BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

SKALISTE ZBOCZE

 SKALISTE ZBOCZE

Poprzednie imiona: Jako samotnik nosił imię Skała, a jako uczeń Skalista Łapa

Wiek: 91 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: II (Zna trochę medycyny dzięki swojej matce)

Charakter: Skaliste Zbocze jest dość specyficzny. Strasznie opanowany i nie wydaje się, by miało się to zmienić. Nie wybucha złością, płaczem ani radością i zachowuje spokój nie panikując z powodu błahostek. Po prostu nie. To zostało mu pewnie po wielu księżycach spędzonych jako samotnik, gdyby wtedy panikowałby co chwilę prawdopodobnie teraz, by go tu nie było. Na dodatek jego pysk przypomina kamienną maskę, bez emocji, wszystko trzyma w sobie. Jego zaletą jest na pewno pomoc, nigdy nie zostawi kota w potrzebie. Zawsze stara się pomóc, ale nie zawsze wychodzi, głównie nie wychodzi jeśli chodzi o sprawy miłosne lub inne związane z emocjami. Cechą, którą też zdobył po długim byciu włóczęga jest odporność na ból. Tyle razy wbił sobie cierń w łapę i tyle razy został podrapany przez kota, że zwyczajnie się do tego przyzwyczaił. Tak samo odporny jest na złośliwości skierowane w jego stronę. Nie reaguje przyzwyczajony, że reagowanie tylko pogarsza sprawę. No cóż niestety taka jest prawda. Jest realistą, po prostu realistą ani pesymistą, ani optymistą tylko realistą. Życie widzi w szarych barwach nie przeceniając swoich możliwość i nie patrząc się tylko na pozytywne albo negatywne strony. Bardzo przestrzega Kodeksu Wojownik, chyba że chodzi o czyjeś życie, wtedy potrafi go złamać. Nienawidzi kłamać i nigdy tego nie robi. Dąży do celu, rzadko, kiedy coś sobie odpuszcza, a jak już to zrobi to jest na siebie zły, bardzo zły. Stawia klan na pierwszym miejscu, daleko przed swoim samopoczuciem i życiem. Marzy, by mieć partnerkę i wciąż ma resztki nadziei, że kiedyś ją znajdzie.

Wygląd:

  • Ogólny opis - Nie zmienił się za dużo od czasów, gdy był jeszcze samotnikiem. Jest średniej wielkości i wysokości, ale za to dostał od losu mocne i umięśnione tylne łapy, dzięki czemu polowanie na drzewach jest dla niego czymś niezwykle łatwym. Do wspinaczki używa też długich i ostrych pazurów, jego największego powodu do dumy. Kolejną rzeczą związaną z łapami są poduszki koloru atramentowego, twarde i przystosowane do życia w lasach i długich spacerów. Łatwiej poluje też dzięki kolorowi futra, pomimo tego, że nudny to naprawdę przydatny! A jaki to kolor? Bury, ale nie z tygrysimi pręgami, tylko klasycznymi. Dzięki temu umaszczeniu łatwiej mu się zamaskować. Ale, ale! Nie może być tak dobrze! Kocur ma na futrze też biel, zajmującą brzuch i klatkę piersiową, ale urywającą się zaraz przed pyskiem. Głowę ma raczej większą, ze średniej długości pyskiem. Na głowie umieszczone ma parę uszu dzięki, którym może usłyszeć zwierzynę i kroki kotów nie zawsze pozytywnie do niego nastawionych. Zaraz pod nimi ma też duże oczy, zwykle nie widać w nich ani radości, ani smutku, są puste bez emocji i żółte. Nos ma mały i brązowy. Ostatnią ważną rzeczą w jego wyglądzie są blizny, wiele blizn.

  • Kolor sierści - bury pręgowany klasycznie bicolor

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - żółte

Rodzina: 

  • Ojciec - Wrzos - czekoladowy kot obdarzony żółtymi oczami. Nie wie co się z nim aktualnie dzieje.

  • Matka - Gałązka - bura kotka o zielonych oczach, tak samo, jak wyżej, nie wie co się z nią dzieje.

  • Rodzeństwo - Wiatr, Woda - dwie siostry, ma nadzieje, że żyją.

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Błotnista Gwiazda (*)

Uczniowie:

  • dawni - Ostrokrzewiowy Cierń - Kremowy point, syn Iglastej Gwiazdy, nawet go lubi.

  • obecny - ///

Historia: Urodził się w zwykłym lesie w rodzinie samotników. Rodzice jego wychowali go, a następnie wysłali, by poszedł w świat. Jego siostry poszły w jedną stronę, a on w drugą. Przemierzał lasy, szukając miejsca dla siebie, walcząc przy okazji o zwierzynę z innymi samotnikami. Natrafił na wojowników Klanu Wilka i postanowił do nich dołączyć. Tam zakończył swoją podróż zostając członkiem klanu o imieniu Skaliste Zbocze po krótkim treningu pod okiem Błotnistej Gwiazdy. Czas minął, a on dostał pierwszego ucznia, syna samego nowego lidera klan Ostrokrzewiową Łapę.

Punkty umiejętności:

  • siła - 20

  • szybkość - 24

  • zwinność - 20

  • skok - 36

Właściciel: Postać NPC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz