BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 czerwca 2014

RÓŻANE POLE

 RÓŻANE POLE

Poprzednie imiona: Różyczka > Różana Łapa

Wiek: 86 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Niegdyś niepokorna i wredna Różane Pole zmieniła się nie do poznania. Jako królowa nauczyła się cierpliwości i odkryła w sobie ciepło oraz dawno zapomniane zrozumienie. Nadal jest bardzo zadziorna i kocha rywalizację, jednak teraz nie wywyższa się i przechwala kiedy wygra. Dalej potrafi manipulować innymi, ale nie używa często tej umiejętności, zastąpiła ją szczerą rozmową. Kotka otworzyła się na innych i zawarła nowe przyjaźnie które pomogły jej w zrozumieniu siebie. Nie wyobraża sobie teraz zdradzenia przyjaciela czy klanu, jednak kiedyś było inaczej. Zbytnie analizowanie sytuacji pozostało jej do teraz, chodź nauczyła się podejmować decyzję ,,na gorąco”. Ponownie możemy wykonać ukłon w stronę dzieci. Ujawniła się też u niej niezwykle podzielna uwaga. Jest w stanie obserwować jednego kota słuchać drugiego. Wybyła się wszelkiego kłamstwa, stawia na jawną szczerość, choć dalej umie świetnie oszukiwać. Otwarcie mówi o tym co uważa o danej osobie, jednak podchodzi do tego z taktem i delikatnością, zakończyła swój ,,chamski okres”. Odnalazła swoją miłość i mimo małej ,,wpadki” nie przestała kochać Błotnego Pyska. Co więcej, ich relacja pogłębiła się przez dzieci. To dzięki kocurowi Różane Pole była w stanie wyjść ze swojej dziecięcej skorupy i rozwinąć się niczym kwiat. Kotka dalej marzy o poznaniu świata, ale wie, że w klanie ma za dużo aby wszystko porzucić. Jej siostra proponowała ucieczkę, lecz Róża nie skorzystała. Mimo to nie raz czmycha aby ją spotkać. Róża to bardzo rodzinna kotka, odziedziczyła to po ojcu. Przejmuje się losem swoich dzieci, partnera czy ogólnie- rodziny. Dlatego tak ważne są dla niej stosunki z ostatnią żyjącą siostrą z jej miotu.


Wygląd:

  • Ogólny opis - Różane Pole to w pełni rozwinięta kotka, z dawnego okresu "pąka" nie zostało już nic, ten jakże przecudny kwiat właśnie rozkwitł ukazując smukłą i wysoką kotę o długim ogonie. Jej lodowoniebieskie oczy świecą niezwykłym blaskiem przeszywając każdego kto ośmieli się otworzyć do niej pysk. Futro zawsze ma pięknie wyczyszczone, czekoladowe pasma aż lśnią w promieniach słońca. 

  • Kolor sierści - czekoladowa

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:

  • Ojciec - Borsucza Gwiazda, dumny i kochany ojciec, który jest dla niej istnym wzorem do naśladowania 

  • Matka - Milcząca Gwiazda (*), niegdyś ukochana, obecnie bardzo straciła w jej oczach 

  • Rodzeństwo - z miotu: Promienna Łapa (*), Biegnący Strumień, oraz starsze: Szepczący Wiatr, Płonący Grzbiet, Rdzawy Ogon (*) 

  • Partner - Błotnisty Pysk 

  • Potomstwo - Nocny Kwiat, Borsuczy Kieł 

Mentor: Borsucza Gwiazda

Uczniowie:

  • dawni - Rycząca Burza

  • obecny - ///

Historia: W końcu, Borsuczy Goniec doczekał się dzieci! Nie z Kwiecistym Śpiewem, swą dawną miłością a z Milczącą Gwiazdą, ukochaną partnerką a także liderką klanu Wilka. Różyczka urodziła się jako druga, nie śpieszono było jej przyjść na ten świat. Pobierała nauki u swego ojca który stał się dla niej wzorem do naśladowania. Obecnie żyje w Klanie Wilka wypełniając sumiennie swoje zadania.

Punkty umiejętności:

  • siła - 20

  • szybkość - 20

  • zwinność - 35

  • skok - 25

Właściciel: Postać NPC


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz