawdę, a kiedy nie, ponieważ młoda jest bardzo charyzmatyczna i przekonywująca. Na szczęście wielu współklanowiczów przejechała się już na słowach czarnej i ostrożniej podchodzą do tego co od niej słyszą. Mimo wszystko Wrona jest raczej lubiana w towarzystwie innych kotów, a przykłada sie do tego to jak łatwo przychodzi jej rozmowa nawet z obcymi wojownikami spoza Klanu Nocy. Z Wroniej Łapy zrobił się niezły dowcipniś i sowizdrzał. Nie potrafi odmówić sobie nawet najmniejszego żartu, nawet jeśli jej potencjalnym celem jest pięć razy starszy od niej wojownik-zgred. Najczęściej sama najgłośniej śmieję się ze swoich kawałów, żeby zaraz potem dostać długie i męczące kazanie od Pstrągowego Pyska, która niestety jest najczęściej ofiarą psikusów uczennicy. Wiele rzeczy jednak nie uległo zmianie, kotka dalej ma w sobie wielkie pokłady ambicji i uporu, które jednak nie zawsze działają jak powinny. Bez pochwał i zauważenia przez inne koty jej zapał słabnie, a z tej zagorzałej i żądnej wiedzy Wrony staje się leniwym, śpiochem, który gdzieś ma to wszystko, dopóki nie ktoś nie przemówi jej do rozsądku i nie zmusi by iść na trening. Ta czarna persona to prawdziwa artystka i aktorka. Świetnie odgrywa wymyśloną przez siebie rolę i potrafi świetnie się jej trzymać.

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Wronia Łapa jest dużą, szczupłą i atletyczną kotką. Mimo swojej energicznej osobowości, niezwykle elegancka i dostojna, jeśli chodzi o sam jej wygląd. Ma bardzo długie, sarnie nogi z niewielkimi, okrągłymi łapkami w których kryje niewielkie, ale bardzo ostre pazurki. Wydłużona, lekko zaokrąglona sylwetka kończy się puchatym, gibkim ogonem o dość zadziwiającej długości. Na smukłej szyi dumnie, zawsze wysoko podniesioną nosi kształtną głowę z długim, lekko garbatym pyszczkiem. Oczy kotki potrafią przewiercić inne persony na wylot, a ich skrząca, intensywnie słoneczna barwa rozświetla jej wręcz grobowy wizerunek. Uszy ma spore, trójkątne, zakończone uroczymi pędzelkami, a w środku gęsto zarośnięte futerkiem, które miesza się ze puchatymi policzkami uczennicy. Szata Wrony jest oczywiście czarna, tak jak pióra tego ptaka, tylko że w jej przypadku, jednolita, bez szarych miejsc, a do tego bardzo długa i gęsta o miękkiej, ale śliskiej teksturze. 

  • Kolor sierści -  czarna

  • Długość sierści - długa

  • Kolor oczu - żółty 


Rodzina: 

  • Ojciec - Pędrak {przemiły, podstarzały kocur, który był znany przez wszystkie koty oraz ludzi w okolicy, jako wieczny włóczęga. Miał czarne, długie i postrzępione futerko oraz zielone, błyszczące oczy.}

  • Matka - Krówka {ładna, ale posiwiała kotka. Przybłąkała się na farmę względnie niedawno, ale postanowiła tutaj zostać razem z Pędrakiem. Dopiero ludzie stąd dali jej imię Krówka, przez jej łaciate czarno-białe futerko.} 

  • Rodzeństwo - Kruk {ukochany braciszek, był najlepszym kompanem Wrony, zawsze wszędzie chodzili razem. Był prawie cały czarny, prócz dwóch białych plamek na brzuchu, które były prawie całkowicie niewidoczne.}, Sroka {znienawidzona siostra, która wiecznie miała jakiś problem. Na wszystko narzekała i nie rozumiała, że ktoś nie ma ochoty spędzać z nią czasu. Była kopią matki, nawet futro starała się mieć przylizane tak jak ona.}

  • Partner - Nie ma kota, który byłby godny posiąść ją na własność.

  • Potomstwo - No raczej nie. 


Mentor: Pstrągowy Pysk

Uczniowie: 

dawni -

obecny - 

Historia: Kotka urodziła się na farmie niedaleko terenów klanów. Gospodarstwo należało do sporej, miłej rodziny, która nigdy nie zrobiła krzywdy kocim lokatorom. Zimą często ich dokarmiała oraz pozwalała spać w ciepłej stodole razem z trzodą. Tak na prawdę nic nie zwiastowało katastrofy. Stało się to późną jesienią kiedy to siostra Wronki po kłótni z matką po prostu poszła w stronę lasu. Razem z resztą rodziny czekali na nią parę dni, ale w końcu pozostała dwójka rodzeństwa postanowiła wyruszyć w poszukiwania. Podczas ucieczki Kruk został złapany przez ojca, jednak Wronie udało się zbiec i wyruszyła sama na poszukiwanie siostrzyczki. Czując jej zapach, który na szczęście zdążył nie zniknąć skierowała się w stronę lasu, nie wiedząc że Srokę dawno znaleźli inni ludzie. Błąkała się przez parę dni, aż odnalazła ją Żwirowa Gwiazda. W obozie Klanu Nocy odzyskała siły i godząc się ze stratą siostry, postanowiła dołączyć jako uczennica. Jej mentorką została Pstrągowy Pysk, ogromna i potężna kocica, do której młodsza mimo wszystko zapałała sympatią i nie stroni sobie od psikusów w stronę nauczycielki.

Punkty umiejętności: 

siła - 10

szybkość - 15

zwinność - 20

skok - 15

Upomnienia: 1/3

Właściciel: Cartaphilus [howrse], Krucza [chat], kaiaoless@gmail.com [e-mail]


* * * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz